וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מדריד: טיפסרביץ' הדיח את דג'וקוביץ' ברבע הגמר

ניצחון מרשים לסרבי על בן ארצו המדורג ראשון בעולם, פדרר טייל לחצי הגמר. סרינה וויליאמס דרסה את שראפובה

רבעי גמר טורניר החימר היוקרתי במדריד יצאו היום לדרך, כשבמשחק הראשון לנשים ניצחה סרינה וויליאמס 1:6, 3:6 את מריה שראפובה (2 בטורניר). וויליאמס (9 בטורניר) דווקא נראתה מצוין על החימר הכחול והשיגה ניצחון שביעי ברציפות על הטניסאית הרוסיה. כבר המערכה הראשונה האמריקאית חבטה שישה אייסים והשיגה שתי שבירות כדי לנצח 1:6.

בפתיחת המערכה השניה שראפובה השיגה שבירה כדי להשוות ל-2:2, אבל איבדה בהמשך מומנטום וביצעה שש שגיאות כפולות כדי לאפשר לסרינה וויליאמס להשתלט על המשחק מחדש. וויליאמס, ששיפרה את מאזנה על החימר ל-0:11 העונה, תתמודד בחצי הגמר נגד הצ'כית המפתיעה לוסי הראדקה, שניצחה 6:7, 6:7 קשה את סמנתה סטוסור.

ויקטוריה אזרנקה (1 בעולם) עבדה קצת יותר קשה לפני שניצחה ברבע הגמר את נה לי הסינית (8 בטורניר) 6:3, 3:6, 3:6. אחרי שהסתבכה במערכה הראשונה וחזרה לעצמה בשניה, הבלארוסית שלטה במערכה השלישית ואחרי שהובילה 0:4, היא המשיכה בזהירות בדרך לניצחון. אגניישקה רדוואנסקה תהיה היריבה שלה בחצי הגמר, אחרי שגברה 4:6, 4:6 על ורורה לפצ'נקו האמריקאית.

הטניסאי הראשון שעלה לחצי הגמר בטורניר הגברים בבירה הספרדית היה חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (10 בטורניר), שניצח 3:6, 4:6 את אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (16 בטורניר). דלפו יפגוש בחצי הגמר את תומאס ברדיך הצ'כי, שניצל את העובדה שפרננדו ורדאסקו היה ככל הנראה מותש אחרי הניצחון הגדול על נדאל בשמינית ופירק אותו עם 1:6, 2:6 קליל.

מאוחר יותר הגיעה ההפתעה הגדולה של היום, כשינקו טיפסרביץ' הסרבי, המדורג 8 בעולם, גבר 6:7, 3:6 על בן ארצו והמדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ' המאזן בין השניים עמד עד היום על 1:4 לדג'וקוביץ', אבל טיפסרביץ' נראה הערב יותר מרוכז והנחיל למדורג הבכיר הפסד רביעי העונה אחרי שעה ו-42 דקות.

במשחק שנעל את הערב ואת שלב רבעי הגמר בגברים ובנשים, רוג'ר פדרר טייל תוך 81 דקות בלבד לחצי הגמר עם 4:6, 4:6 קליל באופן מפתיע מול דויד פרר הספרדי המצוין, שבדרך כלל מעדיף את החימר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully