וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מסי כבש רביעייה, ריאל מדריד ניצחה בזמן פציעות

הארגנטינאי עלה ל-50 שערי ליגה ב-0:4 של בארסה על אספניול. הבלאנקוס חילצו 1:2 מגרנאדה. ולנסיה תהיה באלופות

אלופה כבר יש בליגה הספרדית, גם סגניתה ידועה וכך גם יורדת אחת (ראסינג סנטאנדר), אבל המאבקים על המקומות לאירופה ועל היחלצות משני המקומות הנוספים המוליכים לליגה השנייה - עדיין בעיצומם. המחזור ה-37 בספרד נערך כולו במקביל. ריאל מדריד, שכבר השתחררה מהלחץ בליגה, הצליחה לנצח 1:2 את גרנאדה, כשכריסטיאנו רונאלדו מנע הפסד מביך לקבוצה מהתחתית ושער עצמי בתוספת הזמן סידר שלוש נקודות. ליאונל מסי, שממשיך לשבור שיאים, טיפס ל-50 שערי ליגה, אחרי שהוא הבקיע את כל ארבעת השערים של ברצלונה מול אספניול בדרבי, שדווקא היה חשוב יותר ליריבה שחלמה על אירופה, אבל בארסה חגגה 0:4.

רק כדי להבהיר, אנחנו חוזרים: 50 שערי ליגה למסי, 72 שערים בכל המסגרות, 29 בישולים. איזו עונה מדהימה למסי, שמצדו ודאי היה מחליף את כל הרביעייה הזאת בשער אחד קטן מול צ'לסי בחצי גמר האלופות. מסי כבש הכי הרבה שערים אי פעם לשחקן בעונה אחת בליגה אירופאית.

ולנסיה, שפינטזה על המקום השלישי שמוביל ישירות לליגת האלופות, ניצחה 0:1 את ויאריאל ועמדה במטרה שלה. בקרב הישיר על המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות בין אתלטיקו מדריד למלאגה, ניצחו הקולצ'ונרוס ממדריד 1:2, והמאבק ביניהן יישאר פתוח עד למחזור האחרון, כשלמנואל פלגריני יש יתרון של שתי נקודות.

גרנאדה - ריאל מדריד 2:1

אחרי חגיגות האליפות עם האוהדים בכיכר סיבלס, בריאל מדריד ממשיכים לקוות לנפץ עוד כמה שיאים, אבל במקום זאת הם לא היו רחוקים מלסדר לגרנאדה ניצחון חשוב, והמאבק שלהם על ההישארות עדיין לא הסתיים. כריסטיאנו רונאלדו, שמפגר אחרי ליאונל מסי במירוץ לתואר הפיצ'יצ'י, כבש רק שער אחד ונותר מעט מאחור, אבל לפחות הקבוצה שלו יכולה להגיע ל-100 נקודות, ולמחוק את שיאה של ברצלונה מלפני שנתיים.

חמש דקות מתחילת המשחק איבוד כדור איום של מרסלו איפשר לפרנקו יארה החלוץ הארגנטינאי המושאל מבנפיקה להשתלט ולשעוט קדימה כל הדרך ולסיים עם כדור לרשת של אנטוניו אדאן המחליף. הבאלנקוס הופיעו עם הרכב מחליפים, כשהבולטים ב-11 היו רונאלדו, אנחל די מריה, קארים בנזמה וקאקה. למרות השליטה של הבלאנקוס על המגרש, הם כמעט ולא איימו על השער של ז'וליו סזאר, אבל רונאלדו מנע הפסד שלישי העונה, אחרי שריאל זכתה בפנדל תשע דקות לסיום, והפורטוגלי סיים עם כדור ברשת. בתוספת הזמן הגיע שער עצמי של דויד קורטס, והניצחון של האלופים. מנגד, שחקני גרנאדה המתוסכלים התגודדו סביב השופט בסיום, ואחד מהם זרק בקבוק מים מלא לפרצופו. לא רק בישראל.

ברצלונה - אספניול 0:4

הדרבי של קטלוניה היה חשוב יותר הפעם לאספניול, שקיוותה להמשיך ולהיאבק על מקום באירופה, אבל החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו לא הצליחה לשחזר את ההישג מפברואר 2009, אז צמד של איבן דה לה פניה העניק לה ניצחון 1:2 בקאמפ נואו. ברצלונה איבדה שני תארים ונערכת לגמר גביע המלך, אבל בדרך היא קטפה ניצחון מספר 28 העונה במשחק הפרידה של פפ גווארדיולה מהקאמפ נואו, שזכה לשלט ענק עם הכיתוב "אוהבים אותך פפ!", לפני הטקס המרגש שנערך בסיום.

ליאונל מסי, שחלם על חציית רף 50 שערי הליגה, השיג את המספר הזה עם רביעייה חלומית, כשזו הפעם השנייה שלו העונה שהוא עושה את זה, ופעם עשירית העונה שהוא כובש שלישייה ומעלה. את הראשון הוא הבקיע בדקה ה-12 עם בעיטה חופשית ששינתה כיוון, בדקה ה-64 הוא כבר הבקיע פנדל נוסף אחרי שכריסטיאן גומז נגע בידו ברחבה. הארגנטינאי השלים שלושער בדקה ה-75 אחרי שקיבל כדור מצוין, שעט קדימה וקינח עם בעיטה לפינה הרחוקה של השער, והבליץ של בארסה הושלם בדקה ה-80 עם פנדל מדויק נוסף שמשלים כאמור 50 שערי ליגה ו-72 שערים בכל המסגרות. פשוט מדהים.

ולנסיה - ויאריאל 0:1

המדורגת שלישית רצתה לשמור על המקום המבטיח כניסה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות והגיעה אחרי רביעייה מרשימה לרשת אוסאסונה. זה לקח לה 92 דקות כדי להשיג את שלוש הנקודות היקרות מול השכנה שהייתה זקוקה לניצחון כדי להבטיח עוד עונה בליגה הבכירה. ויאריאל השלימה שישה משחקים ללא הפסד, ולא ניצחה במסטאייה מאז מאי 2007, כשהערב היא המשיכה את הרצף השלילי הזה. ללא קרלוס מארצ'נה המושעה שלא שיחק מול האקסית ובלעדי מרקוס סנה, האורחים ראו את ולנסיה שולטת במשחק, ובתוספת הזמן ג'ונאס הצליח להכניע את דייגו לופס.

אתלטיקו מדריד - מלאגה 1:2

החלום על מוקדמות ליגת האלופות של הקולצ'ונרוס שב לפעום למרות האכזבות האחרונות עם מהפך מדהים מול החבורה של מנואל פלגריני. עוד לפני גמר הליגה האירופית ביום רביעי, אתלטיקו ספגה משער מרהיב של אליסאו שהפציץ את החיבורים בדקה ה-38. אלא שאתלטיקו לא הרימה ידיים וחזרה לעניינים בצורה מעוררת כבוד, כשבדקה ה-69 כדור קרן הגיע לחורחה קוקה שהמשיך פנימה. עשר דקות לאחר מכן המהפך הושלם כשפלקאו השאיר עם הראש לאדריאן שהבקיע. אתלטיקו מטפסת כעת למקום החמישי ומצמקת את הפער ממלאגה, איתה היא נאבקת על המקום הרביעי, לשתי נקודות בלבד. המאבק הזה הולך להיות מותח עד הסוף.

סביליה - ראיו וייקאנו 2:5

בעונות שגרתיות, 40 נקודות מספיקות כדי לשרוד בליגה. ראיו וויקאנו, שכבשה בצרורות והגיעה לרף הזה כבר לפני חמישה מחזורים, גילתה לצערה כי לא כך הדבר, והערב היא ספגה הפסד שישי ברציפות שמשאיר אותה עם המספר הזה ובצמוד לסראגוסה, לה הפרש שערים נחות. למרות הניצחון, לסביליה יש סיכוי פעוט לסיים עם הכרטיס לליגה האירופית. באבה דיאוורה (30, 47), קאלה (43), חוסה אנטוניו רייס (65) ופרדריק קאנוטה (81) חגגו לעומת צמד של דייגו דה סילבה קוסטה (37, פנדל, 77).

מאיורקה - לבנטה 0:1

בשקט בשקט, הקבוצה של דודו אוואט (90 דקות) ותומר חמד (45 דקות כמחליף) נמלטה מהתחתית ומצאה עצמה לפתע במקום השביעי שצפוי להוליך לליגה האירופית בסיום העונה. עבור מאיורקה זהו ניצחון רביעי ברציפות, אבל לצערם היריבות שנמצאות גבוה יותר שמרו על מקומן. לבנטה, שסובלת מחוסר יציבות בזמן האחרון, לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון על האי מאז פברואר 2005, כאשר בדקה ה-54 כדור קרן של גונסאלו קסטרו מצא את טומאס פינה שהמשיך פנימה.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - חטאפה 0:0

סראגוסה - ראסינג סנטאנדר 1:2

לסראגוסה: הלדר פוסטיגה 13, לאפיטה 78; לסנטאנדר: כריסטיאן פרננדס

אוסאסונה - ריאל סוסיאדד 0:1

לאוסאסונה: איברהימה באלדה 13

ספורטינג חיחון - בטיס 1:2

לספורטינג חיחון: גאסטון סנגוי 13 פנדל, 55; לבטיס: חורחה מולינה 45

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully