וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "גל איתן שחקן מאני טיים, שמח שהוא בצד שלי"

7.5.2012 / 22:23

מאמן הפועל ת"א שיבח את הרכז שהעניק לו 78:84 על באר יעקב בגמר הפלייאוף. סימין: "הסיכויים שלנו בסדרה גבוהים"

זה היה קשה, זה היה מותח, ובכל זאת הפועל תל אביב עלתה הערב (שני) ליתרון 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, לאחר שגברה על מכבי באר יעקב 78:84 בהדר יוסף. המשחק השני בסדרה ייערך ביום חמישי הקרוב, כאשר מחר תערוך עמותת הפועל תל אביב הגרלה בין 1,000 אוהדים שנרשמו באתר הקבוצה, כאשר כ-100 מהם יזכו בכרטיסים שהועברו למועדון האדום לקראת משחק החוץ המסקרן.

"היה קרב אמיתי", הודה המאמן המנצח ארז אדלשטיין בסיום, אך סרב לצאת בהצהרות: "לסדרה יש חיים משלה, כל דבר בעיתו. אנחנו צנועים, עם הרגליים על הקרקע, נעבוד קשה ונתכונן". על המהלך של המשחק - שלשה גדולה של גל איתן, כ-15 שניות לסיום, אמר המאמן: "גל איתן הראה ביצים בסיום עם השלשה, אבל ריבאונד ההתקפה הוא זה שניצח את המשחק, זה נתן לנו עוד התקפה. גל איתן הוא שחקן מאני טיים, הוא נתן הצגה היום, יכול להיות שאיחרתי להוציא אותו כדי לתת לו מנוחה, ואני שמח שהוא בצד שלי".

גל איתן עצמו אמר: "במחצית הראשונה לא הראנו הגנה כמו שאנחנו יודעים, קיבלנו מעל 40 נקודות, אבל הכי חשוב זה להישאר ביחד, כשהולך או לא הולך. נשארנו ביחד ואני שמח שהפכנו את התוצאה. ניצחנו משחק אחד, זה לא אומר עוד כלום".

בצד השני, אמר שחקן באר יעקב איגור סימין: "יצאנו מהקצב משחק שלנו בסוף. הם עשו עלינו כמה התקפות של לחץ בהגנה ואיבדנו את העשתונות. הפועל קלעו, אנחנו החטאנו וזה הפך את המשחק. פספסתי ריבאונד הגנה וגל איתן קיבל שלשה פנויה וזה קבר אותנו. הפועל ניצחו ב-6 בבית שלהם, המשחק היה שלו והפסדנו אותו, אבל אנחנו באים אלינו הביתה, עם הקהל שלנו. אני מאוד בטוח בקבוצה שלי, הסיכויים שלנו בסדרה גבוהים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully