וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקנים: "זה משחק על השם של המועדון"

10.5.2012 / 12:10

מאמן בית"ר ירושלים דירבן את השחקנים לקראת המשחק מול באר שבע: "כולם יסתכלו עלינו". פילאבסקי צפוי לחזור להרכב

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק הליגה האחרון שלה בשבת בווסרמיל נגד הפועל באר שבע. המאמן אלי כהן דיבר עם השחקנים על המשחק נגד הפועל חיפה ואמר להם: "הם סגרו טוב והיינו צריכים להיות יותר יצירתיים וללמוד להתמודד גם עם סוג משחק שכזה. באר שבע תבוא להילחם על כל מה שיש לה ואנחנו נצטרך להיות ספורטייביים ולעשות את העבודה הרגילה שלנו. כולם יסתכלו עלינו בשבת הקרובה ומבחינתנו זה משחק גם על השם והכבוד של המועדון".

בנוגע למצבת השחקנים, אנדריי פילאבסקי שנעדר ביום שלישי חזר להתאמן היום וההערכה היא כי יפתח בהרכב בשבת. בנוסף אליו, עמית בן שושן חזר להתאמן אך בשלב זה נראה כי במקרה הטוב הוא יהיה בסגל ובכל מקרה לא יפתח. שחקני בית"ר ירושלים דיברו על הצפוי בבאר שבע ומרגישים ביטחון גדול, כאשר אחד מהם אמר: "קשה מאוד להיות במתח הזה שבאר שבע נמצאת בו. אנחנו בכושר מצויין בתקופה האחרונה, נבוא מפוקסים ולבאר שבע יהיה קשה מאוד לנצח אותנו. אנחנו מבינים את המצב שלהם אבל אנחנו בית"ר ירושלים ומעבר לספורטאים ומקצוענות אנחנו רוצים לשים את השם של המועדון חזק על המפה וניצחון בבאר שבע יעשה את זה".

מעבר למשחק בבאר שבע, ממשיך איציק קורנפיין בהכנות לעונה הבאה ובימים הקרובים הוא צפוי לשבת לפגישות עם תומר בן יוסף, דן איניבינדר, שי חדד, עמית בן שושן ומספר שחקנים נוספים שמסיימים את חוזיהם בסוף העונה.

שחקני הקבוצה לא אהבו לשמוע בתום האימון מהמנהל מנחם נידם כי עליהם להחזיר את רכביהם בתום העונה. בבית"ר ירושלים טענו כי מדובר אך ורק בשחקנים שמסיימים את חוזיהם אבל השחקנים הבינו אחרת וכעסו מאוד בעקבות ההחלטה. יש לזכור כי מצבו הכלכלי של המועדון לא טוב, הפרמיות עבור משכורות חודש מרץ עדיין לא שולמו ובבית"ר יתקשו לשלם את משכורות אפריל ומאי במידה וארקדי גאידמק לא יעביר כספים בתקופה הקרובה.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully