וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: ונוס וויליאמס עלתה לסיבוב השני

האמריקנית עבדה קשה, אך ניצחה 1:6, 6:4, 6:7 (6) את סימונה האלפ. בארתל הביסה את גרגס. קאנפי זכתה באשטוריל

קאיה קאנפי שוב מוכיחה שהיא נמצאת בשנה מצוינת מבחינתה. האסטונית בת ה-26, שמדורגת במקום ה-34 בעולם, זכתה היום (שבת) בטורניר אשטוריל (סך פרסים: 220 אלף דולר) לאחר שניצחה 6:3, 6:7 (8), 4:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדיה, שמדורגת במקום ה-58 בעולם ונחשבת לשחקנית חימר נהדרת. לקאנפי זהו תואר שני השנה לאחר שזכתה גם בטורניר בריסביין בתחילת השנה ובסך הכל תואר שלישי בקריירה כולה, כשהיא משפרת את מאזן הראש בראש שלה מול הספרדיה ל-1:2 לזכותה.

טורניר מדריד היוקרתי, שנערך על החימר הכחול, נפתח היום. סוראנה קירסטאה הרומניה, המדורגת במקום ה-40 בעולם, הצליחה להפתיע את מריון ברטולי הצרפתיה, שמדורגת במקום השביעי. קירסטאה בת ה-22 חזרה מפיגור של מערכה ל-7:6 (6), 4:6, 3:6 את הצרפתיה ותפגוש בסיבוב הבא את המנצחת בין צבטנה פירונקובה הבולגריה לאנבל מדינה גאריגס הספרדיה.

ונוס וויליאמס עבדה קשה מאוד, אך הצליחה לעשות את העבודה שלה כשניצחה 1:6, 6:4, 6:7 (6) את סימונה האלפ הרומניה. האמריקנית הוותיקה תשחק בסיבוב השני נגד המנצחת בין אנג'ליק קרבר הגרמניה ליוהאנה לארסון השבדית. סמנתה סטוסור האוסטרלית, המדורגת במקום החמישי בעולם, עלתה לסיבוב השני בשיניים אחרי 5:7, 6:4, 6:7 (5) על פטרה מרטיץ' הקרואטית (51). סטוסור תפגוש את המנצחת בין כריסטינה מקהייל לסופיה ארבידסון.

בדרבי גרמני בסיבוב הראשון הצליחה מונה בארתל (31) להפתיע את יוליה גרגס (20) עם 4:6, 1:6 תוך שעה ותשע דקות בלבד. בסיבוב השני תשחק בארתל נגד המנצחת בין קרוליין ווזניאקי לקסניה פרבאק.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully