וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "נצטרך להוציא את התסכול שלנו על בית"ר"

הפועל חיפה איבדה נקודות מול רמת השרון, יואב כץ בטוח: "עוד נישאר". מאיר יצחקי: "ראיתם כאן קבוצה ספורטיבית, תתנצלו"

דרור עינב

צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ועירוני רמת השרון נפרדו היום (שבת) ב-1:1, שמסבך את התחתית ומעניק הרבה כבוד לקבוצה של שייע פייגנבוים. על אף שאין לה על מה לשחק, ועל אף שהעונה כביכול נגמרה מבחינתה, רמת השרון סחטה תיקו מהפועל חיפה, שנלחמת על חייה.

מאמן רמת השרון שייע פייגנבוים אמר בסיום: "אני מעודד מאוד, מצדיע לשחקנים. העמדנו את הקבוצה יוצא מן הכלל, והשחקנים החזירו לנו בגדול. התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. החמצנו שערים, והתוצאה משקפת. נכנסו שחקני נוער, שהאמנו בהם, והם החזירו לנו בגדול".

מאיר יצחקי, הבעלים של רמת השרון, אמר בסיום: "ההרכב הזה ביקשתי שישחק בגמר, מה אני אעשה שלא שומעים לי? עוד לפני המשחק קבעו מי ינצח, מי עלה ומי נשאר. מי שהכפיש את רמת השרון, שיתנצל ויגיד מילה טובה, כי רמת השרון קבוצה ספורטיבית".

מנגד, הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מודה ש"יש תחושה של החמצה, חבל שזה קרה. הפוטו פיניש יידחה. נצטרך להוציא את כל התסכול מול בית"ר ירושלים באמצע השבוע". גם המאמן טל בנין יודע ש"זה כבר משחק שלישי ברציפות שאנחנו מגיעים להרבה מצבים, ולא כובשים. חבל מאוד שלא סיימנו את הסיפור היום. אבל אני מאמין שננצח במשחק הבא ונישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully