וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדומיר אנטיץ' יחליף את אברהם גרנט בפרטיזן בלגרד?

התקשורת הסרבית ממשיכה לדווח שהמאמן הישראלי בדרך החוצה. אם יפוטר הוא צפוי לקבל פיצוי של 900 אלף יורו

ימים לא קלים עוברים על אברהם גרנט מבחינה מקצועית. מאז ההפסד של פרטיזן בלגרד לכוכב האדום בדרבי בסוף השבוע, עוסקת תקשורת הספורט הסרבית לא מעט בעתידו של המאמן הישראלי בפרטיזן. בימים האחרונים גרנט הספיק להתעצבן על שאלות העיתונאים ולהיות מותקף פומבית על ידי חבר הנהלה במועדון, וכעת מפורסם בסרביה שהוא עשוי להיות מוחלף בשבועות הקרובים על ידי המאמן הוותיק ראדומיר אנטיץ'. במידה שגרנט יפוטר, הוא צפוי להיות מפוצה בסכום של כ-900 אלף יורו.

על פי הדיווח שהגיע מ"מקורות בהנהלת פרטיזן", מיד לאחר סיום העונה בסרביה ייפגשו הנשיא דרגאן ג'וריץ' והמנהל הספורטיבי אלברט נאג' עם אנטיץ' ויגישו לו הצעה לאמן את הקבוצה, כשהמטרה שהם יציבו לו תהיה עלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. על פי הדיווח, המאמן הוותיק שבעבר עמד על הקווים של ריאל מדריד, ברצלונה, אתלטיקו מדריד (אותה הוליך לדאבל בספרד), נבחרת סרביה ואחרות, יקבל הצעה כספית מפתה, ייתכן שהגבוהה ביותר בתולדות הכדורגל הסרבי.

יחד עם זאת, חשוב לציין שסגן נשיא המועדון, מילה יוביצ'יץ', אמר שלא שמע דבר על המועמדות של אנטיץ' והביע תמיכה בגרנט: "אנטיץ' לא השיג תוצאות ב-15 השנה האחרונות ולדעתי מינויו שלו יהיה מיותר. כולנו היינו רוצים תוצאות טובות יותר במשחקי הדרבי, אבל אין צורך להיכנס לפאניקה. השבוע תהיה ישיבת הנהלה ונבחן את הדברים. אנחנו צריכים לראות מה גרנט יעשה באירופה, בשביל זה הבאנו אותו".

בתוך כך, הודיעה פרטיזן בלגרד כי ארבעה שחקנים צעירים של בית"ר טוברוק יגיעו למבחנים במועדון. מדובר בחלוץ דור מלכה (18), השוער מהדי זועבי (16), והתאומים סתיו ורון נסיקובסקי (16). הארבעה ייבחנו במדי קבוצות הנוער של פרטיזן.

חבר הנהלת פרטיזן בלגרד: "אברהם גרנט הוא כישלון"

איך הצליחו העיתונאים הסרבים לעצבן את אברהם גרנט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully