וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול: "לא אומר אם אני פורש מהנבחרת"

הבלם הפצוע אישר כי יחמיץ את היורו, אבל פיזר ערפל סביב עתידו: "מעדיף לפרוש על המגרש ולא על שולחן הניתוחים"

יממה לאחר שהתברר כי יחמיץ את יורו 2012, כינס היום (רביעי) קרלס פויול מסיבת עיתונאים, התייחס לפציעה בברכו וסירב להודיע על פרישה מהנבחרת. כזכור, פויול זקוק לניתוח בברכו והוא צפוי להיעדר כשישה שבועות, בעוד אליפות אירופה תיפתח בעוד כחודש. "למען האמת יהיה קשה מאוד להחלים בזמן, אבל אני צריך לראות מה יהיה בניתוח. יהיה בלתי אפשרי לשחק ביורו כי אחרי ניתוח יש תקופת החלמה ואני מאמין שמי שנמצא בכשר טוב צריך לצאת לאליפות.

"לא הוגן ששחקן שכשיר ב-100 אחוז יאבד את המקום לאחד שלא. בספרד יש הרבה שחקנים טובים ואם אני צריך להמר, אגיד שנזכה שוב ביורו", המשיך פויול שסירב להודיע על פרישה מהנבחרת: "אני לא אומר שאני פורש או לא פורש מהנבחרת. כרגע הניתוח הוא הכי חשוב ואחר כך נראה. זו ההחלטה היחידה שלי. אני רוצה לחזור לשחק כמה שיותר מהר. לא יודע אם זו הייתה אמורה להיות אליפות אירופה האחרונה שלי, אבל אני רוצה לפרוש על המגרש ולא על שולחן הניתוחים".

הבלם בן ה-34, שלבש 99 פעמים את מדי הנבחרת, דיבר על תחושותיו האישיות: "רציתי מאוד לרשום את ההופעה ה-100 שלי ביורו, אבל זה קרה וזה לא בשליטתי. עכשיו אני רוצה להחלים ולהמשיך לשחק עוד חמש או שנים. אם אערוך את ההופעה ה-100 בהמשך, אשמח. ויסנטה דל בוסקה עודד אותי ונדבר בימים הקרובים".

קרלס פויול יחמיץ את יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully