וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: המחוזי דחה את עתירת הקבוצה להחזרת הנק'

10.5.2012 / 19:34

ביהמ"ש פסק כי שלוש הנקודות לא יוחזרו ללוזונים, שנותרים מתחת לקו האדום. איציק לוזון: "נערער לעליון. שום דבר לא נגמר"

בית המשפט המחוזי בפתח תקוה דחה היום (חמישי), כצפוי, את העתירה שהגישה מכבי פתח תקוה בנוגע לדיון הנוסף, שהתקיים בעניין עונש הפחתת הנקודות שלה. המשמעות היא שהנקודות לא יוחזרו לקבוצה והיא תיאלץ להחזיק אצבעות למעידה של הפועל באר שבע, במשחקה הביתי מול בית"ר ירושלים. במועדון היה מי שציין הבוקר כי הם ידעו שהסיכויים לשינוי ההחלטה אפסיים, אך ניסו לעשות ככל האפשר כדי לשנות את רוע הגזירה.

את מכבי פתח תקוה ייצגו בדיון עו"ד מורן מאירי, לירון כהנא ומוטי ברונשטיין. גם מנכ"ל פתח תקוה איציק לוזון ייצג את הקבוצה, עו"ד שלום אבן עזרא ומשה אביבי את ההתאחדות לכדורגל. לדיון הגיעו גם נציגי הפועל באר שבע והפועל חיפה, עו"ד אליהו לוין ועו"ד עופר מוטולה. השופט אפשר לשניים להשמיע את דעתם.

בתחילת הדיון טענו נציגי מכבי פתח תקוה: "הליך הדיון הנוסף היה בלתי חוקי ונעשה בניגוד לכללי הצדק הטבעי. הוא מנוגד לתקנון ההתאחדות ואנחנו דורשים לבטל את ההחלטה שניתנה בו. לולא אירועי המשחק בין בני לוד והפועל רמת גן, לא היה נערך דיון כזה". אבן עזרא השיב: "מדובר בתחושת בטן. לא התכנסנו כדי לתקוף את בית הדין". בעבר הגישה הקבוצה צו מניעה נגד ההחלטה לקיים דיון חוזר, אך זו נדחתה.

כזכור, כבר אתמול העריך גורם בהתאחדות כי "בית המשפט כבר דחה בעבר את הבקשה של מכבי פתח תקוה לא לקיים את הדיון וסביר להניח שהבקשה תידחה גם הפעם". בפתח תקוה אמרו גם היום: "אנחנו באמת מאמינים שנישאר בליגה. ללא קשר לדיון, ננצח את רמת השרון ונקווה שבית"ר תגלה רוח ספורטיבית ותנצח את המשחק בבאר שבע".

איציק לוזון הודיע: "נערער על הדחייה ונפנה לבית המשפט העליון. אנחנו נמשיך לרדוף אחר הצדק. נתראה בבית המשפט. שום דבר לא נגמר בשבת". מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים הגיב: "קיוויתי ולא חשבתי שיקרה אחרת. בעיתוי הזה לא היה מקום להחלטה שונה. זה היה מאוד לא צודק להחזיר את הנקודות. ידענו עוד לפני ההחלטה שהכל תלוי במשחק מול בית"ר ירושלים, וזה מה שקרה. צריך לנצח אותו ולהישאר בליגה".

פרשת המשכורות הגיעה לסיומה, השחקנים קיבלו את הכסף

בתוך כך, פרשת חלוקת המשכורות הגיעה לסיומה. שחקני הקבוצה ביקשו לקבל עוד לפני המשחק את משכורות חודש מרץ ובמועדון נעתרו לבקשתם וחילקו את הכסף באימון. "כמו שהבהרנו בחודש שעבר, אסור לשכוח שחייבים לנו עכשיו את משכורות חודש אפריל". בשבוע הבא תזמן ההנהלה את שחקני הקבוצה כדי לבצע "גמר חשבון".

ובינתיים, הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת מחזור הנעילה. "כל הכבוד לכם על הניצחון. אל תשמעו לאנשים שאומרים שעכו נתנו לנו את המשחק. אם לא רובי לבקוביץ', שהציל כמה כדורים מהחיבורים, זה היה נגמר אחרת", אמר משה סיני לשחקנים באסיפה שכינס לקראת המשחק שיקבע האם הקבוצה תישאר בליגה או תנשור לאחר 21 שנה לליגת המשנה. "שיחקנו יותר טוב בכל המשחק והגיע לנו לנצח בזכות עצמנו, ולא בזכות אף אחד אחר", הדגיש המאמן. "אני מצפה שכל הקבוצות ישחקו באופן ספורטיבי, גם רמת השרון. הקבוצה הטובה תישאר".

כזכור, שלשום לאחר המשחק דיברו שחקנים בגילוי לב על החששות שלהם מהמשחק בווסרמיל. "בפה מלא אני יכול לומר לך, שחקנים כאן מפחדים שבית"ר ירושלים תפתח רגליים מול הפועל באר שבע", אמר אחד מהם. "לא צריך להתבייש מלומר את זה. כולם יודעים מה היחס שלהם ללוזונים, שאוהדים שם מונעים משנאה, אבל דווקא בגלל זה הם יתעלו על עצמם". חוקרי "ויצמן יער", אגב, לא יגיעו למשחק בסופו של דבר. יחד עם זאת, יתבצע מעקב על האופן שבו יתנהלו משחקי התחתית.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully