וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: נתניה דורשת שחקנים בעסקת עזרא ובן הרוש

7.5.2012 / 12:47

אם העסקה תתממש, בלדב יקבל עדיפות לגבי שחקנים שעטר ישחרר. בין האופציות: שוער, זגורי, כליבאת ואזולאי

מכבי חיפה צפויה להעביר למכבי נתניה לפחות שני שחקנים במסגרת עסקת חן עזרא ועמרי בן הרוש, שתצא לפועל רק בכפוף לסיכום התנאים של השניים בכרמל. בין האופציות שהוזכרו: שוער (אמיר אדרי או בויאן שראנוב), ישראל זגורי, מוחמד כליבאת ושלומי אזולאי, בכפוף להחלטה של ראובן עטר לגביהם. כל הארבעה, כמו גם שאדי שעבאן, לוהאב כיאל, גיא ליפקה ועמאר זידאן צפויים להגיע לפתיחת האימונים של חיפה תחת הדרכתו של המאמן החדש, אך ספק גדול אם יישארו בסגל. אנדריי פיליאבסקי וסינטאיהו סלליך יגיעו אף הם לפתיחת האימונים, אבל סביר להניח שהסיכויים שלהם להישאר גבוהים בהרבה. אם העסקה אכן תצא לפועל, גם שחקנים אחרים ברשימה הזאת יוצעו למכבי נתניה.

במהלך הימים הקרובים צפויה שיחה בין ראשי מכבי חיפה לבית"ר ירושלים לגבי האפשרות שקובי מויאל יעבור. מויאל מעדיף לצאת לחו"ל, אבל הצעה מפתה של שחר עשויה לגרום לו לשנות את דעתו. לגבי פיליאבסקי, כרגע הנטיה היא להשאירו, אם כי בחיפה מעט חוששים שהמהירות במרכז ההגנה תיפגע. ההחלטה הסופית בעניין תהיה אך ורק של עטר.

"הפעם לא נוותר להפועל תל אביב"

"אין ספק שחלק גדול מהשחקנים כאן מוכנים להפסיד להפועל תל אביב בליגה ולאבד את המקום הרביעי, כדי לזכות בגביע, אנחנו חייבים לזכות הפעם. אין סיכוי שנוותר להפועל שנה אחרי שנה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לקראת משחק הגביע בשבוע הבא. יחד עם זאת, בחיפה ביקשו להדגיש כי הם מתרכזים כרגע אך ורק במשחק מול קריית שמונה, בו לא יטלו חלק יניב קטן, אייל משומר ומוחמד גדיר. קטן וגדיר זכו אתמול לשבחים לאחר הניצחון על מכבי תל אביב. ויאם עמאשה שחזר לכבוש אתמול יפתח בהרכב. טאלב טואטחה ספג אתמול מכה חזקה בדקה ה-20 והתקשה לדרוך על הרגל, אך למרות זאת הפגין יכולת טובה.

"הניצחון הזה הוא מתוק וקירב אותנו למטרה – הגעה לאירופה", אמר הבוקר גדיר על המשחק אמש. "שיחקנו כיחידה אחת לוחמת. אנחנו בכושר מצוין בשני המשחקים האחרונים". לקראת המשחק הגביע אמר: "אף אחד לא עוסק בזה כרגע, לפחות עד שנשלים את המשימה דרך הליגה".

מכירת הכרטיסים לגמר גביע המדינה שייערך ב-15 במאי באצטדיון רמת גן, תצא לדרך הערב בשעה 20:00. לאחר הגרלה ובהסכמת שתי הקבוצות, נקבע כי אוהדי מכבי חיפה יקבלו את שערים 3,4 ו-8-10, בעוד אוהדי הפועל תל אביב יאכלסו את שערים 1,2 ו-11-12. מחירי הכרטיסים ביציעים המערביים הינם 80 שקלים למבוגר ו-40 שקלים לילד/חייל/סטודנט, ואילו ביציעים המזרחיים 60 שקלים למבוגר ו-30 שקלים לילד/חייל/סטודנט. המכירה המוקדמת לאוהדי מכבי חיפה תתבצע באמצעות משרד הכרטיסים 'גרבר'.

בנוסף, לקראת המשחק הביתי האחרון מול הפועל תל אביב ביום שבת, הוחלט להוזיל את מחירי הכרטיסים בקרית אליעזר. המחירים יהיו 30 שקלים ו-40 שקלים בשערים 2, 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully