וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון הורחק משלושה משחקים, גזל האריך את חוזהו

תהל אלון

9.5.2012 / 19:48

מאמן קרית שמונה תקף את בית הדין אחרי ההפסד לחיפה: "גם להם יש עונה פחות טובה". הקשר ימשיך בקבוצה בעונה הבאה

ההתאחדות לכדורגל ממשיכה להפעיל יד קשה כנגד מאמנים מורחקים, והערב (רביעי) בית הדין המשמעתי פסק על הרחקה משלושה משחקים לרן בן שמעון, שהורחק במשחק הליגה של עירוני קרית שמונה מול מכבי נתניה (1:3), כשעבורו הייתה זו ההרחקה השנייה העונה.

בן שמעון הורשע בהעלבת שופט, ומלבד ההרחקה הוא ספג גם קנס כספי בגובה 3,000 שקל. משמעות ההרחקה היא שבן שמעון יחמיץ את משחק הליגה האחרון של קרית שמונה, שתתארח בשבת אצל מכבי תל אביב. פרט לכך, בן שמעון לא יוכל לנהל את שני המשחקים הראשונים בתחילת העונה הבאה, באם יזכה למינוי הקיץ בקבוצה ישראלית. לשמחתו הרבה, אלה יהיו משחקים במסגרת גביע הטוטו.

לאחר ההפסד הערב 1:0 למכבי חיפה, בן שמעון התייחס לעונש שספג מבית הדין, ולא חסך ביקורת: "זו החלטה פזיזה של בית הדין, אבל גם להם יש עונה פחות טובה. העונש הוא לא מידתי וכואב. אני הודיתי במילה שזרקתי, שופט נעלב מזה, נשלח לו פרחים, ובית הדין האשים אותי כאילו נכנסתי לשדה המשחק ותקפתי במאצ'טה".

על המשחק עצמו, אמר בן שמעון: "אני ראיתי משחק טוב מאוד שלנו, הגענו להרבה מאוד מצבים וכשלא מבקיעים, מפסידים. מאוד אהבתי את הקבוצה שלי, אני חושב ששיחקנו מצוין. הגענו להרבה מאוד מצבים, השחקנים נתנו לי את כל מה שיש להם. יש לי הערכה גדולה אליהם, היינו צריכים לכבוש מספר שערים. אין לי טענות לאף אחד. הם נתנו מאה אחוז מעצמם".

בינתיים הקבוצה ממשיכה להתכונן לעונה הבאה, כאשר אחד ממצטייני העונה רביד גזל האריך את החוזה שלו לעונה נוספת.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully