וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף ינחת בארץ, יקדם מינוי מאמן

המנהל הספורטיבי סיים את תפקידו בלרנקה ויצפה בשני המשחקים האחרונים של הצהובים. יודיע בקרוב על זהות המאמן

ג'ורדי קרויף, מנהל הספורטיבי החדש של מכבי תל אביב, צפוי לנחות בשעות הקרובות בישראל לאחר שסיים רשמית את תפקידו בא.א.ק לרנקה. אמש אף ערך קרויף מסיבת עיתונאים בה נפרד מאנשי הקבוצה וכן מהתקשורת הקפריסאית. קרויף יהיה נוכח בשני המשחקים האחרונים של מכבי - מחר (רביעי) נגד בני יהודה ובשבת נגד עירוני קרית שמונה.

בימים האחרונים החל קרויף בסדרת שיחות עם מספר שחקני חיזוק זרים הצפויים לחזק את הקבוצה, והראשון שבהם הוא גונסאלו גרסיה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הספרדי בן ה-28 סיכם עקרונית בשורות הצהובים, אם כי העסקה עדיין לא נסגרה סופית.

הנושא הבא שנמצא על שולחנם של קרויף וראשי המועדון הוא החתמת מאמן לקבוצה, כאשר על פי גורמים המקורבים להולנדי הוא כבר קיבל החלטה ויודע מי יהיה המאמן שיעבוד תחתיו. כעת, כל שנותר הוא לדעת את זהות אותו מאמן, כאשר נכון לעכשיו נראה כי העדיפות של קרויף היא למאמן זר, אם כי במכבי תל אביב לא פוסלים על סף אפשרת שבסופו של דבר יהיה מדובר במאמן ישראלי. אלישע לוי, רן בן שמעון ואפילו ניר קלינגר כבר הוזכרו כמועמדים.

בתוך כך תערוך הערב הקבוצה אימון מסכם לקראת המשחק החשוב מול בני יהודה. במכבי מודעים לעובדה שרק ניצחון ישאיר אותם בתמונת הסיכויים לכרטיס לאירופה, וכל תוצאה אחרת משמעותה שהעונה נגמרה ולראשונה מזה מספר שנים מכבי תל אביב לא תשתתף במפעל אירופי. החלוץ מואנס דאבור סובל ממתיחה במפשעה ולא התאמן, כמו גם משה לוגסי. דור מיכה אמור להחליפו בהרכב. מהסגל ייעדרו גם ברק יצחקי שנותח אמש בברכו בברצלונה וכן עומר ורד שסובל מפציעה בשרירי הבטן והמפשעה ולמעשה סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully