וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תכניס לפחות 1.7 מיליון אם תנצח את הפועל

10.5.2012 / 8:56

שחר יודע: החשיבות הכלכלית של הסיומת בליגה אינה פחותה מההגעה לאירופה. עמאשה: "יש עייפות, אך אתן הכל עד הסוף"

למכבי חיפה נותרו עוד שני משחקים עד סיום העונה, שניהם מול הפועל תל אביב, ומעבר לחשיבות המקצועית שלהם, יש להם גם חשיבות כלכלית. מתברר כי שני ניצחונות במשחקים הללו יכניסו לקופה של הנשיא יעקב שחר לפחות 1.7 מיליון שקל (1.4 מיליון עבור המקום השלישי, 300 אלף עבור זכייה בגמר), ואולי אף 2.1 מיליון, אם חיפה תצליח לסיים במקום השני.

שני המשחקים הללו עשויים להחזיר לשחר חלק מההשקעה על שחקנים שרכש בתחילת העונה, כמו דלה ימפולסקי (350 אלף דולר בלבד) חן עזריאל ואוראל דגני (כמיליון דולר). אגב, אם במשחק בשבת חיפה לא תנצח את הפועל תל אביב ותסיים במקום הרביעי (כלומר, אם מכבי נתניה לא תנצח את סכנין), היא עדיין תשחק באירופה. הסיבה לכך היא שגם אם הפועל תנצח אותה בגמר הגביע, היא תעפיל מהמקום הרביעי כפיינליסטית משום שהפועל תסיים באחד משלושת המקומות הראשונים במקרה כזה.

הניצחון אמש בקרית שמונה סלל את הדרך של הקבוצה לאירופה, אבל הפסד בשני המשחקים והיא עשויה למצוא את עצמה ללא הכרטיס, ועם הפסד כלכלי. ויאם עמאשה התייחס לניצחון הבוקר כשאמר: "מצפים לנו שני גמרים מול הפועל, בליגה ובגביע. אנחנו צריכים את האוהדים שלנו, שימשיכו לדחוף אותנו.יש עייפות אחרי ששיחקנו ארבעה משחקים בעשרה ימים. אני 'מושך' כאבים, אבל לפני שאני שחקן של הקבוצה, אני קודם כל אוהד שלה. אעשה הכל כדי לתת מעצמי הכל עד לסיום העונה". החלוץ אלון תורג'מן ממשיך בקו העליה שלו. אתמול הוא כבש את השער השישי שלו העונה בליגה ומבין שחקני הסגל הנוכחי הוא שני ברשימת הכובשים, לעמאשה.

בשבוע הבא יחלו מו"מ עם שחקנים

בשבוע הבא אמורה חיפה להתחיל לנהל משאים ומתנים עם שחקנים לקראת העונה הבאה. פגישת עבודה נוספת צפויה להתקיים בין יעקב שחר לבין ראובן עטר. חן עזרא ועומרי בן הרוש בראש הרשימה ושיחות לא רשמיות על קובי בלדב כבר התקיימו. כזכור, עטר כבר אישר להחתים את השניים בשיחה עם שחר. נתניה דורשת בשלב זה לקבל לידיה שני שחקנים לפחות שיפלטו מהסגל של עטר.

גם אריאל הרוש וקובי מויאל מבית"ר מועמדים. אם מויאל לא יגיע, חיפה תחפש קשר אחורי ישראל אחר, כששמו של קובי דג'אני עלה. ברשימת השגרירים, דקל קינן וגיא אסולין מקבלים עדיפות, אם כי הבלם עדיין לא החליט האם להגיע לישראל. שחקן של OFK בלגרד, מרקו פבלובסקי, נמצא אף הוא ברשימה עם שחקנים אחרים מסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully