וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי חתם לעונה אחת

16.5.2012 / 23:58

המאמן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, ידריך את האדומים בעונה הבאה. התקציב יגדל, לא צפויה מהפכה בסגל

המאמן היוצא של מכבי חיפה, אלישע לוי, שהוזכר כבר במוצאי שבת כמועמד המוביל לאימון הפועל באר שבע, חתם הערב (רביעי) בקבוצה לאחר פגישה עם הבעלים אלונה ברקת ולאחר שיחה שקיים עם המנכ"ל אסי רחמים.

לוי, שעל מועמדותו להפועל באר שבע פורסם בוואלה! ספורט, אמור לטוס ביממה הקרובה לחופשה פרטית בסין ולכן הו הוא נפגש לראשונה עם הבעלים הערב, כדי לסגור את התנאים הכספיים בקבוצה ולשמוע על מדיניות המועדון. לוי מעוניין לחזק את הקבוצה בעונה הבאה וברקת מתכוונת להגדיל את התקציב באחוזים בודדים, כך שלא צפויה מהפכה בסגל.

מאמן מכבי חיפה לשעבר חתם לעונה אחת בדרום ויחליף בתפקיד את גיא לוי, שסיים את תפקידו במועדון לאחר מעט פחות מעונה ולאחר שהשאיר את הקבוצה בליגת העל.

לוי עשוי להביא איתו גם מספר שחקנים מחיפה. המגן עלי עוסמאן והקשר ישראל זגורי לא ימשיכו כנראה בחיפה וייתכן שלוי יבקש להעבירם. חן עזריאל עשוי לעבור במקרה שלא ישחק בבית"ר ירושלים.

בבאר שבע רוצים להשאיר את סיראז' נאסר בקבוצה, וזאת תהיה אחת המטרות המרכזיות בתקופה הקרובה. במועדון מתכוונים להיפגש עם השחקן וסוכנו, דודו דהאן, ויציעו לו לשדרג את החוזה במספר שנים. כפי שפורסם הבוקר, לוי מעוניים להביא עימו את עוזריו במכבי חיפה - גיורגי דרסיליה, מאמן השוערים גיורא אנטמן ומאמן הכושר רני גולדיג. השניים האחרונים קיבלו הערב את ברכת הדרך מיעקב שחר לחפש קבוצה אחרת, ולאחר מכן נסע לוי לפגישה עם ברקת.

עוד לפני הפגישה הזאת, נערכה שיחה טלפונית אחת בין המאמן להנהלה במטרה לבדוק האם לוי מעוניין להגיע לפגישה. כזכור, ברקת החליטה עוד לפני השיחה להיפגש עם לוי לפני שתפנה לכל מועמד אחר. גורם במועדון אמר הערב: "אלישע לוי מאמן מצוין, אחד הבכירים בישראל. אנחנו מאמינים שאיתו נצא לדרך חדשה".

במועדון מנסים לשכנע את הקשר וויליאם סוארס להמשיך בקבוצה בעונה הבאה, זאת לאחר שהודיע להנהלה שהוא רוצה להישאר בפורטוגל. "מבחינתנו, לסוארס יש חוזה והוא מחויב לו", הבהיר המנכ"ל אסי רחמים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully