וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני לא חוזר למדריד בשנה הבאה"

הסרבי היה עצבני על החימר הכחול אחרי שהודח ברבע הגמר: "ה-ATP מתעסקים רק ברווחים שלהם, אני מקווה שיתחשבו בנו"

זה לא סוד שנובאק דג'וקוביץ' לא השתגע מהרגע הראשון על משטח החימר הכחול והייחודי, עליו משוחק טורניר מדריד. הטניסאי הסרבי הנפלא, המדורג ראשון בעולם, כבר אמר בימים האחרונים שהוא יקרא לצ'אק נוריס שיעזור לו עם המגרש או לחלופין יעלה עם נעלי כדורגל.

הוא לא עשה אף אחד משני הדברים האלה והערב (שישי), הודח ברבע גמר הטורניר אחרי הפסד לבן ארצו ינקו טיפסרביץ', 7:6, 6:3. טיפסרביץ' שלט במשחק בכל שלב ורק יכולתו האישית הגבוהה של נולה השאירה אותו קרוב, אולם כאמור, זה לא הספיק.

בסיום, דג'וקוביץ' שוב התפנה לשחרר קיטור: "המארגנים יכולים להמציא מה שהם רוצים, כי אני לא חוזר לפה בשנה הבאה", הפציץ הסרבי, "הגענו לכאן ולא ידענו למה לצפות, כי רובנו לא שיחקנו על מגרש כזה. לקח לי שבוע שלם להתרגל אליו, אבל האמת היא שאני רק רוצה לחזור לחימר, כי זה לא חימר אמיתי. זה משהו שונה לגמרי ואם הם רצו לעשות ניסוי, הם פישלו. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל מקווה שה-ATP יתחשבו ברצונות שלנו, כי אם יש להם רצון כלשהו לשמור על השחקנים, אז אין סיכוי שבמדריד יוכלו לשמור על החימר הכחול. לא לקחו את השחקנים ברצינות, כולנו הפסדנו והצד השני ניצח. ב-ATP מתעסקים רק ברווחים שלהם".

טיפסרביץ' גבר על דג'וקוביץ' ברבע גמר מדריד

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully