וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא אהבתי את מה שראיתי מהצעירים"

מאמן מכבי ת"א לא התרשם מזלמנסון והררי והאשים את עצמו בירידה ברמה במחצית השנייה. ליובין: "איבדנו שליטה ונענשנו"

מכבי תל אביב טיילה הערב (שני) ליתרון 0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מ.כ הבקעה עם 66:101 קליל בחוץ. סגנית האלופה, הפועל גלבוע/גליל עליון, עם רגל וחצי מחוץ לפיינל פור. הקבוצה של ליאור ליובין נוצחה 75:69 על ידי מכבי אשדוד, שעלתה ליתרון 0:2 ברבע גמר הפלייאוף. המשחק השלישי בסדרה יתקיים בגן נר ביום חמישי וגליל תנסה להציל את הסדרה ולחזור למשחק רביעי באשדוד.

דיוויד בלאט התייחס למוטיבציה שעוד נשארה לקבוצתו: "אנחנו משחקים בשביל המועדון, האוהדים ובשביל עצמנו, שבליגה יעשו מה שהם רוצים. לא אהבתי את מה שראיתי מהצעירים, כי הם צריכים לשחק טוב יותר, אבל אי אפשר לבוא אליהם בטענות כי הם לא התאמנו איתנו כל השנה. היום באנו בשיא המרץ לשחק, במחצית הראשונה היינו פנטסטיים, ואז עשיתי טעות טקטית, מנטלית ופסיכולוגית כשאמרתי לחבר'ה במחצית שאני לא יודע אם אפשר לשחק יותר טוב".

דייויד בלו הוסיף: "הבקעה היא עדיין קבוצה טובה, לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה של המשחק הראשון אבל מאז השתפרנו והמשכנו כך. שיחקנו ברמה כל כך גבוהה כך שאנחנו רגילים למעמד הזה. אני מודה לאוהדים על התמיכה בי והרצון שאשאר ואני אוהב אותם מאוד".

אבי אשכנזי המאוכזב אמר: "התפרקנו מהר מאוד, זה לא היה מתאים ולא היה ראוי ואני מאוכזב. היינו חייבים לשחק טוב יותר, גם מבחינת התוצאה ובעיקר מבחינת הראש והגישה. זה לא בסדר ולצד בעיות פציעות שהפעם היה גרינבוים שאני לא יודע מה איתו. כל זה תירוצים וסיפורים אבל התחושה היא קשה".

עופר ברקוביץ': "עכשיו צריך לעצור ולהירגע"

המאמן המנצח עופר ברקוביץ' ניסה להרגיע: "אנחנו עדיין באמצע הסדרה וגם במרתון מי שמוביל לא מרים ידיים כאלו הוא ניצח. עשינו ניצחון חשוב. גליל הכתיבו את הקצב, אבל חזרנו בצורה מדהימה. הייתה פה הקרבה בלתי רגילה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהגיד שהרגשנו את הקהל שהשאיר אותנו חי. אשדוד רוצה פיינל פור ואני מקווה שנדע להמשיך את הקצב ואת המומנטום. הייתה לנו הגנה טובה. המטרה הייתה להחזיק את גליל מתחת ל-70. עכשיו צריך לעצור ולהירגע ולהיות מוכנים".

ג'וש קרטר הוסיף: "נלך לשחק חזק ביום חמישי. גליל קבוצה טובה, לא היה משחק קל ואני מקווה שננצח אותם בבית שלהם. היה המשחק עם הרבה ריצות, אבל מצאנו את הדרך לנצח בסוף. היה קשה לקלוע ברבע השלישי, אבל שיחקנו יותר טוב כשרצנו".

מנגד, בגליל שררה אכזבה קשה. המאמן ליאור ליובין: "זאת המציאות וזה המצב. באנו נכון למשחק באנרגיות, אבל אני חושב שאיבדנו שליטה ונענשו על זה מהר מאוד. נצטרך לבוא מרוכזים להתמודד עם הריצות של אשדוד. דווקא חוסר ריכוז זה מה שהתפקשש לנו".

אופיר פרחי: "המיקום בטבלה לא משנה, זה פלייאוף וזה משחק חדש. הם עשו התאמות מבחינת אנרגיה ואגרסיביות ולנו לקח זמן. לא איבדנו תקווה. הם עוד יצטרכו לנצח בגן נר וזה לא גמור. אני מקווה שנגיע למשחק חמישי אצלנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully