וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "השחקנים היו עייפים, שני גמרים לפנינו"

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהניצחון על קרית שמונה. שחקן: "חייבים לקחת את הכרטיס לאירופה כבר במשחק הקרוב"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי חיפה אמנם ניצחה הערב (רביעי) את האלופה עירוני קרית שמונה 0:1 ורשמה ניצחון שני ברציפות, אבל הדרך שלה להבטחת מקומה באירופה בעונה הבאה עדיין ארוכה. הירוקים, שזכו לשער ניצחון מאלון תורג'מן בדקה ה-11 אחרי בישול של דניאל צסארץ, יהיו חייבים לנצח את הפועל תל אביב בשבת כדי לסיים במקום השלישי שיוביל לאירופה.

אלישע לוי: "במשחקים כאלה חשובים לבוא חזקים מנטלית"

אם במשחק בשבת חיפה לא תנצח את הפועל תל אביב ותסיים במקום הרביעי (כלומר, מכבי נתניה לא תנצח את סכנין), היא עדיין תשחק באירופה. הסיבה לכך היא שגם אם הפועל תנצח אותה בגמר הגביע, היא תעפיל מהמקום הרביעי כפיינליסטית משום שהפועל תסיים באחד משלושת המקומות הראשונים במקרה כזה. בחיפה יודעים שהם חייבים לנצח ולא להיות תלויים באדומים ובמקרה של ניצחון הקבוצה עשויה בסיטואציה מסוימת לסיים כסגנית המוליכה, וזאת בהנחה שבני יהודה תפסיד באשדוד.

שחקן בחיפה ניסה לסכם את המצב בטבלה, כשאמר: "חשוב מאוד שניצחנו, אבל חשוב מאוד שננצח לפחות אחד מהמשחקים נגד הפועל תל אביב כדי להגיע לאירופה. כמובן שעדיף ניצחון בגמר הגביע, אבל לא ניקח סיכונים. חייבים לקחת את הכרטיס לאירופה כבר במשחק הקרוב". במועדון מרוצים מאוד מההתקדמות של אלון תורג'מן, שהערב הפך מעשית לסגן מלך השערים (זאת אם לא מכלילים את ולדימיר דבאלישווילי שעזב לפולין ולא נכלל כרגע בסגל). תורג'מן אמור להישאר בעונה הבאה בקבוצה ולהפוך לשחקן מרכזי בה.

שחקן נוסף שאמור להישאר בסגל הוא דלה ימפולסקי, כשגם אוראל דגני ששיחק במכבי נתניה צפוי להישאר. מי שאמורים לחבור אליו הם חן עזרא ועמרי בן הרוש. מוחמד גדיר שותף היום והתבקש עוד לפני המשחק להימנע מספיגת צהוב חמישי, שימנע ממנו לשחק בגמר הגביע. אייל משומר ויניב קטן שלא שיחקו אמורים לפתוח ביום רביעי. חיפה תקיים מחר אימון בוקר ולוי יתרגל את ההרכב למשחק הקרוב רק ביום שישי.

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, היה מרוצה בסיום, ואמר: "היה לנו מאוד קשה, השחקנים היו עייפים אבל עבדנו טוב במשחק הזה, ויש לנו שני משחקי גמר. נתאושש ונעשה מה שצריך. גם קבוצות אחרות מנצחות, ובמצב אחר היינו יכולים להבטיח את המקום השני. אם רוצים, בדרך כלל מצליחים. אנחנו נעשה הכל כדי להצליח. ידענו שזה יהיה קשה. אני חושב שהשחקנים עמדו בזה בצורה טובה ביותר. אם היינו מפסידים, היינו אאוט בכל מה שקשור להשגת מקום באירופה דרך הליגה. בשבת יהיה קשה מאוד ואני מקווה שננצח".

על המשחק עצמו וההרגשה שאיתה הגיעו הירוקים, הוסיף לוי: "היה חשוב לנו לבוא תחת הלחץ והעומס ולעשות את מה שצריך, ועשינו את זה. חלק מהשחקנים שלנו פצועים, חלק עייפים וחייבים לרענן. אני שמח שידענו היום לנצח למרות הכל ואני מקווה שבמשחק הבא יותר שחקנים יעמדו לרשותנו. כל משחק הוא חשוב מבחינתנו. בשלבים האלה חשוב לבוא חזקים מנטלית".

כובש שער הניצחון אלון תורג'מן אמר: "עשינו עבודה טובה היום, ונקווה לעשות את זה גם בשבוע הבא. אם ננצח אפשר יהיה להגיד שעשינו את זה. כרגע אנחנו מתעסקים בלהשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה ואחר כך נחשוב על הגביע. לקראת העונה הבאה אני מאוד מקווה להמשיך ביכולת הזו ולהעלות אותה. אני מאמין שאני יכול לעשות את זה".

רן בן שמעון תוקף את בית הדין

רן בן שמעון, מאמן עירוני קרית שמונה, דווקא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה שלו, ואמר: "אני ראיתי משחק טוב מאוד שלנו, הגענו להרבה מאוד מצבים וכשלא מבקיעים, מפסידים. מאוד אהבתי את הקבוצה שלי, אני חושב ששיחקנו מצוין. הגענו להרבה מאוד מצבים, השחקנים נתנו לי את כל מה שיש להם. יש לי הערכה גדולה אליהם, היינו צריכים לכבוש מספר שערים. אין לי טענות לאף אחד. הם נתנו מאה אחוז מעצמם".

בן שמעון גם התייחס לעונש שספג הערב מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שהרחיק אותו משלושה משחקים, והוסיף: "זה עונש לא מידתי, אבל בסדר. זו החלטה פזיזה של בית הדין, אבל גם להם יש עונה פחות טובה. העונש הוא לא מידתי וכואב. אני הודיתי במילה שזרקתי, שופט נעלב מזה, נשלח לו פרחים, ובית הדין האשים אותי כאילו נכנסתי לשדה המשחק ותקפתי במאצ'טה". על עתידו אמר: "אני עוד לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully