וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו אקסברד: "לא נעלה למשחק עם הרגליים רועדות"

9.5.2012 / 7:35

לחץ לקראת מחזור הסיום. במועדון ינסו לקרב בין האוהדים לגיא לוי. רחמים: ”מגיע לנו להישאר אם ננצח". סטולר שוב על הכוונת

הלם ובעיקר אכזבה ליוו אתמול (שלישי) את שחקני הפועל באר שבע בדרכם חזרה לדרום. אוהדי הקבוצה חיכו דקות ארוכות לגיא לוי מחוץ לאצטדיון ורצו לשוחח איתו, אבל המאמן נשאר עם הצוות המקצועי באיצטדיון ויצא מאוחר יותר לדרכו. אכזבה מסויימת נרשמה כתוצאה מהעימות עם המאמן לקראת הסיום. לוי אמר על כך לוואלה! ספורט: "שאלה טובה, אבל אין לי תשובות למה זה קרה".

כזכור, המנכ"ל אסי רחמים ערך אתמול שיחת עידוד עם השחקנים, ומאוחר יותר נקלע לעימות שיצרו מספר אוהדים בצאתו מהמתחם, כשצעקו לעברו: "גיא לוי העלה אותנו ליגה, גיא לוי יוריד אותנו". במועדון מתכוונים לנסות ולקרב בין האוהדים לגיא לוי. "יש להם מטרה משותפת, חשוב שיבינו את זה. גיא מאמן מצוין, חבל מאוד שקרה מה שקרה. הוא באמת משקיע הכל כדי שהקבוצה תישאר", אמר גורם במערכת. עיקר הכעס של האוהידם כלפי המאמן הופנה כיוון שהוא לא ערך חילוף עד הדקה ה-80. לוי בתגובה: "לא ראיתי לנכון לעשות חילוף משום שלא חשבתי שהוא יכול לשנות לטובה את המצב במגרש. ואם המצב הוא כך, אין טעם לחשוב על חילוף".

באופן טבעי, הלילה נשמע רחמים מתוח לקראת המשחק מול בית"ר. "ניסינו לנצח את המשחק, אבל כנראה שכשאתה מגיע למצבים האלה של רגעי הכרעה, הלחץ מדבר והעוצמות הנפשיות מכתיבות. השחקנים נראו הרבה יותר טוב מאשר מול עכו, לצערי זה לא הספיק. הגענו למצב או שניים, היינו צריכים לתת את הגול ולגמור את המשחק. מנגד, יכולנו היום להפסיד וללכת מתחת לקו האדום. יש סיטואציה עובדתית שאנחנו צריכים לנצח את המשחק האחרון. אני שמח שהכל עדיין תלוי בנו, אנחנו מספיק חזקים וטובים כדי לנצח בבית משחק אחד ולהישאר בליגה. הכיוון צריך להיות מחשבה חיובית".

"כינסתי את השחקנים כי ראיתי שהם עם הראש למטה", אמר המנכ"ל על השיחה שלו בחדר ההלבשה. "אמרתי שאנחנו חייבים לשדר מהרגע עוצמות ולהאמין שאנחנו נשארים, זה מתחיל בצעד הראשון ביציאה מהאצטדיון וממשיך בשפת הגוף. אני מקווה שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות".

לגבי המפגש עם האוהדים אמר: "אמרתי להם שיש אפשרות עכשיו לבוא ולהתלונן על מאמן, על חילופים, על כל מה שלא טוב, ויש אפשרות להתאחד שלושה ימים ולהישאר. חשבונות עושים בסוף. אם מגיע לנו להישאר? אם נהיה מעל הקו האדום וננצח, אז כן. היו לנו תקופות יותר טובות ופחות טובות העונה. אני מקווה שנישאר". לגבי העובדה שהקבוצה לא ירדה מתחת לקו האדום בזכות החלטת בית הדין הוסיף: "אני לא מתייחס לבית הדין, גם אם יתעקשו להזכיר את זה כל הזמן".

בבאר שבע התאכזבו מההחמצה של סיראז' נאסר. "במשחק כזה אסור היה לו להחמיץ. הוא לא רגיל למעמדים כאלה, אבל הוא שחקן מספיק טוב כדי לעזור לנו להישאר בשבוע הבא". החלוץ עידו אקסברד ניסה לשדר פאסון כשאמר: "אני לא יודע למה עושים מהעניין יותר ממה שהוא. לפני המשחק הזה היינו צריכים ארבע נקודות כדי להישאר. הוצאנו נקודה חשובה היום ובשבוע הבא נצטרך לנצח. זה מה שהיינו צריכים לעשות. היה משחק טוב, הגענו למצבים, לא הצלחנו להבקיע אבל הוצאנו נקודה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היינו מוציאים נקודה".

"יש לחץ, אבל ביום שבת זה ייגמר, לכאן או לכאן", הוסיף אקסברד. "בית"ר לא תפתח רגליים. תראה מה קרה מול עכו ורמת השרון. אני לא חושב שעכו נתנו לפתח תקוה את המשחק בקלות, גם לא ראיתי את המשחק. לא נעלה למשחק עם הרגליים רועדות. אני לא יודע מה חושבים כולם, אבל שכחתם קצת מהפועל חיפה. גם הם בסיפור הזה. הוצאתם אותם, אבל זה סיפור של שלוש קבוצות".

השוער אוהד לויטה סיכם: "אני מחייך, אני רגוע. הוצאנו כאן נקודה שהיא מאוד משמעותית להמשך. משחק טוב בשבת, ננצח ונסיים את העונה בטעם יותר טוב. אנחנו רוצים לנוח, נגיע מחר למגרש ונעשה את ההכנות שאנחנו צריכים. בית"ר קבוצה מצוינת, חשוב שנציג יכולת טובה אבל יותר חשוב שנוציא נקודות".

בכל מקרה, בבאר שבע לא מוכנים לעסוק בשאלת המאמן לעונה הבאה, עד שלא יוודע באיזה ליגה הקבוצה תשחק. "זה יהיה הלם עבור האוהדים והעיר כולה אם נרד", סיכמו זאת במועדון. "אם מועדון כזה יירד ליגה, זה יהיה אסון לכדורגל בישראל".

קשר הפועל פתח תקוה פביאן סטולר נמצא על הכוונת לעונה הבאה. השחקן כבר היה מבוקש בחודש ינואר וכמעט סגר את תנאיו בקבוצה של אלונה ברקת אך החליט לבסוף להישאר במלאבס. אם הקבוצה תישאר בליגה היא צפויה לפנות לקשר, שבוחן עוד מספר הצעות משוויץ, צרפת וקבוצות נוספות בישראל.

הפועל באר שבע סיימה ב-0:0 מול רמת השרון

אוהדי הפועל באר שבע התעמתו עם אסי רחמים

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully