וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי תל אביב: הקרב על אירופה

בני יהודה תוכל לעלות למקום השני אם תנצח את הצהובים, שעבורם זו הזדמנות אחרונה לאירופה (19:00, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב טרם הבקיעה העונה נגד בני יהודה במסגרת הליגה.

* בני יהודה צברה עד כה הכי הרבה נקודות (13) במסגרת הפלייאוף העליון.

* דינו אנדלובו כבש ברציפות בארבעת משחקיה האחרונים של בני יהודה.

* בני יהודה משיגה 65 אחוזי הצלחה כמארחת, מכבי תל אביב רק עם 37 אחוזי הצלחה במשחקי החוץ

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בבני יהודה יודעים שנצחון שלהם בדרבי נגד הצהובים, יקפיץ אותם ישירות למקום השני בטבלה, וזאת בעקבות הפסדה של הפועל תל אביב 3:1 למכבי נתניה. הקבוצה ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק החשוב מחר נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, כאשר הם נמצאים בעמדת זינוק מצוינת להבטיח את הכרטיס לאירופה בלי קשר לזהות הזוכה בגביע המדינה, בגמר שיערך בשבוע הבא.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את הקשר הליטאי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס המוצהב וכן את הקשר שלו מנשה שסובל מקרע חלקי ברצועה הפנימית בברך וצפוי להיעדרות של שבועיים. בקבוצה ניסו להכשיר את מנשה לקראת צמד המשחקים האחרונים של העונה אולם ללא הצלחה וכעת יקבל מנשה מנוחה וזמן להחלים לחלוטין מהפציעה. מי שיקבל את חולצת ההרכב בקישור האחורי הוא אחד מכוכבי קבוצת הנוער, סתיו פיניש, שיתופקד לצידו של חסן אבו זייד בקישור האחורי.

בקבוצה מצפים לכ-4,000 אוהדים כתומים ביציעי בלומפילד, כאשר בהנהלה הוצאו למכירה כרטיסים בעשרה שקלים לחיילים, נוער וילדים. בשל העובדה כי מדובר במשחק הביתי האחרון של הקבוצה לעונה זו, מתכננים ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' להעניק זר פרחים לאבוקסיס, על אף חילוקי הדעות שהיו בין הצדדים במהלך העונה.


מכבי תל אביב:

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף יגיע לבלומפילד ויצפה בשחקניו, במשחק שאותו הם חייבים לנצח בכדי לשמור על סיכוי תאורטי במאבק על הכרטיס לאירופה. בעקבות ניצחונה של מכבי נתניה על הפועל תל אביב אמש בבלומפילד, הורע מצבם של הצהובים שזקוקים כעת לשני נצחונות בשני המשחקים שנותרו להם נגד בני יהודה וקרית שמונה, בנוסף למספר תרחישים בהם איבוד נקודות של מכבי נתניה ומכבי חיפה במשחקים אלו.

בימים האחרונים החל קרויף בסדרת שיחות עם מספר שחקני חיזוק זרים הצפויים לחזק את הקבוצה והראשון שבהם הוא גונסאלו גרסיה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הספרדי בן ה-28 סיכם עקרונית בשורות הצהובים, אם כי העסקה עדיין לא נסגרה סופית.
ה
נושא הבא שנמצא על שולחנם של קרויף וראשי המועדון הוא החתמת מאמן לקבוצה, כאשר על פי גורמים המקורבים להולנדי הוא כבר קיבל החלטה ויודע מי יהיה המאמן שיעבוד תחתיו. כעת, כל שנותר לקרויף הוא להודיע על זהות אותו מאמן, כאשר נכון לעכשיו נראה כי העדיפות של קרויף היא למאמן זר, אם כי במכבי תל אביב לא פוסלים על סף אפשרת שבסופו של דבר יהיה מדובר במאמן ישראלי. אלישע לוי, רן בן שמעון ואפילו ניר קלינגר כבר הוזכרו כמועמדים.

סגל חסר מאוד עמד לרשותו של המאמן ניר לוין באימון המסכם לקראת המשחק. משה לוגסי, מואנס דאבור ורוברטו קולאוטי פצועים ונמצאים בספק גדול מאוד למשחק, זאת בנוסף לברק יצחקי ועומר ורד שסיימו את העונה. דור מיכה שנכנס כמחליף בהפסד למכבי חיפה, צפוי לפתוח בהרכב, כאשר גם מוסא קונאטה ורוברט פונצ'ץ נמצאים בתמונת ההרכב במידה וקולאוטי ודאבור לא יהיו כשירים.

יעמדו למבחן

דן מורי - בני יהודה

בשקט בשקט ובלי הרבה כותרות, מציג מורי יכולת טובה ויציבה לאורך מרבית העונה ואין ספק שהוא אחד המצטיינים העונה בבני יהודה יחד עם דלה איינוגבה ופדרו גלבאן. מורי מסיים את חוזהו בסיום העונה ועדין לא ברור לאן מועדות פניו. אם לוקחים בחשבון שבקרוב יפורסם סגל הנבחרת של אלי גוטמן, כדאי למורי להתמיד ביכולת הטובה שאיפיינה אותו, גם בשני המשחקים שנותרו לזהובים עד סיום העונה. הבלם יצטרך לשתק את אלירן עטר, חברו לשעבר במדים הזהובים והמאצ' אפ ביניהם עשוי להכריע את גורל ההתמודדות כולה.

אלירן עטר - מכבי תל אביב

בהיעדרו של ברק יצחקי, הפך עטר לשחקן היצירתי היחיד בחלק הקדמי של מכבי תל אביב. כשעטר מרוכז רק בכדורגל, הוא הופך לאימת ההגנות שמולו ומחר כשהוא משחק מול הקבוצה בה גדל, יצטרך החלוץ המוכשר לקחת את משחק ההתקפה על עצמו. עטר הוכיח העונה שבנוסף לגולים (11) הוא גם יודע לבשל (7) וכאשר ג'ורדי קרויף יישב ויצפה מן היציע, יצטרך עטר להיות במיטבו כי כל תוצאה מלבד נצחון מחר, פירושה סיום עונה ללא כרטיס לאירופה, דבר שבמכבי לא חלמו שיקרה, גם בתסריטים הכי שחורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, סתיו פיניש, חסן אבו זייד, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', דור מיכה, מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה), אלירן עטר.



ג'ורדי קרויף נחת בארץ, יקדם מינוי המאמן

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully