וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: דודו אוואט הובס ונפצע, ויאריאל ירדה

השוער הוחלף ב-4:1 מול ריאל מדריד. שיא נקודות לבלאנקוס. הצוללת הצהובה ירדה אחרי 11 שנה, מלאגה באלופות

עונת 2011/12 בלה ליגה הגיעה הערב (ראשון) לסיומה עם מספר הכרעות. מלאגה תפסה את המקום הרביעי ותשחק במוקדמות ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד ולבנטה יצטרפו לבילבאו בליגה האירופית ואילו ויאריאל נשרה לליגה השנייה בצורה דרמטית. ריאל מדריד סיימה את העונה בסטייל עם 1:4 על מאיורקה, שנשארה מחוץ לאירופה.

ריאל מדריד - מאיורקה 1:4

עוד ערב של שיאים בברנבאו. הבלאנקוס הפכו לקבוצה הראשונה בלה ליגה שמסיימים עונה עם 100 נקודות ואילו כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של הליגה שכובש שער נגד כל קבוצה במהלך אותה עונה. הפורטוגלי הכניע את דודו אוואט בנגיחה בדקה ה-19 וסיים את העונה עם 46 שערי ליגה, ארבעה פחות מליאונל מסי.

ארבע דקות אחרי השער של רונאלדו הכפיל קארים בנזמה לאחר בישול של גונסאלו היגואין. מסוט אוזיל קבע 0:3 בדקה ה-49, ויקטור צימק כעבור שלוש דקות, אבל אוזיל סגר עניין והשלים צמד בדקה ה-58 אחרי כדור חופשי של מרסלו. אוואט נפצע והוחלף בדקה ה-82. תומר חמד לא שותף במדי המפסידה.

ריאל סוגרת עונה חלומית בצורה נהדרת גם מאיורקה מסיימת עונה נהדרת למרות שלא הצליחה להגיע לאירופה.

מלאגה - ספורטינג חיחון 0:1

הישג נהדר לקבוצה האנדלוסית שמעפילה לראשונה בתולדותיה למוקדמות ליגת האלופות. החבורה של מנואל פלגריני הייתה זקוקה לניצחון ביתי כדי להבטיח את המקום הרביעי וזה בדיוק מה שהיא עשתה. רונדון נגח את שער הניצחון בדקה ה-49. האורחת נפרדה רשמית מהלה ליגה אחרי שלוש עונות רצופות.

לבנטה - בילבאו 0:3

המארחת מסיימת במקום השישי ומבטיחה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. עבדלקאדר גזל (45, 67) ופרנסיסקו פארינוס (88 בפנדל) כבשו. בילבאו, שלא התאוששה מהתבוסה בגמר הליגה האירופית, תחזור למפעל בעונה הבאה בעקבות ההעפלה לגמר הגביע.

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 1:0

מי היה מאמין? הקבוצה שהשנה הייתה בליגת האלופות מוצאת עצמה בליגה השנייה לראשונה מאז שנת 2000. מיגל אנחל לוטינה, שהיה חתום על הירידה של דפורטיבו לה קורוניה אשתקד, רושם עוד כתם בקריירת האימון. מחזיקת הליגה האירופית הטרייה לא עשתה הנחות למארחת במדריגאל וכוכב הגמר, רדאמל פלקאו, נגח את שער הניצחון בדקה ה-88. בעקבות הניצחון של מלאגה, תסתפק אתלטיקו במקום החמישי ובעוד הופעה בליגה האירופית.

ראיו וייקאנו - גרנאדה 0:1

במדריד השלימו ערב מושלם. הקבוצה הקטנה של העיר הייתה זקוקה לניצחון ביתי בקרב הישיר כדי להישאר, וקיבלה אותו בצורה הכי דרמטית שיש. ראול טאמודו הבלתי נגמר נגח פנימה מקרוב בתוך תוספת הזמן והשאיר את העולה החדשה בליגה. גרנאדה, לה 42 נקודות, שרדה בעקבות ההפסד של ויאריאל.

חטאפה - סראגוסה 2:0

האורחת הייתה במצב הגרוע ביותר ערב המחזור ומתחת לקו האדום, אבל השלימה קאמבק מופלא עם ניצחון רביעי ברציפות ושרדה למרות שבשלבים גדולים של העונה נראתה כמו יורדת ודאית. אפונו כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-58 והלדר פוסטיגה סגר עניין בתוספת הזמן. המארחת סיימה את המשחק בשמונה שחקנים.

תוצאות נוספות:

אספניול - סביליה 1:1
לאספניול: פיליפה קוטיניו (77), לסביליה: אלברו נגרדו (45)

סנטאנדר - אוסאסונה 4:2
לסנטאנדר: כריסטיאן סטואני (2), חאירו סמפיירו (81). לאוסאסונה: איברהימה באלדה (54), אלברו סחודו (67), ראול גרסיה (71), רוברסיו (90)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully