וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "גיא לוי העלה אותנו, הוא גם יוריד"

8.5.2012 / 20:58

אוהדי הפועל באר שבע התפרצו לעבר אסי רחמים, שאמר לשחקנים: "תרימו את הראש". גיא לוי: "לפחות לא הפסדנו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

היורדת לליגה הלאומית תיקבע רק במחזור האחרון של העונה, וזו בהחלט יכולה להיות הפועל באר שבע. הקבוצה של גיא לוי סיבכה עצמה קשות בעקבות ההפסד הביתי לעכו, והערב (שלישי) ראתה את יתרונה על פני הקו האדום ומכבי פתח תקוה מצטמק לנקודה אחת בלבד, לאחר שסיימה ב-0:0 מאכזב מאוד באצטדיון גרונדמן מול עירוני רמת השרון. באר שבע עדיין תלויה בעצמה, אך תצטרך לנצח את בית"ר ירושלים במשחק הביתי בשבת. תיקו יספיק לה רק במידה שמכבי פתח תקוה לא תנצח את עירוני רמת השרון. מכיוון שהפרש השערים של מכבי פתח תקוה טוב יותר, במצב של שוויון בנקודות באר שבע תהיה זו שתרד.

אוהדי הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא אהבו את ניהול המשחק של גיא לוי, בלשון המעטה. אוהדי באר שבע/קובי אליהו

הקהל של באר שבע קילל את גיא לוי וקרא לו "פחדן" בעקבות חוסר רצונו לבצע חילופים. המנכ"ל אסי רחמים נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "או שתהיו מכונסים בתוך עצמכם, או שתרימו ראש ותשאירו את הקבוצה בליגה. חייבים ללכת קדימה, יש משחק אחד וצריך לתת בו הכל".

כוח שיטור שהיה במגרש היווה חוצץ בין האוהדים למגרש, אך לאחר המשחק התפרצו מספר אוהדים לכיוונו של רחמים וצעקו לעברו: "גיא לוי העלה אותנו ליגה, גיא לוי יוריד אותנו ליגה". רחמים הרגיע את האוהדים ואמר: "צריך להתלכד ולעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא חשב שהחילופים נחוצים. גיא לוי/קובי אליהו

"היינו צריכים לנצח וזה לא קרה, אבל לפחות לא הפסדנו ונשארו לנו סיכויים", סיכם גיא לוי. לקהל אני לא רוצה להתייחס. זה לא הפריע לי שהם קיללו, זה פשוט לא יפה. אני צריך לעשות את העבודה שלי, גם בתנאים כאלה. לצערי זה מה שקורה בארץ. בשבת יש לנו משחק שאנחנו חייבים לנצח - מול בית"ר ירושלים בבית. זה משחק אחד, הכל יכול להיות והדברים תלויים בנו. אני מקווה שתהיה אווירה תומכת ואוהדת. כל שחקן צריך לשחק בשביל הסמל והכבוד שלו, העניינים האישיים לא צריכים להשפיע".

לגבי העיכוב בחילופים, אמר המאמן: "לא הייתי בטוח שחילופים יעשו אותנו טובים יותר. הרגשתי שהשחקנים על המגרש הם הטובים ביותר שלנו. לא תמיד צריך לעשות חילוף. עובדה שהחילופים שעשינו לא השפיעו על המשחק והיו לנו דקות פחות טובות".

יוסי שבחון הוסיף: "נתנו הכל וידענו שהמשחק יוכרע על שער אחד. הגענו למצב וחצי, גם הם הגיעו, אבל לא כבשנו. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל לא מהמיקום שלנו. זה עדיין בידיים שלנו, אנחנו מעליהם. ניצחון בשבת, ונשארנו בליגה. הובלנו בשש נקודות והיינו קרובים להישארות, אבל מכבי פתח תקוה פתאום מצאו כוחות והשיגו שלושה ניצחונות רצופים. ועדיין, עם הקהל שלנו אנחנו מאמינים ובטוחים בעצמנו שנישאר בליגה".

בצד השני, שייע פייגנבוים חש שרמת השרון החמיצה ניצחון לקראת הסיום: "היה כדור לחיבורים שזה נס שלא נכנס. השחקנים נשחקו במשך עשרה ימים ששיחקנו ארבעה משחקים בעומס גדול. אין מילים, השחקנים עשו את הכל והמשחק נגמר בתיקו. נבוא גם למשחק מול מכבי פתח תקוה בצורה רצינית. השחקנים דואגים לחוזים שלהם ולקריירה שלהם - אף אחד לא רוצה שיהיה לו כתם. אנחנו רוצים לנצח, אם נצליח - מה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully