וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי עדיין המועמד המוביל

16.5.2012 / 9:01

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן ייפגש עם אלונה ברקת עד סוף השבוע ואז צפוי לחתום. דרסיליה ואנטמן צפויים להגיע איתו

המאמן היוצא של מכבי חיפה אלישע לוי הוא עדיין המועמד המוביל לאימון הפועל באר שבע ופגישה עימו צפויה להתקיים היום (רביעי) או מחר. כזכור, במועדון לא הסתירו כי לוי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט עוד בחודש שעבר, הוא הדמות שברקת מעוניינת בה לתפקיד. אם לוי יחתום, הוא עשוי להביא עימו את עוזרו גיורגי דרסיליה, מאמן השוערים גיורא אנטמן, שיעבוד גם בנבחרת ישראל ומאמן הכושר רן גולדיג. "לא סיכמתי בהפועל באר שבע וגם לא ישבתי איתם עדיין. אני מציע שנמתין", אמר לוי אתמול.

מתברר כי עד כה נערכה שיחה אחת בין המאמן להנהלה, אבל פגישה טרם נערכה וטרם הוצגה ללוי מדיניות המועדון בעונה הבאה. לוי יתבקש לשדרג את השחקנים הצעירים של המועדון ולנסות ולקדם את הקבוצה למרכז הטבלה. יחד עם זאת, אלונה ברקת לא תקטין את התקציב בעונה הבאה, שייתכן שאף יגדל. גורם במועדון סיכם: "החלטנו להיפגש עם אלישע לוי מתוך ידיעה שהוא יוצא בקרוב לחופשה. אנחנו מקווים שנסגור איתו".

במועדון מנסים לשכנע את הקשר וויליאם סוארס להמשיך בקבוצה בעונה הבאה, זאת לאחר שהודיע להנהלה שהוא רוצה להישאר בפורטוגל. בימים הקרובים תיערך פגישה עם סיראז' נאסר במטרה לשדרג את חוזהו. לגבי עודד גביש נאמר: "טרם קיבלנו הצעה עליו, אבל לא נשחרר אותו בכל מחיר. קבוצות צריכות לדעת שיצטרכו לפצות אותנו עבורו".

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אלישע לוי

לידיעה לפיה אלישע לוי נחשב למועמד המוביל

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully