וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "אי אפשר לזלזל בניקס"

במיאמי חגגו את הניצחון בסדרה על ניו יורק, ספולסטרה: "לא לוקחים זאת כמובן מאליו". דאגה סביב הפציעות של פול וגריפין

בתום חמישה משחקים, מיאמי השיגה את הכרטיס לחצי הגמר במזרח. ההיט התגברו על ניו יורק הפצועה 94:106, כשעבור הניקס זוהי עונה 12 ברציפות ללא ניצחון בסדרת פלייאוף. מיאמי השלימה כאמור 1:4, ותפגוש את אינדיאנה החל מיום ראשון.

"אנחנו לא לוקחים את זה כמובן מאליו", הבהיר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה. "זו הייתה סדרה קשה. אנחנו מרגישים טוב מאוד להמשיך, אבל מכאן זה הולך להיות קשה יותר". לברון ג'יימס הצטרף לדברים, ואמר: "נהנינו מהניצחון הזה הלילה, אבל מחר נצטרך לעבוד ולהתכונן לאינדיאנה". לברון גם החמיא לכרמלו אנתוני, והוסיף: "הוא אחד השחקנים הכי תחרותיים ששיחקתי מולם בסדרת פלייאוף".

דווין וויד שקלע 19 נקודות פירגן גם הוא ליריבה, ואמר: "יש הרבה גאווה בסדרה מהסוג הזה. למרות שזה הוכרע בחמישה משחקים, זו הייתה סדרה קשה, אבל אני חושב שזה עזר לנו. אי אפשר לזלזל בקבוצה הזו".

בניקס מסכמים עונה עגומה נוספת. ולמרות 35 נקודות של כרמלו אנתוני, הניקס היו רחוקים מלתת פייט הולם בסדרה. "נלחמנו תחת הנסיבות", אמר מלו. "אני לא אחד שנוהג להשתמש בתירוצים, אבל למיאמי היא קבוצת הגנה חזקה. הם דבקים לתוכנית שלהם". אמארה סטודמאייר ציין: "מיאמי היא קבוצה טובה מאוד וצריך לתת להם קרדיט".

דאגה בעקבות פציעותיהם של פול וגריפין

לוס אנג'לס קליפרס ממשיכה לשקוע. הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסידה הקבוצה לממפיס 92:80 והיא מובילה כעת 2:3, אבל חמור מכך עדיין לא ברור אם כריס פול ובלייק גריפין יוכלו לעמוד לרשותה בהמשך הסדרה אחרי שהשניים נפצעו.

גריפין נפצע בברכו כשנותרה דקה וחצי לסיום הרבע השלישי אחרי שמארק גאסול ביצע עליו עבירה. הסנטר שכב על הפרקט מספר דקות ובהמשך הוא פונה, כשאת תחילת הרבע האחרון הוא ראה מהספסל, אבל חזר לשחק בהמשך. פול עצמו נפצע באצבעו. גריפין התייחס לפציעה שלו ואמר: "זה היה משחק מוזר. הרגל נתפסה מתחתי ונפלתי לא נכון. זה היה מפחיד בהתחלה". בכל מקרה, שני השחקנים יעברו MRI שלאחריו תתברר חומרת פציעתם.

מיאמי השלימה 1:4 על ניו יורק, עלתה לחצי גמר המזרח

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully