וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "לת'אנדר היו יותר כלי נשק מלנו"

נוביצקי הסביר את ההדחה המוקדמת של דאלאס והחמיא ליריבה: "הם נראים נהדר". ריק קרלייל: "אולי זה הזמן שלהם"

דאלאס מאבריקס הפכה הלילה (בין שבת לראשון) לאלופה השנייה בתוך חמש שנים שחוטפת סוויפ בסיבוב הראשון של הפלייאוף עונה אחרי חגיגות האליפות. מיאמי הובסה 4:0 על ידי שיקגו ב-2007 והלילה דירק נוביצקי וחבריו נכנעו לאוקלהומה סיטי 103:97 והפסידו 4:0 בסדרה.

המאבריקס שמטו יתרון של 13 נקודות ברבע האחרון ובסיום בעיקר שפעו מחמאות ליריבה. "אם אתה רוצה להיות קבוצת עלית בליגה כרגע, אתה צריך שניים-שלושה שחקנים שיכולים לעשות דברים בכל רגע נתון", אמר דירק נוביצקי, שהתייחס גם להצגה של ג'יימס הארדן שקלע 29 נקודות: "הרגשתי שלת'אנדר יש יותר כלי נשק ממה שיש לנו. זה היה די ברור. זה היה ווסטברוק במשחק מספר 1, דוראנט במשחק מספר 2 והארדן הלילה. הם נראים נהדר. יש להם קלעים טובים, שחקני הגנה טובים, פליימייקרים. הם נראים ממש טוב".

גם המאמן ריק קרלייל בחר להחמיא ליריבה: "הדבר שהכי הרשים אותי זה המבט הזה שיש להם בעיניים כרגע. זה לא רק שהם שייכים למקום בו הם נמצאים, אלא שיכול להיות שזה הזמן שלהם. זה פגע בנו כמו מסור ברבע האחרון".

המשחק הלילה עשוי להתברר בעתיד הלא מאוד רחוק כאחרון של ג'ייסון טרי ושון מריון במדי המאבס, אולי גם של שחקנים אחרים. דאלאס המזדקנת מתכננת שינויים כדי לפנות משכורות לשחקנים אחרים והשם החם ביותר כרגע הוא זה של דרון וויליאמס. גורם בארגון הגדיר בסוף השבוע את הסיכויים להבאת הגארד של ברוקלין נטס לטקסס כ-"50-50", אך מובן שהדברים תלויים בתקרת השכר וגם בחיזור של קבוצות נוספות אחרי השחקן.

דירק נוביצקי אמר הלילה: "אף פעם לא היה לנו מקום תחת תקרת השכר, כך שהם יהיו צריכים להחליט מה לעשות. אין לנו מושג מה יהיה בקיץ וגם לא בקיץ שאחריו. פשוט נהיה צריכים לחכות ולראות את מי אנחנו יכולים להביא, מי פנוי ומי רוצה לבוא".

עוד הלילה: סן אנטוניו ניצחה ביוטה, עוד דרמה בין הקליפרס לממפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully