וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - בית"ר ירושלים: "כל הדיבורים מביאים אותנו דרוכים"

בבירה נערכים לקרב בוסרמיל (21:00, ערוץ 1): "12 אלף איש? זה רק ידרבן אותנו". בדרום לחוצים: "הם לא יפתחו לנו רגליים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* במאי 1985 קרה מצב דומה לזה של מחזור הסיום העונה. באר שבע אירחה את בית"ר ירושלים והייתה זקוקה לניצחון כדי להישאר בליגה. האדומים ניצחו 3:1 אחרי פיגור ועשו את הבלתי ייאמן.

* מאז אוקטובר 2009, באר שבע לא מצליחה לנצח את בית"ר ירושלים בביתה במסגרת הליגה. מאז, היא הפסידה בשני המשחקים שנערכו בוסרמיל.

* המשחקים בין הקבוצות בוסרמיל הניבו לא מעט שערים: 49 ב-15 המשחקים האחרונים. באר שבע כבשה 24.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

בהפועל באר שבע חששו אתמול מאוד ממצב שבו בית המשפט המחוזי יחזיר את הנקודות למכבי פתח תקוה. "אם זה היה קורה, זה היה מבטל את בתי הדין ואת ההתאחדות, ומכשיר את הקרקע לתביעות אזרחיות של כל הקבוצות, ומציף את בתי המשפט", אמרו אתמול במועדון. דווקא המנכ"ל אסי רחמים נשמע אחרת: "קיוויתי ולא חשבתי שיקרה אחרת. בעיתוי הזה לא היה מקום להחלטה שונה. זה היה מאוד לא צודק להחזיר את הנקודות. ידענו עוד לפני ההחלטה שהכל תלוי במשחק מול בית"ר ירושלים, וזה מה שקרה. צריך לנצח אותו ולהישאר בליגה".

ועכשיו, כשהכל תלוי בה, בבאר שבע ביקשו מהקהל להגיע בהמוניו למגרש, ולעודד את גיא לוי והשחקנים. כ-12 אלף אוהדים אמורים למלא את היציעים. שחקנים בקבוצה כבר הזהירו: "אם נישאר, שאף אחד לא יפרוץ לדשא. שחלילה אנשים מסוימים עוד לא יתבעו להוריד לנו נקודות". "זה נכון שיש לחץ, אבל במשחק מחר זה נגמר, לכאן או לכאן", אמר עידו אקסברד. "בית"ר לא תפתח רגליים. אם מישהו שכח, גם הפועל חיפה בתמונת הירידה, זה סיפור של שלוש קבוצות". שחקן אחר בבאר שבע הוסיף: "כולם מתעסקים ברמת השרון ובנאור פסר, במקום להבין שמה שמנחה אותנו זה או לנצח, או לרדת ליגה. אם לא ננצח, בשום פנים אסור לנו להמשיך בליגת העל בעונה הבאה. זה לא משנה בכלל עם איזה הרכב נעלה, נצטרך להסביר לבית"ר מהרגע הראשון מי בעלת הבית".

אתמול שוחחו אוהדי באר שבע עם חלק מהשחקנים ביציאה מחדר ההלבשה. אחד האוהדים קרא לעברם: "אנחנו מבקשים מכם, תצילו את המועדון הזה. זאת הבקשה היחידה שלנו. אסור לנו לרדת ליגה. תראו לבית"ר מה זה קבוצה שרוצה להישאר".

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק הגורלי, ובקבוצה מרגישים מוכנים ומשוכנעים שיחזרו עם תוצאה טובה מהדרום. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "ליבי ליבי עם באר שבע אבל אני לא רואה אותה מנצחת אותנו. יהיה לה קשה מאוד להבקיע נגדנו, אנחנו בפורמה טובה, מרגישים טוב, כל הדיבורים מביאים אותנו דרוכים ומפוקסים ונבוא לעשות את העבודה שלנו כמו שאנחנו יודעים לעשות. 12 אלף איש? אנחנו דרוכים ומנוסים במשחקים האלה, עברנו מספיק אירועים עם קהל בקנה מידה כזה וזה הדבר האחרון שישפיע עלינו, זה כנראה רק ידרבן ויוסיף לנו".

המאמן אלי כהן אמר לשחקנים באסיפה לקראת המשחק: "כולכם רואים ושומעים כמה מדברים על המשחק ואיך כולם יסתכלו עלינו. באר שבע קבוצה טובה בבית ואם לא נבוא מוכנים אנחנו עשויים לשלם על זה. אל תתעסקו במה שאומרים ומדברים אלא רק בבית"ר ירושלים, בואו נעשה את העבודה שלנו כמו שאנחנו יודעים".

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם אנדריי פילאבסקי שנעדר ביום שלישי נגד הפועל חיפה עקב מתיחה. עמית בן שושן שחזר להתאמן לא ייכלל בסגל, קובי מויאל ייעדר לאחר שצבר 12 כרטיסים צהובים, וכך גם סטיבן כןה ששבר את אפו וסיים את העונה. ברק משה צפוי להחליף את מויאל כאשר צחי אליחן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט על חשבונו של כהן.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: יוסי שבחון

אם יש שחקן שאמור מחר לקחת את המשחק לרגליים שלו, זה הקשר ההתקפי שהוכיח לא מעט פעמים שברגעי הכרעה הוא מסוגל להתעלות עם תרגיל מבריק אחד ולהשאיר את באר שבע מעל הקו האדום. החשיבות של שבחון תהיה גדולה, במיוחד ברגעים שבהם המשחק ייעצר, שהקצב לא יתאים לקבוצה שלו, או כשהחלוצים מחמיצים וסובלים מחוסר ביטחון. זה לא עוד מבחן, אלא גורל של מועדון שלם.

בית"ר ירושלים: ברק משה

תחת לחץ אדיר הכישרון הצעיר יהיה השחקן האחורי ביותר של הקישור הבית"רי וזאת הזדמנות גדולה בשבילו להוכיח את התקוות שתולים בו כשחקן מוביל בבית"ר בשנים הבאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; ריאן אדלי, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע, יוסי שבחון, סיראז' נאסר (דובב גבאי); עידו אקסברד.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, ברק משה, דן איינבינדר, דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן, ערן לוי.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully