וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "רוצים לסיים עם ניצחון כיאה לאלופה"

תהל אלון

10.5.2012 / 10:13

בקבוצה התאכזבו מההפסד למכבי חיפה, שחקנים: "רצינו לשמח את הקהל שנפרד מהאיצטדיון". נציגי סטנדארד עקבו אחרי גבאי

לא כך רצו לחתום בקרית שמונה את המשחק האחרון הביתי שלהם לעונת 2011/12. בקבוצה קיוו כי יוכלו להיפרד מהקהל הביתי עם ניצחון, אך מכבי חיפה קלקלה לאלופה את התוכניות עם שער של אלון תורג'מן שהספיק לירוקים לנצח את המשחק. מאמן הקבוצה רן בן שמעון נפרד מהאצטדיון הביתי ומהקהל ואמר: "הייתה לי פה תקופה מדהימה, עשינו פה עונה מדהימה, אני אוהב את השחקנים שלי ואת המקום. כמובן שיש גם כאב אבל בעיקר הערכה ענקית לשחקנים ולצוות".

שחקנים בקבוצה התייחסו להפסד, ואמרו: "ברור שלא רצינו לסיים את העונה בבית עם הפסד, רצינו לשמח את הקהל שהגיע כדי להיפרד מהאצטדיון הביתי עם תחושה טובה יותר אבל לא הלך לנו אתמול וגם זה קורה, אנחנו רק מקווים שמול מכבי תל אביב נעשה את העבודה ונסיים את העונה עם ניצחון בבלומפילד כיאה לאלופה".

בנושא אחר, הקשר רביד גזל חתם אמש במועדון לעונה נוספת. כזכור פרסמנו כי בין גזל לאיזי שרצקי קיימים פערים כספיים, אך לאחר מספר פגישות השניים הצליחו לגשר עליהם. הקשר היה השחקן היחיד מבין שחקני הסגל הקיים שעוד לא חתם, ועם הישארותו בקבוצה במועדון הצפוני הצליחו לשמור על כל שחקני הסגל כפי ששרצקי רצה. כעת בקרית שמונה ינסו לצרף שלושה שחקנים נוספים וממשיכים במרוץ אחר חיפוש שחקן זר ברמה גבוהה שיוכל לשדרג אותם לקראת מוקדמות ליגת האלופות.

חשוב לציין כי במשחק אמש שהו נציגים של סטנדארד ליאז' הבלגית שהגיעו לעקוב אחר המגן אלעד גבאי והעבירו התרשמות חיובית על יכולתו. בקבוצה דאגו אמש לסיום חגיגי של העונה כשכל שחקני מחלקת הנוער והילדים ירדו במחצית למגרש על מנת לקבל את התשואות מהקהל על השנה האחרונה. בנוסף גם חברת הקייטרינג "פרינוק" דאגה לארוחה חגיגית ומורחבת לכבוד סיום העונה. היום יזכו השחקנים ליום חופשי ומחר יקיימו אימון לקראת משחקה של הקבוצה מול מכבי תל אביב.

בן שמעון הורחק משלושה משחקים, גזל האריך את חוזהו

צפו בהפסד 1:0 של קרית שמונה למכבי חיפה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully