וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "שמענו את אלי כהן, זה משחק על השם שלו"

11.5.2012 / 8:35

לפני רמה"ש (ש', 21:00, ס' 1), במלאבס קוראים כל מילה שאומר מאמן בית"ר. סיני באסיפה: "מצפה שישחקו ספורטיבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה שפתח תקוה עמדה במבחן ההישארות בליגה במחזור האחרון, היא ניצחה את מכבי הרצליה בדקה ה-87 משער של חלוץ צעיר שעלה מהנוער, עומר דמארי.

* מכבי פתח תקוה ורמת השרון נפגשו פעמיים בלבד בליגה, וזה קרה העונה. שתי הקבוצות רשמו ניצחונות חוץ.

* נאור פסר, אקס מכבי פתח תקוה שלא ישותף, הורחק בהתמודדות האחרונה בין הקבוצות. עומר גולן הורחק במשחק שלפניו.

* בסיבוב הראשון ניצחה רמת השרון את פתח תקוה בחוץ 3:2 וגרמה לפיטוריו של מרקו בלבול.

* בסיבוב השני הוחלף כבר המחליף של בלבול (לחמן) במשה סיני שבמשחק הבכורה ניצח את רמת השרון בחוץ 1:0.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

21 שנה חלפו מאז שמכבי פתח תקוה עלתה לליגת העל, המשחק מחר יקבע את עתידה בעונה הבאה. אחרי ההחלטה הצפויה של בית המשפט המחוזי, למשה סיני נותר להתרכז בעיקר בכדורגל. החלוץ טל בן חיים צפוי לחזור להרכב במקום מריו צארביץ', ועשרת השחקנים האחרים שפתחו בעכו יישארו בהרכב. כפי שפורסם אתמול, המאמן כבר ערך שיחת סיכום עם שחקניו לקראת המשחק בה אמר להם: "אל תשמעו לאנשים שאומרים שעכו נתנו לנו את המשחק. אם לא רובי לבקוביץ', שהציל כמה כדורים מהחיבורים, זה היה נגמר אחרת. הגיע לנו לנצח בזכות עצמנו. אני מצפה שכל הקבוצות ישחקו באופן ספורטיבי, גם רמת השרון. הקבוצה הטובה תישאר".

החששות של שחקני מכבי פתח תקוה לגבי המשחק בוסרמיל הלכו והתמעטו ככל שהמשחק התקרב. "שמענו מה אלי כהן אמר לשחקנים באימון ("זה משחק על השם של המועדון"), נשמע שהם באמת רוצים לנצח שם, אבל הוא צריך לדעת שזה גם הכבוד והשם שלו. חלק מהשחקנים עדיין חוששים, אחרים מאמינים. קודם כל אנחנו צריכים לנצח, אחר כך להתפלל". עומר גולן לא ישחק, אבל בימים האחרונים הוא אחראי בעיקר על הפן המנטלי. סיני המשיך להדגיש בפני חניכיו: "אמרתי לכם שבאר שבע תאבד נקודות. אנחנו נשחק את המשחק הרגיל שלנו, ויהיה בסדר".

במועדון הסבירו כי ההחלטה של סיני לפתוח עם מספר שחקנים צעירים ושחקני בית לא מרתיעה אותו. רובי לבקוביץ', חגי גולדנברג, ניצן דמארי, מרואן קבהא, גידי קניוק, דני פרדה וטל בן חיים יפתחו ב-11 ובמועדון היה מי שאמר על כך, בהקצנה מסוימת: "אף שחקן זר, אפילו מברצלונה, לא יכול לעזור לנו כמו שחקני הבית שלנו. רק עם לב ונשמה ננצח".

וגם פרשת המשכורות הגיעה לסיומה. כפי שפורסם אתמול, השחקנים קיבלו את משכורות חודש מרץ, ובכך הגיע הנושא לסיומו. "עכשיו השחקנים צריכים להתרכז אך ורק במשחק", אמרו במועדון. אחד השחקנים סיכם: "היינו מתרכזים בכל מקרה, נקווה להישאר בליגה ויום אחרי לקבל את משכורות אפריל".


עירוני רמת השרון:


הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחקה האחרון העונה נגד מכבי פתח תקוה במושבה. המאמן שייע פייגנבוים אמר לשחקניו: "זה משחק של גברים. כולם יכולים לדבר עליכם ואתם תמשיכו לעשות את מה שעשיתם כל השנה ואני גאה בכם על זה. תתעסקו אך ורק בלהיות ספורטאים וששום דבר אחר לא יעניין אתכם".

בנוגע להרכב הקבוצה, למרות ההיעדרות של גל ניר, נאור פסר ועשהאל בן שבת תעלה הקבוצה בהרכב חזק. את בן שבת יחליף בן מלכא, את גל ניר יחליף רועי ליבוביץ' שרשם כבר 10 הופעות בליגה ובגביע הטוטו ובמקום פסר יפתח גיא ליפקה שפתח במקומו לא מעט פעמים העונה. בהתקפת הקבוצה ייעדרו כמובן אלן מסודי ששוחרר ותומר סוויסה ובמקומם יפתחו אפרים אספא שמקבל קרדיט לאחרונה יחד עם פאדי זידאן.

הבעלים מאיר יצחקי דרוך לקראת המשחק ואמר: "בשבוע שלא הפסדנו להפועל חיפה והפועל באר שבע צריך לכתוב עלינו רק תשבוחות ובמקום זה לוקחים פליטה לא חכמה של גל ניר ועושים עליהם כאילו אנחנו לא ספורטיביים. אנחנו לא שמים לב לכלום, אף פעם לא נתנו לנו משחק ולא קיבלנו, נבוא לעשות את שלנו ואני אומר חד משמעית- לא נפסיד את המשחק. בוא נראה את כולם מתנצלים אחרי זה".

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

בשבוע שעבר עמד הקשר למבחן וכבש שער חשוב מאוד שהשאיר את הקבוצה שלו עם סיכוי להישאר בליגה. החשיבות של קבהא במשחק הזה תהיה להיות, שוב, אחראי מאוד בחלק האחורי משום שכל מתפרצת של רמת השרון יכולה להפוך לשער שיכריע את גורל היורדת. לשחקני הבית יש משמעות מיוחדת גם עבור האוהדים שלהם. איך אמרו במועדון השבוע? כשיותר ממחצית מההרכב שלך בנוי על תוצרת מקומית, יש לקבוצה סיכוי להישאר בליגה.

עירוני רמת השרון - רועי לייבוביץ'

אחרי כל הרעש עם גל ניר, השוער השני יוכל לסתום מחר הרבה פיות אם יעשה עבודה טובה בשער, במיוחד לאור העובדה שיסתכלו עליו בעשר עיניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, גידי קניוק, דני פרדה, טל בן חיים; ויקטור מרעי.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ': גיא ליפקה, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום: משה אבוטבול, בן מלכא, אור אוסטוינד, ברוך דגו, אפרים אספא: פאדי זידאן.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully