וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגרד: אנדי רם ויוני ארליך העפילו לגמר

הצמד הישראלי המשיך את 2012 המצוינת עם ניצחון 3:6, 6:3, 8:10 על אנדוחאר ולופס הספרדים. מדריד: פאר הודחה בזוגות

צמד הטניסאים הישראלי אנדי רם ויוני ארליך העפילו הערב (שבת) לגמר טורניר בלגרד (פרסים בסך 366,950 יורו) שנערך בסרביה כהמשך ההכנה לרולאן גארוס. הצמד פגש את פאבו אנדוחאר וגילרמו גרסיה לופס, וניצח בתום מותחן דרמטי בסופר טיי ברייק.

במערכה הראשונה השליטה הייתה של רם וארליך, שהשיגו שתי שבירות, בעוד היריבים הספרדים הגיעו לשמונה נקודות שבירה שמהן נוצלה רק אחת, ובסיומה של המערכה זה נגמר ב-3:6. שבירה אחת הספיקה לספרדים במערכה השנייה כדי לנצח 3:6, אבל בסופר טיי ברייק, הישראלים ניצחו 8:10 והשלימו את העלייה לגמר תוך שעה וחצי.

עבור רם וארליך זהו המשך ישיר לעונה המצוינת שחווים השניים. כזכור, הישראלים פתחו את 2012 בסערה עם העפלה לגמר טורניר שנאיי, ולמרות הדחה מוקדמת באליפות אוסטרליה, הם הגיעו גם לחצי הגמר בטורניר זאגרב ולחצי הגמר בדובאי. אם השניים יסיימו את השבוע הזה עם תואר, זה יהיה הראשון שלהם מאז הזכייה בווינסטון סאלם בחודש אוגוסט בשנה שעברה.

אכזבה דווקא הגיעה מטורניר מדריד, כאשר שחר פאר סיימה את דרכה בטורניר הזוגות. הישראלית שיתפה פעולה עם אירנה קמילה בגו ונוצחה 6:3, 7:6 על ידי אנסטסיה פאבליוצ'נקובה ולוסי ספארובה.

קאיה קאנפי זכתה בטורניר אשטוריל

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully