וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: בריאן חרסיסיץ' המריא לארגנטינה בלי לסכם

תהל אלון

14.5.2012 / 14:43

מקורבים לשחקן אומרים שהוא מחזיק בכמה הצעות וימשיך אם חוזהו ישודרג. הוסיפו: "שטות גמורה שבריאן מחכה לבן שמעון"

לאחר שהבעלים איזי שרצקי הצהיר כי הוא מתכוון לשמר את כל הסגל הקיים של האלופה, עירוני קרית שמונה, נראה כי לפחות עם שני שחקנים הוא מתקשה להגיע להסכם סופי: רביד גזל ובריאן חרסיסיץ'. במועדון הוציאו הודעה כי גזל חתם לעונה נוספת, אולם הקשר הגיב ואמר שהוא עדיין לא הגיע לסיכום עם שרצקי וטרם חתם על חוזה. יחד עם זאת, בגזרה הזו הכיוון הוא חיובי.

שחקן נוסף שלא חתום ואותו באלופה לראות ממשיך הוא כאמור חרסיסיץ', אך גם איתו עוד לא הצליחו להגיע לסיכום. אמש (ראשון) המריא הקשר לביתו בארגנטינה והבהיר כי יחזור רק אם יקבל את השדרוג בשכר אותו הוא רוצה. לוואלה! ספורט נודע כי לחרסיסיץ' מספר הצעות בתוכן אחת מקבוצה בארגנטינה, אך יש לו עדיפות לקבוצה הצפונית בתנאי ששרצקי כאמור יסכים לשדרג את חוזהו.

בתוך כך מקורבי הקשר הכחישו בכל תוקף שמועות על כך שהוא טרם חתם בגלל שהוא מחכה לדעת באיזו קבוצה רן בן שמעון יאמן (כזכור בין השניים שררה מערכת יחסים מצוינת והמאמן לא פעם הביע הערכה כלפי השחקן והודה כי הוא הבורג המשמעותי שלו על כר הדשא).

מקורב לחרסיסיץ' אמר היום: "זאת שטות גמורה שבריאן מחכה לרן. הוא לא דיבר איתו על זה בכלל ואין לו שום כוונה כזאת. בריאן טס לארגנטינה כדי להיות עם המשפחה שלו והוא מחזיק בכמה הצעות. נכון לעכשיו הוא מתכוון לחזור רק אם איזי יחליט להיענות לשדרוג שלו. חשוב לציין שהוא מאד אוהב את קרית שמונה וכן רוצה להמשיך בקבוצה, אבל הכל כמובן בתנאי הזה".

מעבר לכך, שחקני הקבוצה והצוות ממשיכים לבלות באילת בחופשה אותה שרצקי ארגן לשחקנים כמתנת אליפות.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully