וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי: "אלו השערים הכי חשובים שכבשתי אי פעם"

שחקנה של באר שבע שכבש צמד חגג את ההישארות. גיא לוי: "זה מועדון גדול". אלישע לוי המועמד המוביל לקבוצה

איזו חגיגה היתה הערב (שבת) באיצטדיון וסרמיל שבבאר שבע, שם הבטיחה הקבוצה המקומית את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה עם ניצחון 1:3 ענק על בית"ר ירושלים במחזור הסיום. בעקבות הניצחון, שלחה באר שבע את מכבי פתח תקוה אל הליגה הלאומית, והעניקה לכל אוהדיה את ההזדמנות לנשום לרווחה. באר שבע ניצלה ערב נהדר של דובב גבאי שכבש צמד (6 ו-45) ועתה היא תוכל להתכונן לעונה הבאה, בתקווה שזו תהיה טובה יותר.

כעת יתפנו במועדון לבחירת מאמן לעונה הבאה. אלישע לוי הוא המועמד המוביל לתפקיד ולמרות רצונו לעבוד בחו"ל, הוא שוקל להיענות בחיוב לאתגר. לוי יקבל השבוע פנייה רשמית מבאר שבע. גם מאמן הפועל עכו, אלי כהן, ישוחח עם ראשי באר שבע, אך אלישע לוי נחשב למועמד המוביל לתפקיד.

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. קובי אליהו
חגיגה בלתי רגילה. סוארס מפגין אתלטיות/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, גיא לוי היה כצפוי נרגש מאוד בסיום, וחגג ארוכות עם שחקניו ועם הקהל: "המועדון הזה הוא מועדון גדול ואני חייב תודה להרבה מאוד אנשים", אמר לוי בסיום. "הורידו אותנו כמה פעמים בשבועות האחרונים אבל עשינו הופעה מדהימה".

כוכב המשחק, דובב גבאי שכבש צמד הכריז: "זה השערים הכי חשובים שכבשתי אי פעם. היתה פה הקרבה ולחימה. אי אפשר להוריד את הפועל באר שבע, זו עיר מדהימה ויש לנו בעלים מדהימים. אין סיבה שנרד ליגה. יש לי המון חברים במכבי פתח תקוה, אבל אני משחק בבאר שבע ורק היא מעניינת אותי. אני כל כך מאושר לראות את הקהל חוגג".

הפועל באר שבע נשארה בליגה עם 1:3 על בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
אוהדי הפועל באר שבע/קובי אליהו

גם הבעלים, אלונה ברקת נשמה לרווחה בסיום: "זה היה מפחיד אבל התברכתי במועדון עם קהל כל כך מדהים ושחקנים נפלאים שנלחמו לאורך כל המשחק. אין אושר גדול יותר מלהעניק לאוהדים האלה את החגיגה הזאת. זו היתה עונה מאוד קשה, עם עליות ומורדות. היה גם לקהל שלנו קשה איתה, אבל עם כל דבר מתחזקים ואני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר".

שוערה של באר שבע, אוהד לויטה שמח על ההישארות, אך הודה: "פיצינו את הקהל במעט על כל העונה הקשה שהיתה לנו. עשינו להם חיים מאוד קשים, ובשביל מועדון כמו שלנו זו לא היתה עונה טובה. בשנים הבאות זה יצטרך להיות אחרת. אני לא יודע אם אהיה, עכשיו נשארנו בליגה ואנחנו חושבים רק על עכשיו".

גם יוסי שבחון היה מודע ליכולת הבינונית של הקבוצה העונה, למרות הניצחון המתוק: "היתה לנו עונה הכי קשה, מותחת ומתישה, ועשינו את זה היום כמו שצריך. ראו את כל ההתפרקות בסיום, זה מה שקורה אחרי כל מה שעברנו. היה משחק גדול שלנו היום. אני מוריד גם בפני רמת השרון את הכובע על מה שהם עשו".

שחקני הפועל באר שבע מניפים באוויר את הבעלים אלונה ברקת. קובי אליהו
הגיבורה. שחקני באר שבע מניפים את אלונה ברקת באוויר/קובי אליהו

אלי כהן: "כל הכבוד לבחורים שלי"

בבית"ר ירושלים אמנם היו מאוכזבים מכך שהקבוצה הפסידה הערב, אבל היו מאוד מרוצים מהעובדה שהקבוצה נלחמה ולא ויתרה לבאר שבע במשחק הקריטי שלה. מאמן הקבוצה, אלי כהן, התקשה להבין מדוע אנשים פקפקו בכך שקבוצתו תגיע להילחם על הניצחון: "חבל שאנחנו צריכים לדבר על הכבוד במשחקים המותחים, צריך לבוא ולשחק כדורגל. שאפו לבאר שבע, היא שיחקה את משחק חייה עם קצב רצחני".

על המשחק עצמו אמר כהן: "לא נכנסו למשחק. כשחזרנו למשחק במקום לעשות 2:2 קיבלנו את ה-1:3. כל הכבוד לבחורים שלי, הם עשו מאמץ בשלושה חודשים האחרונים ומשחקים כדורגל מדהים. לבאר שבע, עם הקהל המדהים שלה מגיעה להישאר בצדק ולא בגלל תוצאות של אחרים".

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני הפועל באר שבע חוגגים הישארות בליגה. קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים הישארות בליגה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully