וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

גיא לוי ושחקניו סיבכו עצמם קשות עם תיקו מאכזב באצטדיון גרונדמן. יגיעו למחזור הסיום כשהם נקודה בלבד מעל הקו האדום

קובי אליהו

במו ידיה, הפועל באר שבע סיבכה את עצמה מחדש תוך שלושה ימים בקרב נגד הירידה, ובשבת עלולה להיפרד מליגת העל. האדומים מבירת הנגב קיוו להתאושש מההפסד הביתי להפועל עכו ולשמור על מרחק שלוש הנקודות ממכבי פתח תקוה, אך לא הצליחו לכבוש וסיימו ב-0:0 מול עירוני רמת השרון, שמצידה גילתה רוח לחימה ולא ויתרה לרגע ליריבתה. תיקו שביעי מתשעה משחקים לבאר שבע ברמת השרון, ולמחזור האחרון בו תארח את בית"ר ירושלים היא תגיע עם יתרון נקודה בלבד על פני מכבי פתח תקוה. יהיה חם בשבת.

דיא סבע שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. קובי אליהו
שחקני באר שבע יכולים להאשים רק את עצמם. דיא סבע/קובי אליהו

1,500 אוהדים עשו דרכם מבירת הנגב לאצטדיון גרונדמן ודחפו את השחקנים לפתיחה נלהבת. יוסי שבחון, וויליאם סוארס וסיראז' נאסר טיווחו את השער בבעיטות מרחוק, אבל החטיאו את המסגרת או נעצרו אצל גל ניר. בדקה ה-11 שמעו הבאר שבעים על שער היתרון של מכבי פתח תקוה בעכו, והלחץ רק גבר. משה אבוטבול ניצל זאת כדי להוציא את רמת השרון קדימה ולהראות שהמקומיים לא באו להוות תפאורה, אך גם הוא לא מצא את הרשת. היחיד שעשה זאת במחצית הראשונה היה עידו אקסברד, אלא שהשער שלו נפסל בצדק בגלל נבדל והשאיר את באר שבע מתוסכלת למדי בירידה להפסקה.

העצבים של האורחים רק גדלו עם הדיווחים על השער השני של הלוזונים בעכו, וגיא לוי ספג את האש על הספסל כאשר התעכב באופן תמוה עם החילופים ולא ערך אחד עד לדקה ה-83. אקסברד ונאסר שוב החמיצו, אבל דווקא רמת השרון הייתה קרובה יותר להכריע את המשחק לקראת סיומו. תחילה עשהאל בן שבת נגח כדור שפגע בצורה מקרית באוהד לויטה, ושמונה דקות לסיום משה אבוטבול סובב כדור חופשי שנעצר במשקוף. באר שבע מחלצת בנס נקודה אחת משש אפשריות, בשני משחקים מול קבוצות שסיימו את העונה ואותן הייתה חייבת לנצח. גיא לוי ושחקניו יכולים להאשים רק את עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל באר שבע ושחקני עירוני רמת השרון עומדים דקת דומיה. קובי אליהו
לפני המשחק, דקת דומיה לזכר השופט משה אשכנזי/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 3: באר שבע פתחה חזק. סוארס ירה מ-25 מטרים, הכדור פגע בגבו של בן שבת ונהדף לקרן.

דקה 6: סוארס מצא את שבחון, שהשתחרר מהשמירה ובשמאל בעט מ-20 מטרים כדור שקפיץ על הדשא וחלף סנטימטרים מהקורה של ניר, שדקה לפני כן יצא טוב והרחיק כדור מסוכן שנשלח לעבר אקסברד.

דקה 11: הלחץ על הפעל באר שבע הולך וגובר. האוהדים שמעו כי מכבי פתח תקוה עלתה ליתרון בעכו. במצב כזה, אם באר שבע מפסידה ומכבי פתח תקוה מנצחת אז האדומים מהנגב ימצאו עצמם מתחת לקו האדום.

דקה 25: נאסר הפציץ בימין מ-25 מטרים, ניר התעופף יפה והדף לקרן כדור שעשה דרכו לחיבורים. את הקרן הגביה סבע וגביש נגח החוצה.

דקה 33: אבוטבול טיווח את שערו של לויטה מחוץ לרחבה, השוער האורח היה מוכן והדף טוב.

דקה 40: דמיאנוביץ' פרץ יפה בצד ימין ומסר ללביא שהצטרף מאחור, אך הבעיטה שלו הגיעה לידי השוער.

דקה 41: אקסברד נגח נהדר לרשת והקפיץ את אוהדי באר שבע, אבל החלוץ היה בנבדל של מטר והשער נפסל בצדק.

דקה 45: סוארס ניסה את מזלו הפעם מ-35 מטרים, הכדור החלש התגלגל לידיו של ניר.

דקה 49: התקפה יפה של באר שבע מצד שמאל הסתיימה בבעיטה של אקסברד שנבלם על ידי פסר. קיסו בעט את הכדור החוזר החוצה.

דקה 52: סבע השתחרר יפה מהשמירה, עבר שחקן נוסף ובעט בשמאל לידיו של ניר.

דקה 54: אקסברד שלח בכדור עומק נהדר את נאסר, אבל הקשר השמאלי בעט חלש ונכשל באחד על אחד מול ניר.

דקה 60: כדור חופשי של רמת השרון נחת על הראש של בן שבת החופשי שנגח לשער, אבל למזלה של באר שבע הנגיחה נעצרה בגופו של לויטה, שלא ממש היה מוכן.

דקה 62: השער השני של מכבי פתח תקוה בעכו לא עשה טוב לבאר שבע. האוהדים זועמים מעל הספסל של גיא לוי, ורמת השרון ממשיכה להילחם (חמישה צהובים) ולסכן את השער. בן שושן בעט הפעם החוצה.

דקה 63: והנה מהצד השני יצאה באר שבע חטפה כדור מבן שבת. אקסברד מצא את סבע, שסחט עוד הצלה טובה מהשוער המקומי. כדור הקרן מצא את ראשו של אקסברד, ניר הדף פעם נוספת.

דקה 70: גיא לוי עדיין לא ערך חילוף, והקהל מאחוריו לא מפסיק לקלל ולקרוא בגנותו.

דקה 75: שבחון השתחרר מצוין בצד שמאל והיה חייב לבעוט לשער, אך ניסה להקשית לעבר הצד השני וראה את הכדור יוצא החוצה. שחקני באר שבע לוקים בקבלת החלטות. הלחץ עושה את שלו.

דקה 82: המזל משאיר את באר שבע במשחק. אבוטבול סובב כדור חופשי נהדר בשמאל מ-30 מטרים, ישירות למשקוף. הריבאונד נבעט החוצה. באר שבע שוב נחלצת בנס.

דקה 90: יציאה רעה של לויטה לא עלתה ביוקר לשוער. גבאי נכנס במקום אקסברד לקראת תוספת הזמן, בעוד חילוף מאוחר ולא ברור.

הרכב עירוני רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, עשהאל בן שבת, נאור פסר, יוסי אופיר, משה אבוטבול, בן מלכה (בן בן שושן, 46), אפרים אספא (אבי סופר, 69), ברוך דגו (אור אוסטווינד, 46), אוגניין דמיאנוביץ'.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע (פטר גרביץ', 82), יוסי שבחון, סיראז' נאסר, עידו אקסברד (דובב גבאי, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully