וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: ”נקווה בשבוע הבא לחגיגות של החיים שלנו”

אלכס פרגוסון יודע שמנצ’סטר יונייטד התרחקה מהאליפות אחרי הניצחון של סיטי, אך עדיין מצפה לנס. מאנצ’יני: ”הכל תלוי בנו”

מנצ'סטר סיטי התגברה אמש (ראשון) על המשוכה הכי קשה שעוד נותרה לה בדרך לתואר אליפות היסטורי כשגברה 0:2 בחוץ על ניוקאסל ושמרה על ראשות הטבלה על חשבון מנצ'סטר יונייטד, שניצחה רק 0:2 את סוונסי בזכות הפרש שערים עדיף, ובמחזור האחרון מול ק.פ.ר גורלה יהיה בידה. צמד של יאיא טורה נתן לרוברטו מאנצ'יני ניצחון יקר מפז, אבל המאמן האיטלקי ניסה לצנן את החגיגות בסיום.

"אני מקווה שזה יספיק, אבל יש לנו עוד משחק קשה כמו היום", אמר מאנצ'יני. "הלחץ לא חשוב כרגע, מה שחשוב הוא שיש לנו 86 נקודות, ואני אוכל להיות בטוח בעצמי רק אחרי המשחק מול ק.פ.ר. היום היה לנו קשה כי ניוקאסל היא קבוצה טובה, אבל הגיע לנו לנצח כי הגענו להרבה מצבים".

מאנצ'יני יודע ש"עכשיו הכל תלוי בנו, כי אם ננצח נהיה אלופים", והסטטיסטיקה מראה שק.פ.ר הפסידה העונה 13 מתוך 18 משחקי החוץ שלה, בעוד המאזן הביתי של סיטי נהדר.

טורה עצמו, שאחרי שער הניצחון שלו בגמר הגביע אשתקד שוב נטל את תפקיד הגיבור עם צמד שיכול להיות שווה אליפות, אמר: "זה עדיין לא גמור. יש לנו עוד משחק אחד ואנחנו חייבים להיות זהירים מול ק.פ.ר כי הם נלחמים על מקומם בליגה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין. המנג'ר אמר לי לספק את הסחורה היום כי זה משחק חשוב, ניוקאסל היא קבוצה פיזית וחזקה וזה היה ניצחון ענק בשבילנו".

מנגד, אלכס פרגוסון ניסה לשמור על אופטימיות והביא תקווה כי ק.פ.ר ומארק יוז יעשו בשבילו את העבודה: "ק.פ.ר צריכה נקודה לשרוד וכל העתיד של המועדון תלוי במשחק הזה. הלוואי שספארקי (מנג'ר ק.פ.ר מארק יוז) היה משחק, אבל הוא יודע את העבודה. הוא פוטר מהסיטי בדרך לא אתית והוא זוכר את זה. דברים מוזרים כבר קרו בכדורגל. הם פייבוריטים ברורים, אבל כבר זכינו כמה פעמים בעבר באליפות במחזור האחרון ואני לא אתנגד אם זה יקרה שוב. נקווה שבשבוע הבא יהיו לנו את החגיגות הכי גדולות בחיים שלנו.

"יש ציפייה ואחריות לשחקני מנצ'סטר יונייטד לנצח את המשחק האחרון. נבוא לשם אופטימיים. זה לא יהיה קל, אבל יש לנו סיכוי. אני מאוד מרוצה מההתלהבות של השחקנים, הם עשו עבודה טובה. זה בקלות היה יכול להיות אחד מאותם ימים בהם הראש למטה, אבל הם שיחקו כמו מקצוענים. מנצ'סטר יונייטד היא ווינרית סדרתית ומה שהופך אותנו לכאלה זה התגובה שלנו לאי זכייה בתארים".

שתי המוליכות ניצחו 0:2, יתרון השערים של סיטי נשמר

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully