וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "שברנו להם את הסרבים"

10.5.2012 / 23:04

מאמן חולון מצא דימוי מעניין לניצחון החוץ על ירושלים. דרוקר: "במשחקים כאלה משלמים על כל החלטה לא טובה"

איזה קרב גדול היה הערב (חמישי) במלחה, שם התכתשו הפועל ירושלים והפועל חולון לקרב מספר שלוש בסדרה הנהדרת ביניהן, ממנה תגיע רק אחת לפיינל פור. כרגע, נראה שאלו יהיו הסגולים, שניצחו בפעם השנייה ברציפות, הפעם בחוץ 65:70 והעבירו את ההכרעה לאולם הפחים הביתי והרותח שלהם. ירושלים במצב קשה והיא חייבת ניצחון כדי להישאר בחיים ולהחזיר את הסדרה למשחק חמישי בבירה.

המאמן המנצח דן שמיר אמר: "אני בטוח שאתם נהנים, סדרה גדולה, שמזכירה למה צריך סדרות. הרבה אמוציות, דם, יזע ודמעות. הסדרה פתוחה, שברנו להם את הסרבים וננסה לשמור עליהם בבית. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה, שאנחנו מכבדים. רצינו לנצח עם פחות מ-70 נקודות, זו הדרך שלנו. זה מה שננסה לעשות במשחק הבא. ביום ראשון נדע מה יהיה והמשחק הבא יכריע".

טזמין מיטשל, שהצטיין עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חטיפות אצל חולוניה, הוסיף: "ההגנה שלנו עשתה את העבודה במחצית השנייה, כי קלענו פחות מ-70 נקודות וזה היה קשה. זה ניצחון גדול, כי יש להם קבוצה טובה. ננסה לסיים את הסיפור בבית".

מהעבר המפסיד, המאמן שרון דרוקר סיכם: "17 איבודי כדור ו-11 מ-25 מהקו זה לא מתאים. הגענו לקו, החטאנו ובמשחקים כאלה משלמים על כל נקודה ועל כל החלטה לא טובה ועדיין, ארבע דקות לסוף ומינוס 10 חזרנו והיה כדור שלנו. נבוא לחולון וננסה לנצח שם. ברגע שהחטאנו, שחקנים שלנו הורידו את הראש והם קיבלו ביטחון. לא צריך הרבה בפלייאוף, נקודה לפה ולשם".

דרווין קיצ'ן: "פשוט לא רצינו ללכת הביתה"

מכבי ראשון לציון ממש לא רצתה לסיים את העונה שלה כבר הערב ועל כן החבורה של אפי בירנבוים ניצחה את עירוני אשקלון 73:88, צימקה את סדרת רבע הגמר ל-2:1 וכפתה משחק רביעי שייערך ביום ראשון הקרוב.

"נכנסו לבור, ורק היום התחלנו לצאת ממנו", הודה המאמן המנצח אפי בירנבוים בסיום. "היה לנו רק דבר אחד בראש: לחזור לאשקלון, כי המשחק שיהיה ביום ראשון יהיה משחק העונה". על הכנסתו של אור סולומון הצעיר לחמישיה ו-12 הנקודות שקיבל ממנו אמר בירנבוים: "אין ג'וקרים, יש חבר'ה טובים וצריך להיות מרוכזים כל הזמן. מעל הכל כמובן ההוצאה לפועל שלנו היתה הרבה יותר טובה היום, אבל גם על המשחק הזה נצטרך לדבר עם החבר'ה".

דרווין קיצ'ן, האיש של המשחק שסוף סוף הופיע בגדול לסדרה, הוסיף: "זה היה 'מאסט-ווין' מבחינתנו. היינו חייבים לתת הכל, ידענו שאם נפסיד נלך הביתה ופשוט לא רצינו ללכת הביתה. היום שיחקנו הגנה, ואני מקווה שנעשה את אותו הדבר ביום ראשון. צריך להביא את אותה אינטנסיביות ביום ראשון".

בצד השני המאמן המפסיד אריק אלפסי אמר: "פספסנו. לא שמרנו טוב כל המשחק, צריך להודות על זה. הם קלעו באחוזים גבוהים ל-2 ו-3, זריקות פנויות, ופשוט לא שמרנו כמו ששמרנו בשבועיים האחרונים. אין תירוצים, לא היתה ירידת מתח, אנחנו לא עייפים, בטח לא בשלב כזה, לפני הפיינל פור. אין הרבה זמן לתקן, אבל נעשה את ההתאמות שלנו. את מה שרצינו להשיג לפני הסדרה - להשיג את ההכרעה באשקלון - עשינו, ואנחנו יכולים לעשות היסטוריה ביום ראשון".

מכבי תל אביב עלתה לפיינל פור, ראשון לציון וגלבוע/גליל עדיין בחיים, חולון ביתרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully