וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זליקו אוברדוביץ': "זה נראה כמו גמר, לא כמו חצי גמר"

מאמן פנאתינייקוס סיכם חצי גמר מותח נגד צסק"א והפסד: "גאה בשחקנים שלי". פרינטזיס מאולימפיאקוס: "אין עלינו לחץ"

צסק"א מוסקבה פיגרה הערב (שישי) במשך דקות ארוכות נגד פנאתינייקוס בחצי גמר היורוליג, אבל הקבוצה הרוסית התעוררה ברגעי האמת ואחרי דקות אחרונות צמודות, ניצחה 64:66 ועלתה לגמר.

סנטר צסק"א, ננאד קרסטיץ', סיכם: "האמנו שנוכל לנצח. פתחנו לא טוב ואחר כך שינינו הגנה וחזרנו לשליטה. בסוף היה לנו יותר מזל ולפאו הגיע לנצח באותה מידה. אלכסיי שבד נותן לנו אנרגיה מהספסל, הוא שינה את המשחק".

מילוש תאודוסיץ' החטיא שתי זריקות מהקו בשניות האחרונות, אבל למזלו זה לא מנע מהקבוצה שלו ניצחון. "היה משחק קשה ביותר, גם מנטלית וגם פיזית, עם המון אמוציות", סיכם הגארד הסרבי, "אם לא היינו מנצחים, הייתי בוכה עכשיו בחדר ההלבשה. הייתי בטוח שאקלע את שתי הזריקות מהקו בסיום וכשזה לא קרה, הרגשתי איך העולם מתהפך לי. בשניות הסיום התפללתי שהחבר'ה על המגרש יעשו את העבודה בהגנה. אני חושב שהתחלנו שאננים כי להרבה מהשחקנים שלנו אין ניסיון בפיינל פור".

זליקו אוברדוביץ', שראה את הקבוצה שלו שומטת פער דו ספרתי ולבסוף מפסידה, סיכם: "ידענו שזה יהיה משחק קשה, אבל עשינו מאמץ ואני גאה בשחקנים שלי. הפרטים הקטנים שיחקו תפקיד גדול. המשחק הזה נראה הרבה יותר כמו גמר מאשר כמו חצי גמר".


אלכס מאריץ' אמר: "היה מאוד אינטנסיבי, הראנו שהגיע לנו לשחק בגמר, אבל היינו קצרים מדי בסיום. אני חושב שכולם יכלו לראות כמה קשה כל התקפה. עשינו עונה נהדרת וההפסד כואב, אבל אני גאה בדרך בה שיחקנו".

נבארו: "הכל מרגיש רע כרגע"

במשחק השני, אולימפיאקוס שלטה לכל אורך 40 הדקות והפתיעה עם 64:68 על ברצלונה, בסוג של נקמה על ההפסד לקטאלנים בגמר לפני שנתיים.

ריצ'רד דורסי, שתרם שמונה נקודות לצד כמה ריבאונדים גדולים בהתקפה ושני אלי-אופים להיילייטס, אמר: "היה קצב גבוה, ברצלונה קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים, אבל לרגע לא חשבנו שאנחנו פחות טובים מהם. כל אחד אצלנו יודע את מקומו, באנו להילחם ולהוציא לפועל דברים שעבדנו עליהם. זו הרגשה נהדרת להגיע לגמר כבר בשנה הראשונה שלי ביורוליג. נילחם גם מול צסק"א ואנחנו באים לנצח. האווירה הייתה מדהימה".

פרו אנטיץ' הוסיף: "זו הרגשה נהדרת להגיע סופסוף לגמר אחרי כל השנים האלה. בחרתי באולימפיאקוס בקיץ ואני מאושר מכך. הכימיה חשובה לי מאוד וזה מה שיש אצלנו, חבורת שחקנים שנלחמת יחד ומבלה יחד גם מחוץ למגרש. האוהדים היו השחקן השישי שלנו, מדהימים כמו תמיד. ננוח הלילה ונתכונן לגמר מחר".

גאורגיוס פרינטזיס, שהיה מצוין וחד ברגעי ההכרעה, אמר: "מתחילת העונה כולם אמרו שאנחנו אאוטסיידרים ושוב הראנו שאנחנו נותנים הכל. אנחנו משחקים עם המון אנרגיה ותשוקה. פתחנו טוב, בזכות צוות האימון שלנו. אין עלינו לחץ".

מהעבר המפסיד, חואן קרלוס נבארו נתן את כולו, אבל זה לא הספיק והוא אמר: "לא שיחקנו כמו שרצינו. אם לומר את האמת, אולימפיאקוס פשוט הייתה יותר טובה מאיתנו ושלטה במשחק. ננסה לפחות לזכות במקום השלישי, למרות שכרגע קשה לחשוב על זה. הכל מרגיש רע כרגע".

ארזם לורבק, שהיה חלש ולא הסתדר מול גבוהי אולימפיאקוס, הוסיף: "הם לא נתנו לנו לפתח תא הסגנון שלנו ועשינו המון טעויות, בעיקר בהגנה. הרשנו יותר מדי ריבאונד התקפה וזה מה שהכריע".

מרסליניו הוארטס סיכם: "הם מצאו את החולשות שלנו ועלו ליתרון מהיר וגדול, שזה תמיד משפיע בפיינל פור. לא קלענו היטב והכל התחבר להפסד. היינו לחוצים כל הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully