וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "זהו יום חשוב לכדורסל הישראלי"

16.5.2012 / 19:53

צפו בהפועל ת"א חוגגת את שובה לליגת העל. אדלשטיין: ”המטרה הבאה - למצוא בית”. אורי שלף: ”נשחק בהדר יוסף”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

בקיץ 2007 הקימו אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל את קבוצת האוהדים "הפועל אוסישקין". היה להם חלום להחזיר בעצמם לחיים את הפועל תל אביב המרוסקת. כשהקבוצה שלהם נרשמה לליגה ב' כדי להתחיל את כל הדרך מלמטה זה עוד נשמע מופרך, אבל כשהפועל תל אביב המקורית התרסקה, זה כבר נהיה יותר מציאותי. האוהדים השקיעו כסף, והקבוצה טיפסה ליגה בכל שנה עד שעלתה לליגה הלאומית. אז, בשנת 2010, הפועל תל אביב המקורית כבר לא הייתה קיימת כך שהפועל אוסישקין חזרה להיות הפועל תל אביב.

במהלך עונת 2010/11 כולם הכתירו את הפועל תל אביב למי שתהיה אלופת הליגה הלאומית ותגיע לליגת העל, אבל בסופו של דבר היא הפסידה למ.כ הבקעה. בסופה של אותה עונה ארז אדלשטיין מונה למאמן הקבוצה, ולמרות שלהנהלה הייתה אפשרות לשחק בליגת העל היא ויתרה עליה כדי להמשיך ולבנות את הקבוצה בליגה הלאומית. כעת, הפועל תל אביב השלימה את העבודה שלה ועלתה ליגה בפעם הרביעית, כדי לחזור למקום הטבעי שלה שהוא ליגת העל. עוד לא ברור מי ינהל את המועדון בשנה הבאה ומה יהיה התקציב שלו. מה שבטוח - הדרבי התל אביבי יחזור.

שחקני הפועל תל אביב מתן נאור, קורי קאר חוגגים העפלה לליגת העל. ברני ארדוב
איזו שמחה ענקית היתה הערב בהדר יוסף. קאר ונאור חוגגים/ברני ארדוב

הערב (רביעי) הפועל תל אביב חגגה דווקא בבאר יעקב, אחרי שהביסה את יריבתה הגדולה בליגה הלאומית 56:83 והשלימה ניצחון 1:3 מול הבסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין אמר בסיום המשחק: "אני מרגיש מצוין, עשינו את העבודה בצורה מרשימה. לאורך כל העונה ידענו שנגיע לשיא באפריל-מאי. זו הייתה אחת מעונות האימון הטובות שלי. חיברנו פה הרבה זרים וישראלים בליגה קשה מאוד. הליגה השניה היא קשה יותר מהעונה הראשונה".

אדלשטיין חזר אחורה בזמן וסיפר: "כשהציעו לי לאמן בליגה השניה חשבתי שנפלו על הראש, אבל אני רוצה להודות לכל הצוות. קהל כזה, שליווה אותנו בכל מקום, מגיע לו. בכדורגל זכו אתמול בגביע, זה מועדון לתפארת. אני לא מחפש הצהרות, אלא רק לעשות את העבודה שלי. עשינו את זה בצניעות, בשקט עם הרבה קהל. המטרה הבאה שלנו היא שיהיה לנו בית. הפועל תל אביב צריכה בית ואני יוצא בקריאה מכאן: צריך למצוא פתרון לנושא כדי שאלפי אוהדי הפועל יוכלו לדחוף אותנו גם בעונה הבאה".

מתן נאור התייחס לעונה הבאה ואמר: "כל זמן שירצו אותי אני פה, איך אפשר לא לרצות? חבל שאין מספיק מקום לכולם, כי אם היה מקום ל-5,000 איש היו פה. עשו פה דבר מדהים ואני חושב שזה יום חשוב לכדורסל הישראלי, מעבר להפועל תל אביב - צריך הפועל תל אביב חזקה בליגה. אני מאמין בחבר'ה שמנהלים את העסק הזה. זה חלום שהתגשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
"עשינו את זה בצניעות". אדלשטיין/ברני ארדוב

המנהל המקצועי אורי שלף: "זה הכל של האוהדים. זה מועדון מיוחד וגם האוהדים מיוחדים. כולם האמינו מהרגע הראשון בליגה ב' ועד היום. תמיד היה כאן את הקהל הכי טוב בארץ. לקהל כזה לא יכול להיות שלא תהיה קבוצה. בעונה הבאה נשחק בליגת העל ובהדר יוסף.

גל איתן: "אין לי מילים. כשנהרס אוסישקין חשבתי שזה הסוף של הפועל. מזל שהקימו את הפועל אוסישקין. אנחנו מרגישים בכל מקום כמו בבית כי האוהדים שלנו גורמים לנו להרגיש בבית בכל מקום. זה הכל בזכות האוהדים שלקחו את זה על עצמם והראו שהאהבה למועדון היא מעל הכל. שחור גידל אותי בהפועל, אני רוצה להודות לו ואני אוהב אותו מאוד".

קרטיס קלי: "אני יודע שאני חלק מההיסטוריה של הפועל תל אביב. אני אסיר תודה לכל הארגון, למאמן, לאוהדים ולכולם. אני מרגיש נהדר, נחגוג כל הערב. אני אוהב את הפועל ואני לנצח אשאר הפועל. ארצה לעזור להפועל ואני מקווה שאשאר כאן גם בעונה הבאה".

עם סיום המשחק בבאר יעקב, יצאו שחקני ואוהדי הפועל תל אביב לחגיגות במקום שבו היה פעם אולמם הביתי אוסישקין.

הפועל תל אביב הביסה את באר יעקב וחזרה לליגת העל

צעד אחר צעד: כך הפועל תל אביב שבה למרכז הבמה

צפו בתמונות מהערב המרגש של האדומים

כדורסל בוואלה! ספורט

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
החגיגות רק התחילו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully