וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון מסביר: בגלל זה השתוללתי מול סיטי

שחקן ק.פ.ר, שהורחק במשחק האליפות של סיטי, טען שלא הגיע לו אדום ומסביר למה הלם באגוארו: "רציתי ששחקן שלהם יורחק"

אחד הגיבורים הגדולים של היום המטורף שעבר אמש (ראשון) על הכדורגל האנגלי היה ג'ואי בארטון, שחקן ק.פ.ר, שהורחק במהלך ההפסד של קבוצתו 3:2 למנצ'סטר סיטי במשחק שהביא לסיטי את האליפות הדהימה.

בארטון הורחק לאחר שהתעמת עם קרלוס טבס ושלח לעברו מכה. ההילוכים החוזרים הראו שגם טבס שלח מכה לעברו בארטון ומשך בחולצתו, אבל השופט ראה רק את זו של בארטון ובחר להרחיק את שחקן ק.פ.ר, שלמזלו קבוצתו לא ירדה ליגה, ובכך ניצל מביקורת חריפה יותר מחבריו על כך שנטש אותם בגלל עבירה מיותרת.

לאחר שיצא מהמגרש, בארטון כבר החל להשתולל. אחרי שבעט בגבו של סרחיו אגוארו, הוא גם התעמת עם מספר שחקני סיטי, ביניהם מריו באלוטלי שבא מהספסל כדי להביע בפניו את דעתו.

"לא נותר לי אלא להתנצל בפני חבריי לקבוצה", צייץ בטוויטר בארטון בעל העבר הפרוע, שצפוי לקבל עונש הרחקה לתשעה משחקים, "אני עדיין סבור שלא הגיע לי אדום. רציתי לקחת את אחד השחקנים שלהם איתי... זה לא רגע גאה מדי עבורי, אבל מי שם ז--- עכשיו, העיקר שניצלנו, וזה מה שחשוב. לא איבדתי את הראש. אחרי שהרחיקו אותי, אחד השחקנים שלנו הציע שכדאי לי קלחת איתי שחקן אחד שלהם".

מארק יוז, מאמן ק.פ.ר, אמר בסיום: "ההרחקה של ג'ואי היה רק דבר אחד שלילי ביום פנטסטי עבור ק.פ.ר. הוא היה חייב להיות מורחק, בלי צל של ספק. אף אחד לא רוצה לראות דברים כאלה על המגרש. למרות זאת, אני רוצה להתעסק בדברים חיוביים. תחת נסיבות קשות נתנו משחק נהדר, וכמעט עשינו הישג מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully