וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב גברה 78:84 על באר יעקב

האדומים עלו ליתרון 0:1 בסדרת גמר הפלייאוף אחרי ששוב לא הרשימו אבל שרדו בסיום, המשחק השני ביום חמישי בהדר יוסף

סדרת הגמר של הליגה הלאומית, בסיומה תעפיל קבוצה מאושרת אחת לליגת העל, יצאה הערב (שני) לדרך בהדר יוסף עם ניצחון ביתי של הפועל תל אביב 78:84 על מכבי באר יעקב. הפייבוריטית הגדולה להעפיל לליגת העל שוב התקשתה כמו בסדרת חצי הגמר מול נס ציונה, אבל נעזרה בקהל הביתי שלה כדי להימנע ממעידה ולשמור על הביתיות לקראת המשחק השני שייערך ביום חמישי.

האדומים נלחצו מאוד משחזור ההפסד הכואב בסדרת הגמר מול הבקעה אשתקד וראו את באר יעקב, שכבר ניצחה בהדר יוסף בעונה הרגילה והפסידה רק אחרי הארכה במשחק השני בין השתיים, מובילה בבטחה ברבע האחרון, אבל התעלו בדקות הסיום ועשו צעד חשוב לעבר החזרה המצופה לליגת העל.

גל איתן כיכב אצל המנצחים עם 22 נקודות, דמונטז סטיט הוסיף 20 ו-8 ריבאונדים, קורי קאר קלע 16 וחילק 5 אסיסטים, קרטיס קלי שחזר מפציעה תרם 15 ומתן נאור רשם 9 ו-8 ריבאונדים. את באר יעקב הוליכו ג'רמיין הול ונייט מילר עם 24 נקודות כל אחד, איגור סימין הוסיף 12 ויועד בית יוסף הסתפק ב-9 נקודות ו-6 אסיסטים.

מהלך המשחק

באר יעקב הבהירה בפתיחה שהיא לא חוששת מהקהל האדום הרועש בהדר יוסף ועלתה ליתרון מוקדם משלשה של נייט מילר, לפני שקרטיס קלי, שלא שיחק במשחק המכריע מול נס ציונה, חזר לעניינים בצד השני. גל איתן שוב פתח טוב אצל האדומים שעלו ליתרון 12:16, אבל ג'רמיין הול שמר את האורחים בתמונה, לפני שדמונטז סטיט לחץ על הדוושה והפועל תל אביב סגרה את הרבע ביתרון 19:27.

מי שחשב שבאר יעקב תתפרק בעקבות פתיחת הפער קיבל ריצה מסחררת של 0:8 של הכחולים שחזרו ל-27:27 בעזרת דקות נהדרות של איגור סימין. הול המשיך לככב ובאר יעקב כבר נטלה את היתרון עם 33:34, אלא שהחדירות הקטלניות של איתן, שקלע 17 נקודות עוד לפני ההפסקה, נתנו לאדומים יתרון 42:44 בירידה לחדרי ההלבשה.

ברבע השלישי הפועל תל אביב ברחה ל-42:50 אבל שוב איפשרה לבאר יעקב להשיג מומנטום, והכחולים מחקו את כל הפיגור ועלו ליתרון 52:54 משלשה של מילר ששלחה את ארז אדלשטיין להזעיק פסק זמן דחוף, אבל באר יעקב המשיכה בתנופה וסגרה את הרבע ביתרון מפתיע של 56:61.

ברבע האחרון הפער של האורחים צמח ל-56:63, לפני שקורי קאר לקח אחריות ובשתי שלשות גדולות גרר את הכחולים למשחק צמוד. סטיט השלים את המהפך שתיים וחצי דקות לסיום, כשמנגד הול המשיך לככב אבל שלשת קלאץ' של איתן 14 שניות לסיום קבעה 78:82, ושתי קליעות עונשין של נאור סגרו עניין עם 78:84 בסיום.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully