וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלי כהן ומוטי איוניר מועמדים לעונה הבאה

19.4.2012 / 12:06

גם שמו של אלישע לוי הוזכר, אבל בקבוצה מבהירים: "לא נפנה למאמנים לפני שנבטיח הישארות". נציג קוטבוס שוחח עם גביש

בהפועל באר שבע עדיין לא פנו לאף מאמן לקראת העונה הבאה, אבל במועדון יש הסבורים שמי שצריך לקחת את המושכות הוא מאמנה של עכו אלי כהן, שנחשב למועמד מועדף גם מבחינת הבעלים אלונה ברקת. שני מועמדים אחרים שהוזכרו לאחרונה הם מוטי איוניר, שהקבוצה האחרונה בה אימן הייתה מכבי תל אביב והוא נחשב למקורב לברקת, ואלישע לוי, אם כי לא בטוח שהאחרון ירצה להגיע לבאר שבע. איוניר ולוי הוזכרו כמועמדים גם לבני יהודה. גורם בקבוצה אמר: "לא נפנה לאף מאמן לפני שנבטיח הישארות בליגה. אלונה כבר הבהירה שגיא לוי מועמד מוביל".

בהפועל באר שבע מנסים מאז אתמול להוריד את שחקני הקבוצה לקרקע, לקראת המשחק מול ראשון לציון. בשיחה שערכה הבעלים אלונה ברקת אתמול עם שחקנים, אמרה להם: "כל הכבוד שניצחנו את המשחק החשוב הזה, אבל עדיין שום דבר לא נגמר. תמשיכו באותה מחויבות כדי לנצח את המשחק הבא". באר שבע ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק. גיא לוי אמר לשחקנים: "שום דבר עדיין לא נגמר, צריך להמשיך ולנצח גם במשחק הבא. יש לנו עוד משחק חשוב בראשון לציון, הם לא יבואו לוותר לנו".

במועדון מעודדים מהחזרה של אביתר אילוז, שיתחרה על עמדת המגן הימני, ושל סיראז' נאסר, שלא נכלל בסגל במשחק הקודם לאחר שחלה. לפחות 3,000 אוהדים אמורים להגיע למשחק בראשון לציון, כך לפחות על פי הערכה ראשונית של ראשי המועדון.

נציג של אנרגי קוטבוס הגרמנית שוחח עם עודד גביש והודיע לו כי הוא התרשם מביצועיו במשחק בו נכח לאחרונה. יחד עם זאת, פניה להפועל באר שבע עדיין לא נעשתה, מה גם שהבלם מחזיק בחוזה לעונה הבאה. ההערכה היא שגם אם באר שבע תישאר בליגה, גביש יעזוב. גם מכבי חיפה עוקבת אחר הבלם, שמיוצג על ידי דודו דהאן. במועדון מוכנים להאריך את חוזהו של נאסר, שעדיין לא קיבל החלטה בעניין. חוזהו מסתיים בתום העונה הבאה. גם יוסי שבחון יקבל הצעה להארכת החוזה אם הקבוצה תישאר בליגה.

החלוץ פטר גרביץ' שוב אינו מרוצה ממעמדו בקבוצה. במועדון סבורים כי המתיחות עם גיא לוי מפריעה לו להביא את יכולתו לידי ביטוי. השחקן, המיוצג על ידי ויקי וקנין, לא נכלל בסגל במשחק ביום שני. ככל הידוע, גרביץ' מחזיק בהצעה מקבוצה אחרת בישראל וייתכן שיעדיף לעזוב בתום העונה, אז חוזהו בקבוצה מסתיים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully