וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב חוזרת לליגת העל

האדומים הביסו את מכבי באר יעקב 56:83 והשלימו ניצחון 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. אחרי 6 שנים, נראה בעונה הבאה דרבי תל אביבי בכדורסל

זהו זה, הם חזרו: הפועל תל אביב עלתה הערב (רביעי) לליגת העל בכדורסל, אחרי שהביסה את מכבי באר יעקב 56:83 והשלימה ניצחון 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל.

אחרי היעדרות של 6 שנים מהליגה, אחרי שאיבדו את אולמם הביתי ואחרי שהם בנו את עצמם מחדש, שחקני ואוהדי הפועל תל אביב יכולים סוף סוף לנשום לרווחה ולסמן את ה-V האחרון על רשימת המטרות שהם הציבו לעצמם כשהפועל אוסישקין הוקמה בשנת 2007 וחזרה להיות בהמשך הפועל תל אביב המקורית. מכבי באר יעקב סיימה כסגנית אלופת הליגה הלאומית, וכעת אנשיה ימתינו לראות אם יתפנה להם מקום בליגת העל, מה שיכול להיות הגיוני מאוד לאור ניסיון העבר בליגה הזאת. אלא שעם כל הכבוד, זהו הערב של האדומים.

שחקני הפועל תל אביב מתן נאור, קורי קאר חוגגים העפלה לליגת העל. ברני ארדוב
היסטוריה. מתן נאור וקורי קאר חוגגים/ברני ארדוב

הפועל תל אביב פתחה את המשחק כמו קבוצה שרוצה לחגוג את העלייה לליגת העל כבר הערב, ועלתה ליתרון 2:12 אחרי ריצה בכיכובם של קרטיס קלי ודמונטז סטיט. באר יעקב התאוששה עם שלשה של נייט מילר ועוד מהלך של שלוש נקודות של ג'רמיין הול כדי לצמק ל-16:12. מי שקטע את המומנטום של באר יעקב היה מתן מאור, שקלע שלשה והעלה את האדומים ל-16:23. מהצד השני, נייט מילר סיים בהצלחה מהלך של סל ועבירה כדי להקטין ל-23:20 - זו גם הייתה תוצאת הרבע הראשון.

בפתיחת הרבע השני באר יעקב המשיכה במומנטום החיובי שלה ויועד בית יוסף קלע 4 נקודותרצופות כדי להקטין ל-27:26. מאותו רגע, הפועל תל אביב רשמה ריצת 2:10 כשהאחרים עליה היו יונתן שולדברנד וגל נתן, וחזרו להוביל ביתרון דו ספרתי. ההתקפה של באר יעקב התבלבלה לגמרי ולא הצליחה לייצר נקודות, והאדומים ניצלו את זה כדי לברוח כמה שיותר רחוק, כששמונה נקודות רצופות של קורי קאר העלו אותם ל-31:51.

קורי קאר פתח את הרבע השלישי עם שלשה נוספת והעלה את האדומים ל-31:56, אחרי קצת יותר משתי דקות כבר די ברור באולם בבאר יעקב שיהיו שם חגיגות בסוף המשחק. באר יעקב השיגה את הנקודות הראשונות שלה רק אחרי 4 דקות ברבע השלישי, וזה רק הוכיח שבתוך תוכם הם ויתרו על המשחק הזה עוד בזמן ההפסקה. הרבע השלישי הסתיים ב-42:69 להפועל תל אביב, ובשני הצדדים רק חיכו להעביר עוד 10 דקות של כדורסל.

על הרבע הרביעי והאחרון לא נותר יותר מדי מה לכתוב, חוץ מזה שהוא היה מן הסתם מהיר יותר. שתי הקבוצות העבירו את הזמן, וכשנותרו מספר דקות לסיום כמה משחקני הפועל כבר התחילו לחגוג עם הקהל תוך כדי המשחק והאחרים הכינו את השמפניות. זה נגמר ב-56:83 להפועל תל אביב, שחגגה עונה גדולה עם משחק גדול.

קלעו להפועל תל אביב: קרטיס קלי 19, דמונטז סטיט 15, קורי קאר 13 ו-6 אסיסטים, יונתן שולדברנד 11 ו-9 ריבאונדים, גל איתן 9, מתן נאור 5, בר טימור ויותם שירן 4 כל אחד, אבירם זליקוביץ' 3.

קלעו לבאר יעקב: כריס ווטסון 14, ג'רמיין הול 13, נייט מילר 10 ו-8 ריבאונדים, יוגב בית יוסף 8, איגור סימין 5, יפתח בוכמן 4, נדב דבש 2.


ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully