וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוס סנה: "אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו"

ויאריאל ירדה ליגה אחרי 12 שנה. הקשר הוותיק: "אני מתנצל בפני האוהדים. לא מגיע למועדון הזה להיות בליגה השנייה"

דרמה גדולה לא הייתה אמש (ראשון) נחלתם הבלעדית של אוהדי הכדורגל באנגליה או של הצופים בגמר היורוליג. אחרי 12 שנה בליגה הבכירה וכמה עונות נפלאות, ויאריאל נשרה לליגת המשנה בספרד וזה קרה בדקה ה-90.

הצוללת הצהובה נכנעה לשער של רדאמל פלקאו בדקה ה-88 והפסידה לאתלטיקו מדריד 1:0, אבל באותו שלב עדיין הייתה עם הראש מעל המים. אלא שניצחון של ראיו וייקאנו 0:1 על גרנאדה בתוספת הזמן, העלה את הקבוצה ממדריד מעל ויאריאל והוריד אותה. ב"מארקה" כתבו: "לפני שש שנים בויאריאל בכו אחרי פספוס העלייה לגמר ליגת האלופות. היום הם בוכים בכלל החזרה לליגת המשנה אחרי יותר מעשור".

הקשר הוותיק מרקוס סנה אמר: "כקפטן הקבוצה אני רוצה להתנצל בפני האוהדים. למועדון הזה לא מגיע להיות בליגה השנייה, אבל אני בטוח שנעלה בחזרה. ההישארות הייתה בידיים שלנו, אבל כשלנו. אין לנו את מי להאשים מלבד את עצמנו. אין תירוצים".

המגן, אנחל, דווקא מצא את מי להאשים. בערך. קבוצה נוספת שחלפה אתמול על פני ויאריאל היא סראגוסה, שניצחה את חטאפה 2:0 בחוץ וניצלה מירידה. חטאפה סיימה את המשחק בשמונה שחקנים ושיחקה החל מהדקה ה-57 בתשעה שחקנים. אנחל אמר: "היו דברים מוזרים. למשל ההרחקות של חטאפה, אבל אני צריך לסתום את הפה. אני לא רוצה לחשוב על דברים כאלו כי הכדורגל יפה יותר ממה שקרה שם".

ויאריאל היא קבוצה קטנה מבחינה היסטורית והיא עלתה לראשונה לליגה הבכירה בתום עונת 1997/8. אחרי עונה אחת היא ירדה בחזרה לליגת המשנה, אבל מיד שבה לליגה הבכירה. ב-12 השנים האחרונות היא סיימה פעם אחת כסגנית האלופה, פעם אחת במקום השלישי ובעונה שעברה במקום הרביעי. במשך לא מעט שנים היא הייתה חברה קבועה בצמרת, הופיעה מספר פעמים בליגת האלופות וב-2006 אף הגיעה לחצי הגמר של המפעל. ב-2004 וב-2011 העפילה לחצי גמר גביע אופ"א/הליגה האירופית.

ריאל מדריד סיימה את העונה עם 1:4 על מאיורקה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully