וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שירצקי: "אי אפשר להאמין לרן בן שמעון"

הבעלים של קרית שמונה פתח פה על מאמנו לשעבר: "טעיתי איתו. הוא בחיים לא יעבוד אצלי יותר, אפילו לא בחינם"

הבעלים של עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט ב-103FM, ואמר דברים חריפים מאוד על מאמן הקבוצה לשעבר, רן בן שמעון. נדמה שאת כל מה ששירצקי שמר בבטן על בן שמעון, הוא הוציא החוצה בראיון שקיים תוך כדי הנופש של האלופה באילת, כחלק מהפרס על התואר ההיסטורי שלה.

"אני לא מדבר עם רן", כך פתח שירצקי את דבריו והסביר: "יש דברים שעוברים כל גבול. לא מעניין אותו קרית שמונה, כשאני ביקשתי ממנו להישאר למסיבה של חגיגת האליפות, הוא נסע להשתלמות אצל ונגר באנגליה. למרות שביקשתי ממנו להישאר עוד יום הוא נסע, את ונגר הוא ראה רק במשחק כדורגל. רוצים לראות תמונות שלו יושב לאכול עם אברהם גרנט ויוסי בניון?"

שירצקי סיפר על הפגישה האחרונה בינו לבין רן בן שמעון, שמבחינתו הגיעה לשיאים חדשים. "בשבוע שעבר רן צילצל אליי שהוא רוצה את מענק האליפות כי הוא צריך את הכסף, למרות שזה אמור להיכנס בספטמבר. נפגשנו ואמרתי לו שאני אתן לו את מענק האליפות, בתנאי שהוא יתחייב לי שהוא לא יקח לי שום שחקן. קבענו להיפגש והתכוונתי לתת לו את המענק בסך 250 אלף שקלים, אבל ביקשתי שיחתום לי על ההסכם עליו הוא התחייב והוא לא הסכים. כשאדם אומר לי שהוא מתחייב ואחרי דקה עושה הפוך, אז מה? אי אפשר להאמין לו למילה".

שירצקי סיפר כי בן שמעון הציע לפסיכולוג של הקבוצה מבית הלל להצטרף אליו לקבוצתו הבאה כשאמר: "אמרתי לו 'בוא נסגור לשנה הבאה'. הוא אמר לי שהוא לא סוגר כי הוא מתכוון ללכת עם רן בן שמעון, אצלו הוא ירוויח הרבה יותר. אמרתי לו 'ותיסע עם רן בן שמעון לתל אביב?' הוא אמר לי שכן". שירצקי הסביר: "עשיתי לו תרגיל כדי לנסות ולהבין אם רן בן שמעון התכוון לקבוצה בתל אביב, והבנתי שכן. אני בכלל בטוח שהוא סגור עם גולדהאר כבר חודשיים". שירצקי גם רמז שהשחקן הראשון שבן שמעון רוצה לקחת איתו מהקבוצה הוא בריאן חרסיסיץ'.

שירצי סיכם בדברים קשים נוספים כשאמר: "רן בן שמעון אמר פעם לעיתונאי שאת מענק האליפות שלו הוא יתרום לילדים. אם הוא יעשה כזה דבר, אני מוכן להכפיל את הסכום ולתרום. רן בן שמעון לא יתרום לאף אדם חוץ מלעצמו. הוא מאמן מצוין והמאמן שהכי מתאים לקרית שמונה, אבל אני מרגיש שעשיתי טעות. מותר לטעות. הוא בחיים לא יעבוד אצלי יותר, אפילו לא בחינם".

רן בן שמעון אמר בתגובה לדברים של שירצקי: "כואב לי מאוד מהסיטואציה, היא לא נעימה. אני לפני חודשיים אמרתי לאיזי שאני לא ממשיך לקרית שמונה, מאותו רגע נעשיתי אדם פחות טוב". על ההאשמות של שירצקי לפיהן הוא מתכוון לקחת שחקנים מהקבוצה אמר בן שמעון: "אחרי חמש שנים טובות ומדהימות היה נראה לי נכון לא לקחת משם שחקנים. כשהוא רצה להחתים אותי זה נראה לי קצת מוזר. מאוד לא נעים לי שככה אנחנו מסיימים את הדרך, זה עצוב". בן שמעון התבקש להתייחס ספציפית על ההאשמות לגבי בריאן חרסיסיץ' ופסיכולוג הקבוצה ואמר: "הכל ספקולציות, הוא לא יודע כלום. בריאן לא רוצה לחתום איתו אז הוא מייחס את זה אליי. לאן אני אקח את בריאן, לנבחרת חיל האוויר? ברור לכולם שאין ספקולציה, אני לא יכול להיות חתום במכבי תל אביב חודשים כשהם לא יודעים מה קורה אצלם". לגבי אותה ספקולציה על מכבי תל אביב הרחיב בן שמעון ואמר: "מעולם לא נפגשתי עם מיטש גולדהאר, אני לא חתום במכבי תל אביב. שיקבל את זה בעובדה מוגמרת עם סימן קריאה".


בריאן חרסיסיץ' המריא לארגנטינה בלי לסכם בקרית שמונה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully