וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

T.T GO HOME

16.5.2012 / 9:30

ההתנהגות של טוטו תמוז בסיום הגמר וההתפרצות כלפי בעלי הפועל תל אביב היא בעיה לא פחות חמורה לענף מאלי טביב. חמי אוזן נגעל

ההתנהגות של טוטו תמוז כלפי אלי טביב בסיום גמר גביע המדינה והקללות המבישות המלוות בתנועות אלימות וגסות, מלמדות שהקו הברור שמתחנו בין טוב רע בנעשה בהפועל תל אביב העונה הוא לא באמת כזה ברור. ברוב המקרים אולי כן, אבל לפחות לא במקרה של תמוז. אם כבר, תמוז הוא דוגמה לצורה בה אפשר היה לנצל את הסיטואציה החדשה אליה נקלע אלי טביב די באשמתו, וכיצד ניתן לשטוף לשחקן כדורגל את הראש. ההמלצה ההגיונית היא להעמיד אותו לדין על כך, אבל אז ההתאחדות תצטרך להעמיד לדין אדם נוסף שהתפרע במוצ"ש, וזה כבר באמת מוגזם.

כדי להבין זאת לעומק, צריך להיזכר איפה תמוז היה עד לא מזמן. רק לפני שהגיע להפועל תל אביב. תמוז היה שחקן די אבוד, שגמר את הסיפור שלו עם בית"ר ירושלים, ונראה כמו שבר כלי. הפועל תל אביב של אותה טביב היתה זו שהצילה לו את הקריירה. היא לא רק החזירה את תמוז להיות חלוץ מוביל בישראל כמו בבית"ר ירושלים, היא שדרגה אותו לשחקן טוב יותר ושלם יותר. לטביב יש הכי הרבה מניות בהבאה שלו, ואם זה היה תלוי באלי גוטמן אז כנראה שעידן שריקי היה מגיע במקומו. גם אם אתה הכי כועס בעולם, אתה לא יכול לשכוח זאת כל כך מהר, ועוד ברגע כזה שבו הקבוצה חוגגת תואר והבעלים עדיין ישוב בתוך פאנל טלוויזיה. זו לא מחאה, זו חזירות. .

תמוז שוכח זאת כי תמוז הוא נובוריש. הוא היה נובוריש בהפועל פתח תקוה והתנהל כמו נובוריש בבית"ר ירושלים, בלי קשר ליחס המחפיר של האוהדים כלפיו. כי גם במקרה הזה, אין טובים ורעים. אין גוף אחד שהוא הבעיה של הכדורגל הישראלי. ההתנהגות המכוערת של תמוז היא בעיה לא פחות גדולה לכדורגל הישראלי מאשר סגנון הבעלות של אלי טביב. תמוז הוא טביב כמו שטביב הוא תמוז – נובוריש ללא נורמות מספיקות להיות קודם ספורטאי. מי שיסתפק רק בהודעות גינוי לאלי טביב ודברי ההבל שהשמיע אמש בערוץ הספורט ולא יוקיע תופעות כמו תמוז, יחמיץ לחלוטין את המטרה: להבריא באמת את הכדורגל מטיפוסים כאלה והתנהגות כזו. מי ששמע את התגובות לתקרית הזו אמש והאש החד כיוונית כלפי אלי טביב, מבין שזו גם בעיה ויש כאן אנשים שרוצים לתקן רק חצי עולם.

צפו בהתפרצות של תמוז כלפי טביב בסיום

צפו בהפועל תל אביב זוכה בגביע שלישי ברציפות

שלום תקווה מתבייש בחגיגות הזכייה של האדומים

השמחה, העצב והבלאגן: אלבום תמונות מגמר הגביע

הגיבורים, המאכזבים והמפתיעים: כל ציוני הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully