וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מכבי ת"א: עמאשה יפתח במקום ימפולסקי

בשתי הקבוצות יודעים שמדובר בהזדמנות כמעט אחרונה להשיג כרטיס לאירופה (20:50, ערוץ 1 ו-HD). עוסמאן ובוקולי בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב לא ניצחה את מכבי חיפה בקריית אליעזר מאז מאי 2004 (!). אז זה נגמר עם 0:1 קטן. דוידוביץ' לא יכול לשכוח איך הכדור הפשוט של לירן כהן ברח לו.

*מאז המשחק ההוא, חיפה ניצחה בשמונה מפגשים מתוך עשרה משחקים בהם אירחה את הצהובים-כחולים.

*טאלב טואטחה, לא תאמינו, כבש בשני המשחקים האחרונים מול מכבי תל אביב בקריית אליעזר. סקורר?

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

גם לאחר האימון היום התברר כי אלישע לוי יחסר במשחק מחר את אייל משומר ואייל גולסה, ששוחררו מהמשחק נגד מכבי תל אביב. בחיפה רוצים להעניק לשניים מנוחה לקראת גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים. לאור המצב, עלי עוסמאן וגוטסבו בוקולי יחזרו להרכב. סארי פלאח לא יהיה בסגל בשל צבירת כרטיסים צהובים, אבל ללא קשר הוא מאוד מתוסכל בתקופה האחרונה ממעמדו בקבוצה. מוחמד גדיר תורגל גם היום בהרכב הראשון וימשיך ב-11 כאשר ויאם עמאשה יפתח לצידו ויוריד לספסל דווקא את דלה ימפולסקי, שכבש והצטיין במשחקים האחרונים.

"יש לנו עדיין סיכוי למקום השלישי שמוביל לאירופה, ואסור לוותר עליו", אמר אלישע לוי לשחקניו באימון המסכם. "חשוב מאוד שנעשה את זה דרך הליגה, אבל צריכים לשמור גם על הסיכויים להגיע דרך הליגה. אם כל שחקן כאן ייתן יותר ממאה אחוז, ננצח. אנחנו במומנטום טוב וצריך לנצל את זה".

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב קיימה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ נגד מכבי חיפה (ראשון, 20:50, שידור ישיר בערוץ 1 ו-HD). החלוץ אלירן עטר שנזרק אתמול מהאימון על ידי המאמן ניר לוין, ערך הערב אימון מלא וצפוי לפתוח בחוד לצידו של רוברטו קולאוטי. גם גיז'רמו ישראלביץ' תורגל בהרכב על חשבונו של דור מיכה. לוין יחסר את ברק יצחקי ועומר ורד הפצועים. מי שנכלל בסגל לראשונה מזה זמן רב הוא הקשר הבוסני האריס מדוניאנין שיפתח על הספסל ועשוי להשתלב במהלך המשחק. ניבאלדו ושרן ייני יפתחו במרכז ההגנה כשסאבו פאביצ'ביץ' נותר שוב מחוץ לסגל.

"ההעפלה של מכבי חיפה לגמר הגביע תתן להם בטחון", אמר ניר לוין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת המשחק. "ולכן צפוי לנו משחק קשה מאוד", הוסיף המאמן. "בעקבות כל תוצאות השבת, המשחק בקרית אליעזר יחייב את שתי הקבוצות לשחק על מנת לנצח, בכדי להשאיר סיכוי להגיע לאירופה", אמר לוין.

יעמדו למבחן

סיידו יאיא - מכבי חיפה

שבוע לא קל עבר על הקשר הגנאי של מכבי חיפה, שלמרות מות אימו החליט להישאר בישראל כדי להילחם עד הסוף עבור הקבוצה שלו. אירוע כזה, עם כל הכבוד לכללי הקבורה בגאנה, היה מונע מכמעט כל אדם אחר לעזוב הכל ולטוס הביתה. לא אצל יאיא, שיודע שבסוף העונה הוא הלך הביתה ולמרות זאת חשוב לו להותיר חותם אחרון לפני שהאוהדים נפרדים ממנו. לב גדול.

רוברטו קולאוטי - מכבי תל אביב

רוברטו קולאוטי הפך להיות אחד מהמחליפים הקבועים של ניר לוין בשבועות האחרונים, כאשר הפעם האחרונה שהוא פתח בהרכב היתה לפני תשעה משחקים. בשבוע שעבר כבש קולאוטי את שער הנצחון היקר נגד מכבי נתניה והבונוס המיידי הוא קבלת חולצת ההרכב במקומו של ברק יצחקי שגמר את העונה. קולאוטי כבש בהפסד האחרון של הצהובים בחיפה ואם מכבי תל אביב עדין מפנטזת על אירופה, הוא יצטרך להיות במיטבו מחר כדי שהקבוצה תחזור עם שלוש נקודות יקרות מהמגרש בו לא ניצחה בשמונה השנים האחרונות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, עידן ורד, מוחמד גדיר, ויאם עמאשה.

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, קלמי סבן, ניבאלדו, שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, גיז'רמו ישראלביץ', מואנס דאבור, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי.

ניר לוין זרק את אלירן עטר מהאימון ביום שישי

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully