וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה נפרד: "לעולם לא תאבדו אותי"

מאמן ברצלונה הונף באוויר אחרי הניצחון בדרבי, ופנה לקהל בהתרגשות: "הרגשתי יקר פה. מי שאיבד הכי הרבה הוא אני"

ברצלונה אמנם מסיימת את עונת 2011/12 עם טעם חמוץ בפה, אבל האוהדים שלה הראו אתמול (שבת) איך נפרדים ממאמן, גם אם התארים החשובים לא נשארו במועדון. פפ גווארדיולה, במשחקו האחרון בקאמפ נואו, ראה את ליאונל מסי מרשית רביעייה ב-0:4 בדרבי מול אספניול, ובסיום המשחק זכה לפרידה מרגשת מאין כמותה.

אביו של גווארדיולה ליווה אותו מהיציע, ובסיום משחק הניצחון הקהל החל לקרוא בשמו ולעודד אותו. המאמן הקטאלני לקח את המיקרופון, ופנה לקהל: "אני מודה לחיים שזכיתי למתנה הזו. הייתה לי הזכות להיות פה, קרוב לשחקנים כל כך פנטסטים. קיבלתי אהבה אדירה והרגשתי יקר במשך ארבע או חמש שנים. הייתה לי פה שמחה אדירה, הודות לכולכם. במיוחד שמחתי לעבוד עם האנשים שעבדו לצידי ואיפשרו לכולכם לראות כדורגל מצוין בכל יום".

גווארדיולה המשיך להשרות ביטחון על מחליפו טיטו וילאנובה, כשאמר לקהל: "אני אגיד לכם משהו אחד, זה שאיבד פה הכי הרבה זה אני. אני לוקח מפה את מה שצריך, ומשאיר אתכם בידיים טובות. אלה החיים, נתראה בקרוב. לעולם לא תאבדו אותי". לאחר הדברים הללו, גווארדיולה זכה להנפה שבדרך כלל ניתן לראות אחרי זכייה באליפות, כפי שזכה לה רק השבוע ז'וזה מוריניו. שחקני ברצלונה לא התרשמו מהפסד שני התארים (האליפות וליגת האלופות), והניפו את גווארדיולה באוויר.

ומה עם מסי? הארגנטינאי ניצל את המעמד כדי לשבור עוד שיא, הפעם את שיא שערי ליגה לקבוצה אירופית. הרביעייה שהוא כבש מול אספניול סידרה לו 50 שערי ליגה ו-72 שערים בכל המסגרות, כשהוא מוחק את שיאו של דודו ג'ורג'סקו, שהבקיע 47 שערים לדינמו בוקרשט בעונת 1976/7.

ברצלונה הביסה 0:4 את אספניול

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully