וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

מערכת וואלה! ספורט

9.5.2012 / 20:47

הירוקים עשו עוד צעד לעבר אירופה עם ניצחון שני ברציפות שהקפיץ אותם למקום הרביעי. תורג'מן (11) כבש. צפו בתקציר

העונה העגומה של מכבי חיפה עשויה לקבל תפנית מסוימת במהלך השבוע הקרוב. כדי שזה יקרה, הירוקים יצטרכו להניף בשבוע הבא את גביע המדינה, אבל בינתיים הם עשו הערב (רביעי) צעד משמעותי בדרך להבטחת מקומם באירופה. חיפה ניצחה את האלופה עירוני קרית שמונה 0:1, טיפסה למקום הרביעי בטבלה עם ניצחון שני ברציפות, ובשבת היא תפגוש במחזור האחרון את הפועל תל אביב, מולה היא עשויה לסגור את הסיפור סופית וזקוקה לניצחון כדי לסיים במקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

שחקני מכבי חיפה חוגגים מול עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מתקרבים לאירופה, אבל זקוקים לניצחון על הפועל תל אביב. אלון תורג'מן חוגג/אדריאן הרבשטיין

שום דבר ביכולת של קרית שמונה לא הזכיר את היכולת של האלופה מהסיבוב הראשון, אז הקבוצה של רן בן שמעון חגגה 0:3 בקרית אליעזר, מה שסלל את דרכה של הקבוצה לאליפות ההיסטורית. בחיפה חסרו הפעם את יניב קטן, אייל משומר ואייל גולסה שנחו כדי לאגור כוחות לקראת המחזור האחרון וגמר הגביע, אבל שתי הקבוצות בעיקר נראו תשושות מהעונה הארוכה.

מי שבכל זאת ניצל את המעמד כדי לקרב את הירוקים לאירופה היה אלון תורג'מן, שזכה לכבוש את שער הניצחון בדקה ה-11 אחרי בישול של דניאל צסארץ. קרית שמונה לא הצליחה להקשות יתר על המידה על הירוקים, פרט למספר נסיונות של ברק בדש. החלוץ הגיע לכמה מצבים בטוחים לשער, אבל בניגוד לפעמים הקודמות העונה שבהם הוא ידע לסיים את המהלכים עם שערים חשובים, הפעם הכל הלך לו הפוך.

אם במשחק בשבת חיפה לא תנצח את הפועל תל אביב ותסיים במקום הרביעי (כלומר, מכבי נתניה לא תנצח את סכנין), היא עדיין תשחק באירופה. הסיבה לכך היא שגם אם הפועל תנצח אותה בגמר הגביע, היא תעפיל מהמקום הרביעי כפיינליסטית משום שהפועל תסיים באחד משלושת המקומות הראשונים במקרה כזה. בחיפה יודעים שהם חייבים לנצח ולא להיות תלויים באדומים ובמקרה של ניצחון הקבוצה עשויה בסיטואציה מסוימת לסיים כסגנית המוליכה, וזאת בהנחה שבני יהודה תפסיד באשדוד.

מהלך המשחק

דקה 3 - טעות קשה של עלי עוסמאן בחלק האחורי כמעט הובילה לשער מוקדם, כשהמגן הוריד כדור פשוט בראש לעבר שמעון אבוחצירא, אבל חלוץ קרית שמונה שנעמד מול ניר דוידוביץ' סיים עם בעיטה רעה לגופו של שוער חיפה.

דקה 4 - גם חיפה הגיעה להזדמנות כששיתוף פעולה בין אלון תורג'מן לדלה ימפולסקי הסתיימה עם בעיטה לא מספיק חזקה של הקשר, איתמר ניצן קלט בקלות.

דקה 11 - גול! ההגנה של קרית שמונה חלמה לרגע, וחיפה ניצלה זאת כשאלון תורג'מן קיבל כדור ונמלט ממלכודת הנבדל כדי לקבל ולגלגל מול איתמר ניצן. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 13 - עוד הזדמנות מצוינת לירוקים, כשדלה ימפולסקי קיבל כדור, הקפיץ מעל שיר צדק, וסיים עם בעיטה שנעצרה אצל איתמר ניצן עם הרגל.

דקה 25 - ברק בדש נשלח עם כדור ארוך שעבר את כל ההגנה הירוקה, וניסה להקפיץ מעל ניר דוידוביץ' שיצא אליו. הכדור פגע לשוער בראש וחזר לבדש, שסיים עם נגיחה לא מדויקת החוצה.

דקה 38 - טעות של איתמר ניצן שמסר לעידן ורד את הכדור הייתה קרובה לשער נוסף לירוקים. אלא שהקשר לא הצליח לייצר בעיטה ראויה שנעצרה אצל ניצן.

דקה 48 - קרית שמונה קיבלה בעיטה חופשית, אבל הבעיטה של שמעון אבוחצירא חלפה ליד השער של דוידוביץ'.

דקה 56 - צוצאליץ' התקשה להרחיק כדור פשוט שהגיע לברק בדש, אבל חלוץ קרית שמונה שביצע את הסיבוב מצוין לא הצליח לכוון טוב ופספס את המסגרת.

דקה 78 - אלעד גבאי קיבל כדור ארוך והעביר מהאגף הימני למרכז אל בדש. אלא שחלוץ קרית שמונה שוב החמיץ מקרוב כשבעט רע מאוד החוצה.

דקה 85 - חיפה מיעטה להגיע להזדמנויות, אבל גוסטבו בוקולי שיגר בעיטה חופשית שנהדפה היטב על ידי ניצן.

עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי (סלאח חסארמה 77), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו (אחמד עאבד 63), אדריאן רוצ'ט, שלומי אזולאי (רביד גזל 71), שמעון אבוחצירא, ברק בדש.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא (ערן רוזנבאום 78), גוסטבו בוקולי, דלה ימפולסקי, עידן ורד, אלון תורג'מן (ויאם עמאשה 51), דניאל צסארץ (מוחמד גדיר 58).

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully