וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט עשוי לעזוב לבולטון

מקורב למאמן סיפר כי הישראלי קיבל פנייה ומחכה לראות האם הקבוצה תישאר בליגה וטען כי גרנט דחה הצעה מבלקבורן

האם אברהם גרנט בדרך חזרה לכדורגל האנגלי? התקשורת הסרבית מדווחת הבוקר (רביעי) כי המאמן הישראלי שזכה עם פרטיזן בלגרד באליפות קיבל הצעה לאמן את בולטון והוא מחכה לראות האם זו תישאר בליגה. על פי הדיווח, גרנט קרוב לסיכום עם הוונדררס ויצטרף לקבוצה בוודאות במידה וזו תישאר. גרנט לא מתלהב לאמן בצ'מפיונשיפ, אך עשוי להמשיך במגעים גם במידה ובולטון תרד ליגה.

"גרנט מדבר עם חברים וגם בתקשורת הישראלית ולא מכחיש שהמטרה שלו היא לחזור לכדורגל האנגלי. הוא מאוהב באורח החיים באנגליה ובסגנון המשחק וברור שהוא רוצה לחזוק. לאחרונה הוא קיבל הצעות קונקרטיות מבולטון ובלקבורן, אבל לא הבטיח כלום כי רצה לראות אם הן יישארו בליגה. מכיוון שבלקבורן ירדה, הסיכוי שהוא יצטרף אפסי", צוטט בסרביה מקורב ישראלי של גרנט שהוגדר כ"אחד שבקיא בתוכניות המאמן".

"עכשיו גרנט מחכה לראות מה יהיה במחזור האחרון. אם בולטון תישאר, גרנט לא יחכה רגע וידבר עם הבוסים של המועדון. הוא לא כל כך מתלהב לקחת קבוצה בליגת המשנה, אבל גם שם הוא יקבל יותר כסף מבפרטיזן. כשמוסיפים את האטרקציה של חזרה לאנגליה, ברור שבולטון היא האופציה המועדפת עליו", המשיך אותו גורם.

בולטון תתארח במחזור האחרון בפרמיירליג ביום ראשון אצל סטוק ותישאר בליגה במידה ותנצח ובמקביל, ק.פ.ר תפסיד למנצ'סטר סיטי. המנג'ר הנוכחי של בולטון, אואן קויל, מסיים את חוזהו בקיץ ובכל מקרה לא מתוכנן להמשיך במועדון. אם גרנט יצטרף לבולטון, זו תהיה קבוצתו הרביעית באנגליה אחרי צ'לסי, פורטסמות ו-ווסטהאם, כאשר בסרביה דובר על כך שירוויח כמיליון יורו לעונה.

מאז ההפסד של פרטיזן בלגרד לכוכב האדום בסוף השבוע, השלישי של גרנט בדרבי החם מאז שנחת בסרביה, התקשורת המקומית עוסקת לא מעט בעתידו של המאמן הישראלי בפרטיזן. בימים האחרונים גרנט הספיק להתעצבן על שאלות העיתונאים ולהיות מותקף פומבית על ידי חבר הנהלה במועדון, ואתמול כבר פורסם שרדומיר אנטיץ' עשוי להתמנות למחליפו בימים הקרובים. במידה שגרנט יפוטר, הוא צפוי להיות מפוצה בסכום של כ-900 אלף יורו.

אברהם גרנט סדרך החוצה מפרטיזן בלגרד?

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully