וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי השלימה 1:4 על ניו יורק, עלתה לחצי גמר המזרח

לברון ג'יימס קלע 29 ב-94:106 של ההיט על הניקס, ההיט יחכו לאינדיאנה. ממפיס צימקו ל-3:2 מול הקליפרס, גריפין ופול נפצעו

מיאמי עשתה הלילה (חמישי) את המוטל עליה, כשניצחה 94:106 את ניו יורק ועלתה לחצי גמר המזרח אחרי ניצחון 1:4 בסדרה על הניקס. החבורה האומללה מניו יורק, שסבלה מפציעות (ג'רמי לין, אימן שומפרט ובארון דייויס) וחוסר מזל, רושמת עונה 12 ברציפות ללא ניצחון בסדרת פלייאוף, בעוד ההיט ממשיכים במסעם הבטוח לעבר המטרה - הטבעת המיוחלת. במשחק השני של הלילה ניצחה ממפיס 80:92 את לוס אנג'לס קליפרס, וכפתה כריס פול וחבריו משחק שישי.

מיאמי - ניו יורק 94:106 (ההיט מנצחים 1:4 בסדרה)

אז מה נשתנה הלילה הזה? לברון ג'יימס ממשיך לשחק כמו MVP, כרמלו אנתוני ממשיך להפסיד בפלייאוף, מיאמי שוב בדרך הנכונה, ניו יורק שוב מודחת כבר בסיבוב הראשון. לברון שוב התעלל הלילה בקבוצה שמולו, כשהפעם קלע 29 נקודות (13 מ-15 מהעונשין), הוסיף 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים והוביל את קבוצתו לניצחון שלא הוטל בספק לאורך כל הערב. דווין וויד וכריס בוש הוסיפו 19 נקודות כל אחד, וההיט כבר מחכים לאינדיאנה בסיבוב הבא. "זה לא היה מובן מאליו לנצח בסדרה הזאת", אמר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה בסיום, בעיוות קטן של המציאות.

כי לא רק שניו יורק סובלת מרצף אומלל בפלייאוף, היא גם סבלה מפציעות. כרמלו אנתוני אומנם שוב סיפק משחק חיובי (35 נקודות עם 15 מ-31 מהשדה, 8 ריבאונדים), אבל בקדנציה שלו בניו יורק הוא במאזן אומלל בפלייאוף. ומילא כרמלו (שרשם הפסד 37 ב-54 משחקי פלייאוף בקריירה), מה עם אמארה סטודמאייר? מאז שהוא וכרמלו משתפים פעולה בניקס, ניו יורק במאזן 8:1 בפלייאוף, והלילה הוא סיים עם 14 נקודות ב-32 דקות, כשהוא לוקח 7 זריקות בלבד ומוסיף 5 איבודים.

ההיט הובילו מהרגע הראשון, סיימו את המחצית ביתרון 11, עלו לרבע הרביעי ביתרון 14, ולמרות שכרמלו עוד צימק מעט את התוצאה ברבע האחרון, זה היה מעט ומאוחר. "נלחמנו, תחת הנסיבות", אמר כרמלו בסיום, "לא מנסה לתרץ, אבל מיאמי קבוצה מצוינת, עם הגנה חזקה, שדבקה בעקרונות שלה".

ממפיס - קליפרס 80:92 (הגריזליס מצמקים ל-3:2 בסדרה)

לפחות סדרה אחת בינתיים מספקת מעט מתח ויריבות. בסיבוב ראשון די מאכזב עד עתה בפלייאוף, הגריזליס והקליפרס ממשיכות להיאבק בשיניים על כל ניצחון, וגם הלילה המשחק היה קרוב להסתיים בדרמה גדולה. ממפיס ראתה איך יתרון של 24 נקודות מצטמק ברבע הרביעי ל-6 בלבד, אבל הפעם ממפיס הצליחה לשמור על היתרון וכפתה משחק שישי בסדרה, שיתקיים בלוס אנג'לס.

מארק גאסול קלע 23 נקודות (יחד עם 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), זאק רנדולף קלע 19, רודי גיי תרם 14, וממפיס הטראומטית כמעט ששוב איבדה את זה כמו במשחק הראשון, אבל ניצלה בסיום את האחוזים הרעים של האורחים (רק 26 מ-70 מהשדה, 37 אחוז), והשלימה ניצחון לו הייתה ראויה אחרי ששלטה ברוב המשחק.

מנגד, הדאגה הגדולה של הקליפרס כרגע היא מצבם הבריאותי של בלייק גריפין וכריס פול, שהתלוננו על כאבים בסיום (גריפין בברך, פול במפשעה), וללא ספק זה יהיה מאכזב מאוד אם שרשרת הפציעות העצובות של הפלייאוף תימשך. מו וויליאמס קלע 20 נקודות עבור המפסידים, פול קלע 19, גריפין קלע 15 וקלט 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully