וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ך בטוח: "הכדור לא עבר". קארול: "כן עבר"

צ'לסי זכתה בגביע אחרי ניצחון על ליברפול, בקבוצות התעסקו בהחלטת השיפוט מעוררת מחלוקת. דרוגבה קבע שיא וומבלי

אחרי 90 דקות של לחימה, זכתה הערב (שבת) צ'לסי בגביע האנגלי, לאחר שגברה בגמר על ליברפול 1:2. קבוצתו של די מתאו שלטה ללא עוררין במשך כשישים דקות, אך נאלצה לעבוד קשה בחצי השעה האחרונה, עם כניסתו של אנדי קארול שהפיח רוח חיים בהתקפה של ליברפול, לפני שפצחה בחגיגות.

ראמירס כבש בדקה ה-11 והפך לברזילאי הראשון שכובש בגמר הגביע האנגלי, דרוגבה כבש את השמיני שלו בשמונת הביקורים האחרונים שלו בוומבלי (52), וצ'לסי הניפה גביע רביעי בשש השנים האחרונות. ג'ון טרי הפך לקפטן הראשון שמניף את הגביע האנגלי ארבע פעמים, דרוגבה כבש שער בכל אחת מהזכיות, וההיסטוריה בכחול נמשכת.

"זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורגל, בשביל זה אנחנו חיים", אמר ג'ון טרי המאושר בסיום. "זו היתה הופעה נהדרת. דיברנו אתמול על זכייה, היתה לנו דרך קשה בדרך לגביע, אבל כשאנחנו מגיעים לרגע הקובע, כל השחקנים משחקים יחד, ועשינו את זה בצורה נהדרת העונה. עדיין יש לנו גביע נוסף וענק לזכות בו - עם גמר ליגת האלופות - וזו מטרה שסימנו מהיום הראשון".

פטר צ'ך: "אני משוכנע, הכדור לא עבר"

האירוע מעורר המחלוקת של המשחק היה בדקה ה-84, כשנגיחה של קארול נהדפה בצורה וירטואוזית על ידי פטר צ'ך, ספק מאחורי קו השער. ההילוכים החוזרים לא יכלו להכריע חד משמעית אם הכדור עבר את הקו במלואו, אך שופט הקו הוא זה שהכריע - אין שער.

"הוא לא עבר את הקו", אמר בהחלטיות שוערה של צ'לסי, "אם הוא היה עובר את הקו לא הייתי מצליח להדוף אותו. עוד לא ראיתי את ההילוך החוזר אבל אני משוכנע שהוא לא נכנס". על הזכייה עצמה אמר צ'ך: "זה פנטסטי, ועדיין יש לנו גמר נוסף, בתקווה שנוכל להשיג תואר שני. זו הפעם הרביעית שאני זוכה בגביע, ותמיד האווירה היא מדהימה".

בליברפול היו כצפוי מאוכזבים מאוד מההפסד בגמר, ולא מעט מאנשי הקבוצה תלו אותו בהחלטת השופט שלא לאשר את השער של קארול. "חשבתי שהכדור עבר את הקו", אמר שחקנה של ליברפול, "לדעתי זה פגע בחלק הפנימי של המשקוף, אבל עוד לא ראיתי את ההילוך החוזר. היה לנו חוסר מזל והזדמנויות שהיינו צריכים לכבוש, אבל לצערי לא הצלחנו. הגענו לכאן כדי לנצח לאחר עונה מאכזבת בליגה, ועשיתי את המיטב שלי אבל פשוט היה לנו חוסר מזל".

"חשבתי שהכדור היה בפנים", אמר בסיום מנג'ר ליברפול, קני דלגליש, "אבל אם לא, אז צריך לתת את הקרדיט לשופטים". על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "בחצי השעה הראשונה הם היו טובים מאיתנו, אולי בגלל הנאיביות שלנו או הניסיון שלהם, אבל אם המשחק היה נמשך עם הקצב והמחוייבות שלנו, אולי היינו מסיימים עם תוצאה טובה יותר. סיימנו חזק, ואם היינו פותחים ככה, היינו שמחים יותר עכשיו. עם זאת, אנחנו צריכים ללמוד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully