וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש: פסר לא ישחק נגד מכבי פ"ת עקב ניגוד עניינים

10.5.2012 / 18:03

השחקן שייך למכבי פתח תקוה ובקבוצה רוצים למנוע מצב של ניגוד אינטרסים. ברמה"ש טוענים: "הוא סחוט". דגו לא ימשיך

העונה של עירוני רמת השרון מתקרבת לסיום, כשהמשחק האחרון והמכריע יהיה בשבת מול מכבי פתח תקוה. הערב (חמישי) נודע כי במועדון קיבלו החלטה כי המגן נאור פסר לא ישתתף במשחק, בעקבות ניגוד עניינים. כזכור, פסר שייך למכבי פתח תקוה ובמועדון לא רוצים להעמיד אותו במצב בו הוא עשוי להוריד את הקבוצה אליה יחזור בעונה הבאה.

ברמת השרון אמרו בתגובה: "הוא סחוט מהמשחקים האחרונים. בכל מקרה ליפקה היה פותח במקומו ואם הוא יעשה טעות או משהו דומה כולם יקפצו עליו ויהרגו אותו". אגב, במשחק הראשון העונה בין השתיים בוינטר, התעמת פסר עם ויקטור מרעי ויו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון צעק לו מיציע הכבוד: "נאור, תעוף מפה, אל תשכח שאתה שחקן של מכבי פתח תקוה".

שחקן ברמת השרון הוסיף בנושא: "הוא במצב לא נעים ואסור לשפוט אותו. כולם יודעים מה זה מכבי פתח תקוה ומה יקרה למי שמתעסק איתם. הבן אדם שומע שאם הקבוצה יורדת, אף שחקן בית לא משוחרר, אז איך הראש שלו יהיה במשחק? אתה ראית פעם שחקן שנלחם כדי לרדת לליגה השנייה? אם מכבי פתח תקוה תודיע שהיא תיתן לו שיחרור, אם הקבוצה תרד, אולי הוא ישחק".

בתוך כך, ממשיכות ההכנות של הקבוצה לקראת העונה הבאה, כאשר בימים האחרונים הוחלט במועדון שלא להמשיך את ההתקשרות עם הקשר ברוך דגו. מבחינה מקצועית, רצו בקבוצה את השחקן וכבר לפני חודשיים נעשתה פנייה לקשר כדי לשבת ולהיכנס למשא ומתן, אך הקשר דחה זאת עד היום ככל הנראה מתוך רצון למצות אופציות אחרות ככל הנראה.

ברמת השרון נפגעו מהתנהגות השחקן, במיוחד לאחר שניתנה לו הבמה לחזור לליגת העל ולמרכז הבמה בתקופה רעה מאוד של הקריירה ובשלב זה הוחלט במועדון לחפש שחקן אחר במקומו. מעבר לקשר, במקומו של דגו מחפשים במועדון חלוץ משמעותי ולמען המטרה הוקצב כחצי מיליון שקל. בשבוע הבא צפויים לשבת במועדון עם ניסן יחזקאל ובמידה ודרישות השכר שלו יהיו סבירות הוא יוחתם כמאמן הקבוצה.

מי שעשוי להיפגע מהמהלך הוא מנחם קורצקי, שקודם העונה בעקבות פיטורי מומי זפרן מתפקיד המנהל לתפקיד המאמן. קורצקי היה רוצה להיות הדמות המקצועית הדומיננטית ולא מרוצה מהעובדה כי יצורף מאמן מעליו. במועדון ישנה הערכה גדולה לקורצקי אך התקבלה החלטה לצרף מאמן בעל שיעור קומה לליגת העל מתוך רצון לראות את קורצקי משתפשף לידו ובעתיד מקבל את המושכות לבדו.

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully