וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה עלתה לגמר היורוליג

משחק אדיר בחצי הגמר הראשון הסתיים ב-64:66 דרמטי לרוסים, שהדיחו את האלופה המכהנת. 17 נקודות לקירילנקו

אין מכבי תל אביב בפיינל פור? לא נורא. עוד משחק כמו זה שפתח את האירוע בחצי הגמר השני ועוד אחד כזה גם בגמר, יסדר לנו פיינל פור היסטורי והיסטרי. זה היה קרב אדירים בין צסק"א מוסקבה הרוסית לפנאתינייקוס היוונית, שתיים שחולקות ביניהן חמש מתוך ששת אליפויות היורוליג האחרונות. בסיומו, האלופה המכהנת בירוק הודחה, בעוד שצסק"א, הפייבוריטית הגדולה של המפעל מתחילת העונה עלתה לגמר, אחרי 64:66 ענק.

מייק באטיסט שחקן פנאתינייקוס מול אנדריי קירילנקו צסק"א מוסקבה. רויטרס
קרב במשקל כבד. באטיסט מול קירילנקו/רויטרס

שני הרבעים הראשונים היו מדהימים, כל אחד בדרכו. פאו עלתה מרוכזת, כמו שרק קבוצה של אוברדוביץ' יודעת לעלות בפיינל פור, וטסה ל-15:29 אדיר אחרי עשר דקות. אלא שהיא ירתה את כל התחמושת ועד למחצית הוסיפה חמש נקודות בלבד, כשהרוסים מכווצים את ההגנה ואת המינוס.

במחצית השנייה, החלה נדנדת נקודות, כשהתותחים הכבדים של שתי הקבוצות נכנסים לעניינים ולוקחים פיקוד. שרונאס יאסיקביצ'יוס, שנחל הפסד ראשון בקריירה בפיינל פור החמישי שלו, חשב שהוא מוביל את הירוקים לניצחון עם חמש נקודות גדולות לקראת הסיום, אבל שם פנאתינייקוס נתקעה והרוסים רצו 0:6 בשתי הדקות הבאות ויצאו עם הניצחון.

מהלך המשחק

רבע 1:

צסק"א עלתה עם תאודוסיץ', שישקאוסקס, קרסטיץ', קירילנקו וחריאפה. פאו עם מאריץ', סאטו, דיאמנטידיס, קיימקוגלו ויאסיקביצ'יוס. היוונים עלו חדים וארבע מהירות של מאריץ' הריצו אותם ל-2:6 תוך שתי דקות. עוד חמש מהירות של באטיסט ושלשה של סאטו קבעו 4:14 מהמם. חריאפה צלף שלשה, אבל שאראס מיד החזיר באחת משלו. צסק"א החלה לייצר קצת נקודות, אבל פאו הייתה חכמה בהתקפה וסיימה את הרבע עם סל גדול של לוגאן ויתרון ענק, 15:29.

רבע 2:

ההתקפה באדום המשיכה לא לתפקד, אבל ההגנה השתפרה ועצרה את פאו בשלוש הדקות הראשונות של הרבע, עד שקלאת'יס עשה גם לזה סוף עם שלשה מהפינה. פאו המשיכה להיות מבולבלת וקירילנקו קלע סל ועבירה כדי לצמק לעשר. היוונים המשיכו להיחלש ושתיים של שבד בתוספת קליעת עונשין מדויקת של תאודוסיץ' צימקו לחמש הבדל בלבד, 27:32. הקאמבק האדיר הושלם סופית עם שלשה של קירילנקו, שקבע שוויון 32:32. סל של באטיסט קטע שש וחצי דקות ללא נקודה לפאו וריצת 0:13 של הרוסים ולמחצית היוונים ירדו ביתרון 32:34, אחרי רבע שני של 5:17 לרוסים.

רבע 3:

שאראס, מי אם לא הוא, פתח את המחצית עם חמש נקודות, אבל הרוסים נותרו קרובים והקצב החל לעלות. עכשיו היה זה תורו של AK47, אנדריי קירילנקו, לשים חמש ולהעביר את היתרון לראשונה לצסק"א, 42:43. דיאמנטידיס החליט שהגיע תורו להיכנס למשחק וקלע שלשה ראשונה אחרי חמש החטאות. מיד לאחר מכן הוא סידר סל ועבירה לקיימקוגלו והיתרון חזר לפאו. רגע לפני שפאו שוב בורחת, שבד קלע שלשה, אבל דיאמנטידיס החזיר בסל ועבירה. בינתיים, אוהדי אולימפיאקוס נכנסו לאולם והחלה זריקת חפצים הדדית בינם לבין האוהדים בירוק, מה שאילץ את המשטרה המקומית להפריד. הרבע נגמר ב-51:55 ליוונים.

רבע 4:

באטיסט פתח את הרבע עם נקודות, אבל ריצת 0:7 של הרוסים, בראשות קרסטיץ', שחסם מצד אחד וקלע מהצד השני, החזירה אליהם את היתרון. שאראס המשיך את הנדנדה וקלע סל חשוב. הידיים החלו לרעוד וההחטאות להיערם ושתי הקבוצות התקשו להכניס את הכדור לסל, עד ששבד שם לזה סוף כעבור למעלה משלוש דקות וקבע 59:60 לצסק"א, שלוש וחצי דקות לבאזר. אוברדוביץ' השתולל מזעם, כשהשופטים שרקו שתי עבירות תוקף רצופות נגדו והם מיד דאגו להרגיע אותו עם שריקה דומה בצד השני. שאראס שוב היה האיש של פאו עם סל וחטיפה ועוד שלשה אדירה, שקבעה יתרון ארבע לירוקים. שבד המצוין החזיר עם שלוש נקודות וקבע 63:64 לפנאתינייקוס, 1:26 לסיום. באטיסט החטיא ותאודוסיץ' סיפק צליפה ענקית כדי להחזיר את היתרון לאדומים, 36 שניות לסיום. הבא להחטיא היה שאראס, אבל שבד קלע רק אחת מהקו. הריבאונד נשאר אצל צסק"א והיוונים טענו לצעדים, לפני שתאודוסיץ' נשלח לקו. הפעם הוא לא עמד בלחץ והחטיא את שתיהן, מה שהותיר את התוצאה על 64:66 לצסק"א, שמונה שניות לסיום. אלא שדיאמנטידיס הסתבך ואיבד וצסק"א חגגה ניצחון 64:66. פנאתינייקוס בחוץ, תהיה לנו אלופת אירופה חדשה!

יורוליג בוואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו לצסק"א: אנדריי קירילנקו 17 (9 ריבאונדים, 4 חסימות), אלכסיי שבד 15, מילוש תאודוסיץ' 12 (1 מ-6 לשלוש, 5 איבודים), ננאד קרסטיץ' 8, ריימונאס שישקאוסקס 5, ויקטור חריאפה 3 (5 אסיסטים), דריוש לברינוביץ' 2, סשה קאון 2, ג'מונט גורדון 2, אנדריי ורונטסביץ' שיחק ולא קלע.

קלעו לפנאתינייקוס: שרונאס יאסיקביצ'יוס 19, מייק באטיסט 11 (3 מ-9 לשתיים, 4 חטיפות, 6 איבודים), דימטריס דיאמנטידיס 10 (1 מ-9 לשלוש, 6 אסיסטים), קוסטאס קיימקוגלו 10 (8 ריבאונדים), אלכס מאריץ' 6, ניק קלאת'יס 3, רומיין סאטו 3, דייויד לוגאן 2, איאן ויווקאס, קוסטאס צארצריס וסטראטוס פרפרוגלו שיחקו ולא קלעו.

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עלייה לגמר הפיינל פור. רויטרס
צסק"א חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully